رشید جعفرپور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/12/9

09:42


قائم مقام و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت : جهاد تبیین جزو وظایف اصلی دانشگاهیان برای تبیین دستاوردهای دانشگاه ها برای اقشار جامعه و کمک به امیدآفرینی در نسل جدید و تشویق برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

رشید جعفرپور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین جزو وظایف اصلی دانشگاهیان است

به گزارش نم نمک ، جلسه استانی راهیان نور استان خوزستان با حضور کلانتری ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، آخوندعلی ، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و رئیس قرارگاه شهید علم الهدی استان خوزستان ، هادی قاسمی ، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و دبیر قرارگاه مرکزی شهید علم الهدی و اشتری ، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و روسا و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان خوزستان ، در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

رشید جعفرپور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رشید جعفرپور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رشید جعفرپور در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های میدانی که توسط بسیج دانشجویی استان صورت گرفته ، عنوان کرد : ظرفیت دانشگاه های استان خوزستان باید در زمینه راهیان نور و کمک به اسکان و پشتیبانی کاروانهای راهیان نور دانشگاه های کشور به کار گرفته شود.

قائم مقام و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تاکید بر برگزاری جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان ، افزود : اولویت پشتیبانی از اردوهای راهیان نور به اندازه ای هست که باید تلاش کنیم همه دانشگاه های استان علاوه بر اعزام دانشجو به مناطق عملیاتی ، زمینه مساعدت به کاروانهای راهیان نور اسنانهای دیگر را هم در برنامه و دستور کار خودشان داشته باشند.

رشید جعفرپور ، ضمن بیان اینکه همیشه میزان تقاضای دانشجویان برای اردوهای راهیان نور بیش از ظرفیت اعزام دانشگاه ها بوده ، افزود : ارزیابی برنامه های محتوایی راهیان نور در دستور کار دبیرخانه ستاد مرکزی راهیان نور قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، وی همچنین ضمن تقدیر از اعضای قرارگاه شهید علم الهدی استان خوزستان و اشاره به شرایط کنونی کشور ، گفت : جهاد تبیین جزو وظایف اصلی دانشگاهیان برای تبیین دستاوردهای دانشگاه ها برای اقشار جامعه و کمک به امیدآفرینی در نسل جدید و تشویق برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.


بیوگرافی رشید جعفرپور

رشید جعفرپور کلوری متولد سال 1353 در بخش شاهرود کلور شهرستان خلخال سیاستمدار ایرانی است.

رشید جعفرپور سال 1381 مقطع کارشناسی ارشد را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) به اتمام رساند و بلافاصله تحصیلات دوره دکتری را در همان دانشگاه پی­ گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو