فرزاد جهان بین کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/6

13:58


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : نباید امکانات و منابع دانشگاه آزاد اسلامی انتخابات به نفع جریان یا اشخاص خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

فرزاد جهان بین کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

قانون انتخاباتی دانشگاه آزاد ترسیم شد

به گزارش نم نمک ، چهارمین نشست نمایندگان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاهیان با حضور فرزاد جهان بین ، معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

فرزاد جهان بین کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

فرزاد جهان بین کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

فرزاد جهان بین در این نشست با تأکید بر تقویت تشکل های دانشجویی گفت : اگر تشکل های دانشجویی نباشند ، رشد اجتماعی اتفاق نمی افتد و دانشجو آماده نقش آفرینی نمی شود.

وی به دایره اختیارات گسترده تشکل ها اشاره کرد و افزود : نبض سیاسی و فکری دانشگاه را تشکل ها تعیین می کنند و نقش پررنگی در مسایل سیاسی کشور دارند. شخصی که مسئولیت اداره تشکل ها را بر عهده می گیرد ، باید جوانها را درک کند ، انسان فاضلی باشد و بتواند با شبکه معاونان به خوبی کار کند.

فرزاد جهان بین با اشاره به سیاست های انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : به هیچ عنوان نباید امکانات و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور به نفع جریان یا اشخاص خاصی مورد استفاده قرار گیرد. سیاست این دانشگاه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح است.


بیوگرافی فرزاد جهان بین

فرزاد جهان بین متولد سال 1359 در مشکین شهر ، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد می باشد.

وی دارای کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه امام صادق(ع)/ رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی ، و دکتری تخصصی دانشگاه معارف اسلامی در رشته مطالعات انقلاب اسلامی است.

از افتخارات وی می توان به استاد برتر گروههای معارف اسلامی دانشگاههای سراسر کشور در سال 95-96، معاون فرهنگی برگزیده دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی در سال تحصیلی 90-91، معاون فرهنگی شایسته تقدیر در چهارمین جشنواره ملی رویش(کانونهای فرهنگی هنری دانشگاههای دولتی) ، دانشجوی نمونه دانشگاه معارف اسلامی در دوره دکتری در سال تحصیلی 86-87، و کادر نمونه طرح ولایت استان تهران در سال 1383 می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو