ولی الله بیاتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/10

20:22


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت : باید با ایجاد بستری امن ، اعتماد مردم را برای جذب نقدینگی موجود در سطح جامعه به حوزه تولید و اشتغالزایی جلب کنیم.

ولی الله بیاتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

بیاتی : اعتماد مردم برای بردن نقدینگی به سمت تولید جلب شود

ولی الله بیاتی با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در جمع فعالان اقتصادی و تولید کنندگان ، بیان کرد : منویات مقام معظم رهبری برای همه مسئولان فصل الخطاب است. همه مسئولان باید تلاش کنند تا نظرات مقام معظم رهبری که مصلحت نظام است ، محقق گردد. کنترل نقدینگی در سطح کشور به یک معضل بزرگی تبدیل شده است ، زمانی که ما حقوق ها را افزایش می دهیم به نوعی منجر به افزایش نقدینگی در سطح جامعه می شود ، یا زمانی که دولت اوراق به فروش می رساند خودش در رشد نقدینگی موثر است.

ولی الله بیاتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ولی الله بیاتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در ادامه اظهار کرد : همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره کردند این نقدینگی موجود در دست مردم باید کنترل شود و این نقدینگی باید به حوزه صنعت ، اشتغالزایی و تولید هدایت شود نه اینکه به سمت بازارهای سکه ، خودرو ، دلار و مسکن رفته و در قیمت ها حباب ایجاد کند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : عدم کنترل این نقدینگی سبب افزایش تورم در سطح جامعه می شود. ما باید فرصت هایی را ایجاد کرده تا اعتماد مردم را جلب کنیم ، بدین ترتیب مردم نقدینگی در دست خود را به سمت سرمایه گذاری در محل درست خواهند آورد و نقدینگی کنترل خواهد شد.

این عضو کمیسیون امور داخلی تاکید کرد : ما چاره ای نداریم که در شرایط تورمی حقوق بازنشستگان را همسان سازی کرده ، رتبه بندی معلمان را اجرایی و حقوق کارکنان را افزایش دهیم اما این نقدینگی که به جامعه تزریق می شود باید با ایجاد محل درست سرمایه گذاری ، در بخش مناسب جذب شود. دولت قبلی کوتاهی انجام داد و بورس را برای مردم ناامن ساخت و مردم دیگر اعتماد چندانی به بورس ندارند.

بیاتی در پایان با بیان اینکه عملا امروز سرمایه چندانی به حوزه تولید برده نمی شود ، گفت : باید جوری قدم برداریم که نقدینگی در سطح جامعه به حوزه تولید جذب شود. با برداشتن موانع موجود بر سر راه کسب و کارها ، بستر امنی برای جذب نقدینگی مردم در حوزه تولید و اشتغالزایی فراهم خواهد شد.


بیوگرافی ولی الله بیاتی

ولی الله بیاتی متولد 1340 در تفرش نماینده اصولگرای مجلس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو