تور استانبول در زمستان، برف در خیابان های ترکیه!

منبع: شبونه

1

1402/11/10

13:08


تور استانبول در زمستان، برف در خیابان های ترکیه! ترکیه یکی از کشورهای توریستی و مقصد بسیاری از گردشگران در تابستان و بهار است. استانبول پایتخت ترکیه از مهمترین شهرهای گردشگری می باشد و تور استانبول در میان گردشگران در فصل های گرم سال بسیار پرطرفدار است. شاید باور نکنید که این شهر زیبا در فصل زمستان …

تور استانبول در زمستان، برف در خیابان های ترکیه!

ترکیه یکی از کشورهای توریستی و مقصد بسیاری از گردشگران در تابستان و بهار است. استانبول پایتخت ترکیه از مهمترین شهرهای گردشگری می باشد و تور استانبول در میان گردشگران در فصل های گرم سال بسیار پرطرفدار است. شاید باور نکنید که این شهر زیبا در فصل زمستان هم می تواند برای شما هیجان انگیز باشد. استانبول در فصل زمستان با چهره سفید و درختان خالی از برگ یکی از مقاصد جذاب گردشگری است. تفریحات منحصر به فرد استانبول در زمستان بسیار هیجان انگیز هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

تور استانبول در زمستان، برف در خیابان های ترکیه!

دریاچه چلیدر و لذت سورتمه سواری

در شمال شرقی کشور ترکیه و در محدوده استان اردهان دومین دریاچه آب شیرین وسیع در منطقه آناتولوی وجود دارد. این دریاچه انقدر جذاب است که بسیاری از گردشگران بلیط هواپیما استانبول را برای دیدن و تفریح در این دریاچه زیبا رزرو می کنند. دریاچه چلیدر در فصل تابستان تفریحات ساحلی مانند قایق سواری دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است . این دریاچه در زمستان نیز تفریحات خاص خود را دارد و از لیست تفریحات تور استانبول حذف نمی شود. در زمستان سورتمه سواری روی این دریاچه یخ زده اوج لذت و هیجان را به شما می دهد. دریاچه چلیدر در تمام طول زمستان یخ زده است و ضخامت آن 25 سانتی متر است. این خاصیت دریاچه هر نگرانی برای سورتمه سواری را برطرف می کند تا گردشگران با خیالی راحت روی دریاچه یخی سر بخورند. دیدن بازتاب نور خورشید در دریاچه و نوشیدن یک قهوه داغ بسیار دلنشین است. در اطراف دریاچه چلیدر رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که با غذاهای محلی و بین المللی میزبان گردشگران هستند.

بالن سواری

پرواز از تفریحات خاص استانبول است. شاید از لحظه ای که بلیط استانبول را رزرو می کنید و بر فراز این شهر پرواز می کنید و تا لحظه ایی که برای خرید بلیط بالون به کیوسک مربوطه می روید تصور نکنید پرواز را با بالن نیز در استانبول تجربه می کنید. در فصل زمستان که تفریحات ساحلی تعطیل هستند بالن های رنگارنگ جای آن را گرفته اند و گردشگران را به خود جذب کرده اند. منطقه تورسیتی کاپادوکیا که در 750 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد محل پرواز بالن ها است. این منطقه بر اثر فوران آتش فشان ها به وجود آمده و دارای تپه های رنگارنگ است. تماشای این تپه ها از بالا و درون بالن بسیار شگفت انگیز است. این منطقه از بالا شبیه یک بوم نقاشی پر از رنگ است. آسمان این منطقه نیز مانند فیلم های فانتزی پر از بالن های رنگارنگ است که هر کسی را به وجد می آورد. برای سوار شدن به این بالن ها باید به جایگاه های مخصوصی در منطقه بروید. این تفریح جذاب و پر هیجان را در زمستان استانبول از دست ندهید.

تور استانبول در زمستان، برف در خیابان های ترکیه!

اسکی سواری

اسکی از جذاب ترین تفریحات تور استانبول در زمستان است. این تفریح بسیاری را از کشورهای عربی به استانبول می کشاند. اسکی سواری در پیست کارتپه امکان پذیر است. علاقمندان به این ورزش زمستانی از ارتفاع 1650 متری شروع به اسکی و پایین آمدن می کنند. این پیست به تازگی تاسیس شده است و تجهیزات مدرن و امکانات عالی دارد. ورزشکاران و گردشگران در فصل زمستان فضای این پیست را پر از هیجان می کنند. در این پیست دو مسیر وجود دارد. یک مسیر برای ورزشکاران حرفه ایی است و مسیر دیگر برای کسانی که مبتدی هستند. هر دو مسیر پر از درختان فندوقی است که برف سفیدشان کرده است. در پیست یک آموزشگاه اسکی سواری برای کسانی که به این ورزش علاقه دارند وجود دارد. در این پیست و اطراف آن رستوران ها و کافه های دنج وجود دارند تا پس از هیجان یک اسکی دلنشین برای صرف غذا و نوشیدنی گرم به آنجا بروید و خستگی در کنید. رفتن به این پیست را در برنامه تور خود قرار دهید تا تجربه ایی متفاوت در تور زمستانی در دفتر خاطراتان به یادگار بماند.

استانبول در فصل زمستان بسیار زیباست. این شهر با داشتن محله های قدیمی یکی از جذاب ترین لوکیشن ها برای عکاسی است. در کنار ساحل نیز می توانید از غروب زمستانی دریا صحنه های زیبایی خلق کنید و در صفحات مجازی خود به اشتراک بگذارید. برای رزرو بلیط هواپیما استانبول و تجربه تفریحات زمستانی آن شرکت گردشگری سفرمی بهترین خدمات و قیمت ها را برایتان فراهم می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو