سخت‌ ترین چیستان‌ های تاریخ؛ 13 سوال جالب سخت به همراه پاسخ آنها

منبع: روزانه

1

1402/11/11

00:55


گاهی ما دوست داریم ذهن خودمان را با یک چیستان جذاب و حتی شاید سخت، مشغول کنیم. اما آیا می‌ شود به سخت‌ ترین چیستان‌ های تاریخ پاسخ داد؟ چیستان‌ …

سخت‌ ترین چیستان‌ های تاریخ؛ 13 سوال جالب سخت به همراه پاسخ آنها

گاهی ما دوست داریم ذهن خودمان را با یک چیستان جذاب و حتی شاید سخت، مشغول کنیم. اما آیا می‌ شود به سخت‌ ترین چیستان‌ های تاریخ پاسخ داد؟ چیستان‌ هایی که به هوشمندانه‌ ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند تا پاسخ به آن‌ها سخت باشد. در ادامه بخشی از این چیستان‌ ها را می‌ خوانید؛ موفق باشید.

سوال‌ ها:

سخت‌ترین چیستان‌های تاریخ؛ 13 سوال جالب سخت به همراه پاسخ آنها

شماره 1:  شخصی که آن را ساخته است آن را فروخته است. شخصی که آن را خریده است هرگز از آن استفاده نکرده است. شخصی که از آن استفاده کرده است هرگز آن را ندیده است. به نظرتان آن چیست؟

شماره 2: مرد راننده همراه پسرش در یک تصادف وحشتناک آسیب دیدند؛ دو آمبولانس از دو بیمارستان متفاوت سر رسیده و پدر و پسر را به دو بیمارستان مختلف منتقل کردند؛ پس از آنکه دکتر وارد اتاق عمل شد به پسرک نگاه می کند و می گوید: ” من نمی توانم این پسر بچه را عمل کنم، او پسر من است!” چه طور ممکن است؟

شماره 3:  من یک بدنم به همراه پا، بازو و سر اما گوشت و چشم ندارم؛ چطور ممکن است؟

شماره 4: من نه پایی برای رقصیدن دارم، نه چشمی برای دیدن دارم، نه زندگی دارم که بخواهم زندگی کنم یا بمیرم، اما هر سه را انجام می دهم. من چه چیزی هستم؟

شماره 5:  من بسته بندی شده ام، اما هدیه نیستم. من به طور مرتب در یک اتاق نگهداری می شوم و باستان شناسان من را به عنوان یک گنج بزرگ می دانند. من چیستم؟

شماره 6:  موجودی است که شب ها در اطراف شما پرواز می کند، ممکن است به خون آشام تبدیل شود و شما را گاز بگیرد؛ این موجود که باید از خودتان در مقابل او مراقبت کنید، چیست؟

شماره 7: مرا از سر تا پا پیدا می کنی؛ حال بعضی ها را بد می کنم اما به همه زندگی می بخشم؛ من چیستم؟

شماره 8: چه چیزی باعث می شود اسکلت ها قوی باشند و گربه های سیاه با لذت خرخر کنند؟

شماره 9: من آنقدر قوی هستم که بتوانم کشتی ها را بشکنم، اما از خورشید می ترسم. من چی هستم؟

شماره 10: می دود و می دود اما هرگز نمی تواند فرار کند؛ اغلب دیده می شود، اما هرگز دیده نمی شود. وقتی طولانی می شود باعث بی حوصلگی می شود، وقتی کوتاه می شود، ترس می آورد. آن چیست؟

شماره 11: دختری با گریه به خانه آمد زیرا از نامزدش جدا شد. وقتی به خانه رسید، گوشی و تمام عکس هایی که نامزدش در آن ها بود را شکست. چه چیزی اول شکسته شده است؟

شماره 12: این تنها سبزی یا میوه ای است که هرگز به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده یا به هر شکل دیگری به جز تازه فروخته نمی شود. چیست؟

شماره 13:  من در ترس به دنیا آمده‌ام، در حقیقت بزرگ شده‌ام و در حقیقت به خود می‌رسم. زمانی که فراخوانده می شوم، می آیم تا در خدمت فرد باشم. من چی هستم؟

مطلب مشابه: معمای تصویری با جواب + 12 معمای جالب تصویری بامزه به همراه پاسخ آنها

جواب‌ ها:

سخت‌ترین چیستان‌های تاریخ؛ 13 سوال جالب سخت به همراه پاسخ آنها

شماره 1:  تابوت

شماره 2: دکتر مادر پسرک است!

شماره 3:  من اسکلتم

شماره 4: آتش

شماره 5:  یک مومیایی

شماره 6:  خفاش

شماره 7: خون

شماره 8: شیر

شماره 9: یخ

شماره 10: زمان که اغلب با خیره شدن به ساعت تماشا می شود

شماره 11: قلب دختر به خاطر جدایی از نامزدش!

شماره 12: کاهو

شماره 13:  شجاعت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو