احمد صادقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/29

22:18


عضو شورای شهر تهران بر لزوم دریافت حق بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی تأکید کرد.

احمد صادقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

لزوم دریافت حق بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی/سازمان فاوا کاستی ها را جبران کند

به گزارش نم نمک ، احمد صادقی در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت : با شروع دوره ششم مدیریت شهری توسعه و تشکیل کمیته شفافیت مهمترین راهبرد کمیته هوشمندسازی شهر بوده است. در برخی موارد شاهد توقف و بازگشت به عقب هستیم ، به طوری که پس از حمله سایبری به شهرداری تهران برخی بخش ها هنوز با مشکل روبه رو هستند.

احمد صادقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

احمد صادقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی افزود : توقع و انتظار این بود که کمیته راهبری ویژه ای که تشکیل شده ساماندهی و ایجاد زمینه هوشمندسازی را دنبال کند. پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی فی ما بین سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران سالها آلوده به فساد بود و یکی از گلوگاه های فساد به شمار می رفت که با هماهنگی بین نهادی ، بخش زیادی از مشکلات برطرف شده بود و حق بیمه به صورت سیستمی دریافت می شد. در ماه های اخیر سیستم ها قطع شده و مجدداً به صورت کاغذی امور دنبال می شود که می تواند امکان فساد را فراهم کند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از سازمان های بهره بردار مسئولیتی برای توسعه هوشمندسازی ندارند ، تأکید کرد : سامانه آتش نشانی با قطعی های مکرر سیستمی همراه است و این بهانه ای برای تعطیلی کارها به شمار می رود. سیستم سازمان بوستان ها نیز با مشکل روبه رو است و نه این سازمان و نه سازمان فاوا پاسخگو نیستند.

وی ادامه داد : تصادفی سازی اجرای هوشمند پرونده ها ، تکمیل سامانه نهال و حذف آرا کاغذی بارها برای توسعه سامانه ها تذکر داده شده اما مسئولیت پذیری در این زمینه دیده نمی شود.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره این پرسش که علت عدم تشکیل کمیته راهبری هوشمندسازی چیست؟ گفت : آنچه مسلم است این است که دستگاه های بهره بردار و سازمان فاوا باید کاستی ها را جبران کنند.


بیوگرافی احمد صادقی

احمد صادقی متولد 1350 در تهران سیاستمدار اصولگرای ایرانی و عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو