جانلوئیجی بوفون الان کجاست؟

منبع: نم نمک

5

1402/9/13

09:03


سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به قرعه این کشور در یورو 2024 واکنش نشان داد.

جانلوئیجی بوفون الان کجاست؟

بوفون : ما از این قرعه نگران هستیم

به گزارش نم نمک و به نقل از مدیاست ،   رقابت های یورو 2024 قرعه کشی شد و تیم های صعود کننده به مرحله نهایی حریفان خود را شناختند.

جانلوئیجی بوفون الان کجاست؟

جانلوئیجی بوفون الان کجاست؟

تیم ملی فوتبال ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت ها است که در گروه مرگ با تیم های اسپانیا ، کرواسی و آلبانی همگروه شده است.

جیان لوئیجی بوفون ، سنگربان سابق ایتالیا به قرعه این تیم واکنش نشان داد و گفت : اینکه دوباره بازی های حساس و هیجانی برای تیم ملی شروع می شود بسیار زیبا است. ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی احساس افتخار می کنیم. همواره این احتمال وجود دارد که قرعه سختی نصیب یک تیم شود و این بار هم ایتالیا در گروه سختی قرار گرفت.

او ادامه داد : این گروه بسیار شبیه به گروه ایتالیا در سال 2012 بود. در آن سال ایتالیا با تیم های اسپانیا ، کرواسی و اسکاتلند همگروه بود و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدیم و در نهایت هم فینالیست شدیم. در یورو 2024 نیز چهار تیم سوم برتر هم راهی دور بعد می شوند و این باعث می شود تا شانس ما برای صعود بیشتر شود.

بوفون در پایان گفت : بله باید اعتراف کرد که ما از این قرعه نگران هستیم اما قطعا تیم های دیگر هم از این قرعه خوشحال نیستند. فعلا زمان زیادی باقی مانده است وایتالیا تا آن زمان می توانند به خوبی خود را آماده رقابت کند.


بیوگرافی بوفون

جانلوئیجی بوفون متولد 28 ژانویه 1978 که به جی جی بوفون نیز معروف است ، بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو