جمیله ابریشمچی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/14

20:31


جمیله ابریشمچی متهم ردیف سی و پنجم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

جمیله ابریشمچی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ جمیله ابریشمچی؛ متهم ردیف سی و پنجم

به گزارش نم نمک ، جمیله ابریشمچی متهم ردیف 35 پرونده است و  او خواهرِ مهدی ابریشمچی بوده و به واسطه فعالیت برادرش ، قبل از انقلاب سمپات گروهک منافقین می شود.

جمیله ابریشمچی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

جمیله ابریشمچی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

متعاقباً مشارالیها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، به همکاری خود با منافقین ادامه داده و در سال 1361 به همراه فرزندانش (مریم و علی اکبرزادگان) به منظور پیوستن به تشکیلات ، از کشور متواری می گردد. او  پس از استقرار در پاریس نیز ضمن عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت ، به همکاری با بخش خارجی این گروهک تروریستی می پردازد.

 او در حال حاضر در پاریس مستقر بوده و به کشور آلبانی نیز تردد دارد. سوابق عضویت دیگر اعضای خانواده متهم جمیله ابریشمچی در گروهک منافقین عبارت است از محمد اکبرزادگان (همسرِ متهم فوق الذکر) که  از اعضای منافقین بوده که در سال 1367، در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان شرکت داشته و کشته می شود.

علی اکبرزادگان (فرزند متهم) نیز  از اعضای نفاق مستقر در آلبانی بوده که در بخش اطلاعات و حفاظت از مسعود و مریم رجوی فعالیت دارد. مریم اکبرزادگان (فرزند متهم) هم از اعضای نفاق مستقر در آلبانی بوده که سابقه عضویت در ستاد تبلیغات گروهک ، شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان به عنوان معاون لشکر 32 و مسئول مراکز 6 و 21 منافقین را داشته و مدتی نیز به عنوان مسئول پرسنلی مقرهای منافقین بوده است.


بیوگرافی جمیله ابریشمچی

جمیله ابریشمچی متولد تبریز خواهرِ مهدی ابریشمچی بوده و به واسطه فعالیت برادرش ، قبل از انقلاب سمپات گروهک منافقین می شود.

همسر وی محمد اکبرزادگان بود و دو فرزند به نام های مریم اکبرزادگان و علی اکبرزادگان دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو