راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما از پته

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/20

11:49


در این مطلب به نقل از پته، راه های خرید بلیط ارزان را بررسی می کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، اولین مقصد پرطرفدار ایرانی ها، از فصل بهار تا اواخر پاییز، میزبان مسافران زیادی است. طبیعتا هرچه تعداد مسافران و درخواست ها بیشتر باشد، هزینه بلیط و اقامت در آن بیشتر می شود. علاوه بر تعداد درخواست های خرید بلیط و رزرو اقامتگاه و هتل، موارد دیگری هم بر گران شدن هزینه سفر به استانبول تاثیر می گذارد. اولین راه برای خلق سفری خوب و ارزان، خرید ارزان ترین بلیط است. حال چطور ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را پیدا کنیم؟ در این مطلب به نقل از پته، راه های خرید بلیط ارزان را بررسی می کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

راه های پیدا کردن بلیط ارزان

چطور با صرفه جویی مالی، سفری هیجان انگیز و به یاد ماندنی به استانبول داشته باشیم؟ اگر به دنبال سفری ارزان هستید، اما ترجیح می دهید که به جای سفر زمینی، به صورت هوایی به استانبول بروید، باید در انتخاب نوع بلیط و صندلی خود دقت بسیار زیادی داشته باشید. اما موضوع فقط نوع بلیط نیست! عوامل زیادی در گرانی و ارزانی بلیط های هواپیمایی تاثیر دارند! عوامل تاثیر گذار در ارزانی بلیط هواپیما:

زمان خرید بلیط

در زمان های پیک سفر، بلیط نخرید! تعطیلات و روزهایی که استانبول آب و هوایی عالی برای مسافرت دارد، بیشترین مسافر به آنجا سفر می کند. اگر هزینه بلیط و اقامت موضوع بسیار مهمی برای شما است، پیشنهاد می کنیم زمستان را برای رفتن به استانبول انتخاب کنید. در این زمان، به علت باران و هوای سرد و زمستانی مسافران کمتری به استانبول می روند و هزینه بلیط و اقامت ارزان تر از بهار و تابستان است.

بلیط چارتری یا لحظه آخری

بلیط های چارتری یا لحظه آخری به علت اینکه تمام صندلی های هواپیما به طور کامل فروش نرفته، قیمت بسیار کمتری نسبت به بلیط های سیستمی دارند. نمی توان به طور قطع گفت که در تاریخی که می خواهید سفر کنید، بلیط چارتری هواپیما وجود دارد یا خیر! پس اگر از چندماه قبل در حال برنامه ریزی سفر هستید، تنها به بلیط چارتری اکتفا نکنید و بلیط های خود را خریداری کنید. اما اگر در لحظه تصمیم به سفری ارزان گرفته اید، حتما بلیط های چارتری را چک کنید.

کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی

در زمان بررسی و خرید بلیط هواپیما استانبول حتما توجه داشته باشید که کلاس پروازی که انتخاب می کنید، اکونومی یا اقتصادی باشد. پروازی های اقتصادی یا اکونومی نسبت به فرست کلاس و بیزینس کلاس قیمت کمتری دارند. این مدل پروازها مناسب برای تورها و یا مسافرانی هستند که می خواهند ماجراجویی ارزان قیمتی داشته باشند. بیزینس کلاس مناسب افرادی است به دلیل کار و مشغله دائم در سفر هستند و فرست کلاس هم مناسب افرادی است که راحتی و خدمات بیشتری را در طول سفر نیاز دارند. پس اگر سفر شما کاری نیست و به دنبال خدمات ویژه از شرکت های هواپیمایی نیستید، ارزان ترین کلاس پروازی – اکونومی- را انتخاب کنید.

پرواز اکونومی

ایرلاین ها

از دیگر عوامل ارزانی بلیط هواپیما، خرید از شرکت های هواپیمایی مطمئن ولی ارزان قیمت است. به طور کلی بلیط ایرلاین های داخلی به نسبت ایرلاین های خارجی ارزان تر است. برای خرید بلیط استانبول می توانید شرکت های هواپیمایی، ایران ایر، ماهان ایر، معراج، ایرلاین آنادولوجت (شرکت هواپیمایی متعلق به کشور ترکیه)، ترکیش ایرلاین و شرکت هواپیمایی فلای دبی را چک کنید. پس از بررسی قیمت ها و شرایط دیگر پرواز، مناسب ترین بلیط را خریداری کنید.

سایت مناسب برای خرید

اصلی ترین موردی که برای خرید بلیطی ارزان باید در نظر داشته باشید، آژانس هواپیمایی است که می خواهید پرواز خود را از آن بخرید. برخی از آژانس های هواپیمایی مانند پتهِ، کمترین قیمت را در عرضه بلیط هواپیما دارند. علاوه بر ارزان ترین قیمتِ، پشتیبانی مناسب و حرفه ای پته باعث شده به یکی از بهترین وبسایت ها برای خرید بلیط تبدیل شود.

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر هزینه

در فصل بهار و تابستان، آب و هوای استانبول بسیار خوب است. تمام مسافران در بهار و تابستان به استانبول زیبا سفر می کنند به همین دلیل تقاضا برای پرواز و اقامت زیاد است در نتیجه هزینه سفر هم بیشتر از حد معمول است. اگر هزینه سفر دغدغه بسیار بزرگی است برای شما، پیشنهاد می کنیم پاییز و زمستان برای سفر خود انتخاب کنید.

تور ارزان تر است یا خرید بلیط هواپیما؟

بسیاری از افراد گمان می کنند که ترکیب بلیط هواپیما و هتل بهترین و ارزان ترین روش برای رفتن به استانبول است. بله شاید خرید تور راحت باشد ولی لزوما ارزان ترین روش سفری نیست! شما به راحتی می توانید با انتخاب اقامتگاه در وبسایت Airbnb و ثبت خرید در سایت pateh.com در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید و ارزان ترین سفر را تجربه کنید. علاوه بر رزرو اقامتگاه از تفریحات مهیج و رویایی استانبول هم باخبر خواهید شد.

نحوه خرید بلیط هواپیما از پته

وارد سایت https://bia2safa.net/goto/web/url/2869403 شوید، مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت مورد نظر خود را برای سفر به استانبول، وارد کنید. در این قسمت می توانید قیمت بلیط های ایرلاین های مختلف را بررسی کرده و براساس عواملی که گفته شد، ارزان ترین و مناسب ترین بلیط را انتخاب کنید. در مرحله بعدی اطلاعات خود و همسفرتان را انتخاب کنید و در نهایت هزینه بلیط را پرداخت کنید.

پته

کلام آخر

استانبول زیبا، پرطرفدارترین مقصد سفر خارجی برای ایرانی هاست که می توان به آن، زمینی و هوایی سفر کرد. اگر تصمیم دارید هوایی به استانبول سفر کنید، باید علاوه بر هزینه بلیط هواپیما به هزینه های اقامت و خورد و خوراک هم توجه ویژه ای داشته باشید. در نتیجه هزینه بلیط اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. در این مطلب روش های خرید بلیط ارزان هواپیما را برای تان توضیح دادیم. در صورتی که برای استفاده از خدمات پته سوالی دارید با شماره 02191094000 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو