تور ترکیه در پاییز و زمستان قاصدک 24

منبع: تالاب

2

1402/8/16

10:08


تور ترکیه از محبوب ترین تورهای خارجی برای توریست‌ها، به خصوص ایرانیان شناخته می‌شود. اکثر […]

تور ترکیه در پاییز و زمستان قاصدک 24

تور ترکیه از محبوب ترین تورهای خارجی برای توریست‌ها، به خصوص ایرانیان شناخته می‌شود. اکثر شهرهای ترکیه دارای پیشینه ای تاریخی و تمدنی غنی هستند. شهر زیبای استانبول نمونه‌ای از این تاریخ غنی با جاذبه‌های دیدنی بسیار است که در کنار سواحل زیبای آن شناخته می‌شود. تورهای ترکیه در فصل پاییز و زمستان از ارزان ترین تورهای مسافرتی خارجی محسوب می‌شوند. اگر دوست دارید با تور ارزان ترکیه سفر کنید؛ بهتر است با شرایط تورهای ترکیه در پاییز و زمستان بیشتر آشنا شوید.

 

بهترین تورهای ترکیه در پاییز و زمستان

تابستان شلوغ‌ترین فصل ترکیه است و بسیاری از توریست‌های ایرانی و اروپایی برای تفریح به شهرهای ساحلی ترکیه روی می آورند. بهترین تورهای ترکیه برای لذت بردن از تفریحات ساحلی ترکیه عبارتند از:

  • تور کوش ‌آداسی
  • تور بدروم
  • تور ازمیر
  • تور آنتالیا

 

از طرفی قیمت تورهای ترکیه در تابستان بسیار بالا بوده و ازدحام و شلوغی ترکیه در این فصل بسیار آزاردهنده است. با این شرایط می‌توانید با تورهای پاییزی و زمستانی قصدک 24، با ارزان ترین تور ترکیه سفر کنید. در این فصل هوا کمی رو به خنکی می‌رود و قیمت تور ترکیه و بلیط هواپیما استانبول بسیار مقرون به صرفه‌تر است. بهترین تورهای ترکیه برای سفر در پاییز و زمستان عبارتند از:

  • تور استانبول
  • تور آنکارا
  • تور ازمیر

 

تور استانبول

اگر به دنبال یک مقصد دیدنی با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی، آب وهوای دلپذیر، در کنار مراکز خرید جذاب هستید؛ بدون شک خرید تور استانبول بهترین گزینه است. شهر استانبول مملو از جاذبه‌های تاریخی است که هر کدام به طور جداگانه‌ای فرهنگ غنی و شاهکارهای معماری‌ ترکیه را نشان می‌دهد. فرهنگ استانبول بسیار به فرهنگ ایران نزدیک بوده؛ از این رو در این شهر احساس غربت نخواهید کرد. دیدنی‌های تاریخی و مناظر زیبای استانبول، تور استانبول را به سفری هیجان‌انگیز برای پاییز و زمستان تبدیل می‌کند.

 

تور استانبول و آنکارا بهترین تور ترکیه برای سفر در پاییز و زمستان است.

 

تور آنکارا

آنکارا پایتخت کشور ترکیه و از قدیمی‌ترین شهرهای این کشور است. با اینکه از لحاظ زیبایی آنکارا به پای شهر استانبول نمی‌رسد؛ اما با خرید تور ترکیه می‌توانید به آنکارا سفر کنید و از قلعه‌ها، موزه‌های مختلف و مساجد تاریخی این شهر دیدن کنید. بهترین جاهای دیدنی آنکارا عبارتند از:

 

  • مسجد کجاتپه
  • برج آتاکوله
  • قلعه آنکارا
  • آنیت کبیر
  • منطقه تاریخی اولوس
  • آکواریوم آکواوگا
  • موزه تمدن آناتولی
  • موزه قوم نگاری آنکارا

 

تور ازمیر

ازمیر یکی از شهرای پر جنب‌وجوش ترکیه است که وجود خانه‌های قدیمی و مردمانی با سبک زندگی سنتی، ازمیر را به یک شهر رنگارنگ و جذاب تبدیل کرده است. هتل‌های ازمیر در مقایسه با سایر شهرهای ساحلی ترکیه ارزان‌تر بوده و همین باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور ازمیر ترکیه را به عنوان مقصد گردشگری خود در ترکیه انتخاب نمایند. شهر ازمیر دارای باغ‌های زیتون و همچنین اسکله‌های ماهی‌گیری زیبا با ورزش‌های متنوع آبی است که اقامت گردشگران را در این شهر خاطره‌انگیز می‌کند.

 

تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین جزایر ترکیه است که به دلیل نزدیکی به یونان و دارا بودن سواحل شنی، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. رستوران‌های شیک در کنار سواحلی با آب‌های زلال و غذاهای لذیذ و همچنین هتل‌هایی با خدمات عالی، کوش‌آداسی را به محلی برای استراحت گردشگران ایرانی و اروپایی تبدیل کرده است.

 

تور آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شهر ترکیه است. امکانات رفاهی بالا، سواحل زیبا با انواع تفریحات آبی و وجود هتل‌های لاکچری به محبوبیت شهر آنتالیا افزوده است. هتل‌های مختلف در آنتالیا سبب شده است که گردشگران با هر بودجه‌ای بتوانند تور آنتالیا را خریداری کرده و یک سفر عالی در کنار دوستان و خانواده داشته باشند.

 

تور آنتالیا در پاییز و زمستان

تور آنتالیا

آب و هوا در تور ترکیه پاییز و زمستان

بهترین ماه‌ برای خرید تور ترکیه در این فصل، ماه‌های مهر و نهایتا آبان ماه است که هوا معتدل‌تر است. برای خرید تور آنتالیا هم می‌توانید فصل مهرماه را برای سفر انتخاب کنید. در این فصل هنوز سواحل مدیترانه آنچنان سرد نشده و می‌توانید شنا کنید و از تفریحات آبی لذت ببرید.

 

قیمت تور ترکیه در پاییز و زمستان

با توجه به اینکه آب و هوای ترکیه در اکثر شهرهای توریستی آن از آذرماه به بعد رو به سردی می‌رود؛ تورهای ترکیه در این فصول از سال، با کاهش قیمت روبرو می‌شوند. یعنی اگر می‌خواهید با تور ارزان ترکیه سفر کنید؛ بهتر است اوایل تا اواسط فصل پاییز را انتخاب کنید و یا با خرید بلیط قطار ترکیه سفر کنید. اما از طرفی هم این نکته را باید در نظر داشته باشید که در فصل پاییز در استانبول نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود که در زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها هزینه تور استانبول با افزایش قیمت روبرو می‌شود.

تور ارزان استانبول در پاییز و زمستان

نکات مهم در مورد سفر به ترکیه در پاییز و زمستان

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به معرفی تورهای ترکیه در پاییز و زمستان پرداخته و بهترین ماه‌های سفر به ترکیه در این فصول را معرفی کنیم. اگر قصد سفر به ترکیه دارید؛ می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما استانبول به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید. قاصدک 24 تمامی خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

 

سوالات متداول در مورد تور ترکیه در پاییز و زمستان

  1. بهترین تورهای ترکیه در پاییز و زمستان کدام است؟ تور استانبول، تور آنکارا و تور ازمیر از بهترین تورهای ترکیه در فصل پاییز و زمستان است.
  2. بهترین ماه سفر به ترکیه در پاییز و زمستان کدام است؟ مهر ماه و نهایتا آبان ماه بهترین فصل سفر به ترکیه در پاییز است. در زمستان آب و هوای ترکیه بسیار سردتر می‌شود.
  3. قیمت تور ترکیه در پاییز و زمستان چگونه است؟ قیمت تور ترکیه به علت سردتر شدن هوا در این فصول کاهش پیدا می‌کند. اما همزمان با برگزاری برخی نمایشگاه‌های پاییزی در اسانبول، قیمت تور استانبول در این برهه افزایش دارد.
  4. مزیت سفر با تور پاییزی ترکیه چیست؟ در حالی که تور پاییزی ترکیه ارزان‌تر از سایر فصل‌ها است؛ در این فصل خبری از ازدحام در شهرهای مختلف ترکیه نیست و به راحتی می‌توانید به بازدید از جاهای دیدنی ترکیه بپردازید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو