میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص دایجسترانگ

منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/3

16:28


داروی گیاهی دایجسترانگ مناسب جهت رفع مشکلات گوارشی می‌باشد. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص دایجسترانگ بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

معده یکی از اعضای مهم و اساسی بدن و دستگاه گوارش می باشد. معده برای جمع شدن و هضم اولیه مواد غذایی است.در معده دو نوع هضم شیمیای و مکانیکی انجام میشود.این عامل سبب اهمیت هضم در معده میشود و بی توجهی به این عضو سبب مشکلات بسیاری در زمینه گوارش و هضم غذا میشود. داروی گیاهی دایجسترانگ DIGESTRONG انتخاب مناسب جهت رفع مشکلات گوارشی می باشد.

میزان مصرف قرص دایجسترانگ


  • بعد از هر وعده غذایی 2 قرص مصرف شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر قرص دایجسترانگ


زیره به منظور رفع کرامپ های گوارشی، نفخ، احساس سیری و همچنین مشکلات معده با منشا عصبی استفاده می شود. زیره دارای اثرات ضد باکتریایی و ضد زخم معده می باشد. آلکالوئیدها و فوروکومارین های موجود در سداب دارای ویژگی برگشت پذیر ضد التهابی، ضد اسپاسم و آنتی هیستامینی می باشند. به نظر می رسد زنجبیل به منظور بهبود شرایط التهابی مناسب است و برخی از ترکیبات آن موجب مهار مسیرهای سیکلواکسیژناز می گردد. همچنین زنجبیل موجب مهار TNF-a، واسطه های التهابی مانند پروستوگلاندین E2، و ترومبوکسان B2 می شود. 6- جینجرول زنجبیل موجب کاهش حالت تهوع و استفراغ می گردد. فلفل سیاه دارای اثرات ضد نفخ و ضد میکروبی می باشد. فلفل سیاه موجب تحریک گیرنده های حرارتی شده و باعث افزایش ترشح بزاق و شیره گوارشی می شود. مطالعات نشان می دهد فلفل سیاه دارای اثر حفاظتی در برابر سرطان کلون می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو