جزئیات مرگ امیرمحمد انصاری در آتش سوزی + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/3

20:20


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، امیرمحمد انصاری دانش آموز و فوت امیرمحمد انصاری در آتش سوزی و بیماری امیرمحمد انصاری و بیوگرافی امیرمحمد انصاری و اخبار امیرمحمد انصاری و حواشی امیرمحمد انصاری و امیرمحمد انصاری کیست و امیرمحمد انصاری کجاست و چه خبر از امیرمحمد انصاری و امیرمحمد انصاری اهل کجاست و امیرمحمد انصاری در بیمارستان و علت مرگ امیرمحمد انصاری و درگذشت امیرمحمد انصاری در نم نمک.

جزئیات مرگ امیرمحمد انصاری در آتش سوزی + بیوگرافی

مرگ نوجوان 16 ساله خوزستانی پس از نجات خانواده اش از آتش +عکس

امیرمحمد انصاری ، نوجوان 16 ساله اهل امیدیه در استان خوزستان پس از اینکه می بیند مادر و خواهرانش در خانه گرفتار آتش شده اند ، به دل آتش میزند تا جان آنها را نجات دهد اما او هم گرفتار آتش می شود و جانش را از دست می دهد.

جزئیات مرگ امیرمحمد انصاری در آتش سوزی + بیوگرافی

جزئیات مرگ امیرمحمد انصاری در آتش سوزی + بیوگرافی

نوجوان فداکار امیدیه ای که برای نجات جان مادر و خواهران به دل آتش زد ، جانش را از دست داد.

ماجرای ققنوس فداکار را شاید خیلی ها شنیده باشند ، اما این بار این ماجرا توسط یک نوجوان در انیدیه اهواز تکرار شد تا نامش بین مردم شهرش بدرخشد.

امیرمحمد انصاری ، نوجوان 16 ساله در امیدیه اهواز که سن کم او مانع از نشان دادن غیرت و اصالتش نشد ، پس از اینکه می بیند مادر و خواهرانش در خانه گرفتار آتش شده اند ، به دل آتش میزند تا جان آنها را نجات دهد اما او هم گرفتار آتش می شود و جانش را از دست می دهد.

از این جنس نوجوانان و جوانان فداکار در خوزستان کم نیست و ماجرای مشابه آن در شهریورماه 2 سال گذشته توسط علی لندی نوجوان ایذه ای رقم خورد و برای نجات زنان همسایه از شعله های آتش به دل حریق زد و به دلیل شدت جراحت ناشی از سوختگی پر کشید.


بیوگرافی امیرمحمد انصاری

امیرمحمد انصاری متولد 1386 نوجوان اهل امیدیه در استان خوزستان بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو