حبیب کاشانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/9

07:54


خزانه دار شورای شهر تهران گفت : الان وقت ایران واحد و وقت محبت و دوستی است چراکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران به حضور شهروندان و قومیت های مختلف در پای صندوق های رأی است. 

حبیب کاشانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

تاکید بر حضور پرشور و با قوت مردم در انتخابات/ الان وقت ایران واحد و محبت و دوستی است

به گزارش نم نمک ، حبیب کاشانی با اشاره به برگزاری انتخابات در 11 اسفندماه جاری گفت :   انتخابات ، تنها راه ماست چراکه هر تغییر و بهبودی که انتظار داریم رخ دهد؛ باید در یک مجلس قوی اتفاق بیفتد.

حبیب کاشانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

حبیب کاشانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با بیان اینکه مجلس می تواند دولت قوی داشته باشد ، اظهار کرد : همه ما انتقادات و مشکلاتی داریم اما الان وقت قهر نیست و الان وقت ایران واحد و وقت محبت و دوستی است چراکه اقتدار جمهوری اسلامی به حضور شهروندان و قومیت های مختلف در پای صندوق های رأی است. 

کاشانی در ادامه خواستار حضور هر چه بیشتر شهروندان در فرآیند انتخابات مجلس شده و گفت : ما از مردم به خاطر قصور و ناکاربلدی هایمان عذرخواهی می کنیم و از آن ها می خواهیم مثل همیشه با قوت حضور یابند تا بتوانیم شاهد یک مجلس خوب ، قوی و با اقتدار باشیم. این مهم ، جز با حضور پرشور و با قوت مردم میسر نیست. 


بیوگرافی حبیب کاشانی

حبیب کاشانی متولد 1344 در آبادان عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره دوم ، سوم و چهارم بوده و هم اکنون عضو دوره ششم این شورا نیز هست.

او یک بار (از تیر سال 1386 تا تیر سال 1387) به عنوان مدیرعامل و بار دوم (از مهر سال 1388 تا شهریور 1390) به عنوان سرپرست ، مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران را عهده دار بود که در طی مدیریت او سه قهرمانی برای پرسپولیس (یک قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی) بدست آمد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو