بنیامین نتانیاهو الان کجاست؟

منبع: نم نمک

2

1402/11/7

18:18


در پی صدور رای اولیه دادگاه دادگستری لاهه که در آن رژیم صهیونیستی به اتخاذ اقداماتی برای جلوگیری از نسل کشی در غزه فراخوانده شده است ، نخست وزیر این گفت که این رژیم «به محافظت از خود» در برابر جنبش فلسطینی حماس ادامه می دهد.

بنیامین نتانیاهو الان کجاست؟

واکنش نتانیاهو به حکم دیوان دادگستری بین المللی

به گزارش نم نمک ، دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) به «اسرائیل» دستور داد تا تمامی اقدامات را برای جلوگیری از هرگونه جنایت نسل کشی در نوار غزه اتخاذ کند.

بنیامین نتانیاهو الان کجاست؟

بنیامین نتانیاهو الان کجاست؟

در پی صدور این حکم بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد : تعهد اسرائیل به قوانین بین المللی تزلزل ناپذیر است! اما تعهد ما برای ادامه دفاع از مردم خود نیز به همان اندازه تزلزل ناپذیر است.

به گزارش اسپوتنیک ، نتانیاهو مدعی شده است : جنگ ما در حال انجام است. اما علیه حماس ، نه علیه جمعیت غیرنظامی فلسطین!

وی هم چنین در ادامه توجیهات افزوده است : اسرائیل به ارائه کمک های بشردوستانه به نوار غزه ادامه خواهد داد و هر کاری که ممکن است برای نجات جان غیرنظامیان انجام می دهد!

اظهارات نتانیاهو در حالی است که بیش از 26 هزار غیرنظامی تاکنون در غزه شهید شده ، بیش از 60 هزار تن زخمی و تقریبا تمامی ساکنان باریکه غزه آواره شده اند و رژیم صهیونیستی مانع دسترسی اهالی غزه به کمک های اولیه می شود؛ امری که آفریقای جنوبی را به ارائه شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه دادگستری بین المللی واداشت.


بیوگرافی بنیامین نتانیاهو

بنیامین «بی بی» نتانیاهو متولد 21 اکتبر 1949 یکی از نخست وزیران تاریخ اسرائیل است. وی اولین نخست وزیر تاریخ اسرائیل است که پس از تأسیس این کشور ، در آن به دنیا آمده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو