کریستین ویری الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/8/29

18:10


کریستین ویری از اینتر به عنوان بهترین تیم ایتالیا یاد کرد که شانس نخست قهرمانی در لیگ است.

کریستین ویری الان کجاست؟ + بیوگرافی

بهترین تیم ایتالیایی از نگاه کریستین ویری

به گزارش نم نمک  و به نقل از فوتبال ایتالیا ، اینتر و یوونتوس یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آلیانز تورین در یک بازی حساس در سری آ به مصاف هم خواهند رفت. نراتزوری صدرنشین جدول است و دو امتیاز از یوونتوس مکس آلگری فاصله دارد.

کریستین ویری الان کجاست؟ + بیوگرافی

کریستین ویری الان کجاست؟ + بیوگرافی

کریستین  ویری در مصاحبه ای با گاتزتادلواسپورت گفت : اینتر فوتبال فوق العاده ای بازی می کند. امتیازاتی که اینتر مقابل ساسولو و بولونیا از دست داد ، باعث شد تا فاصله با رقیبان کمتر شود. مطمئناً باشگاه های اروپایی مانند اینتر به سبک متفاوتی متکی هستند. شما همیشه برای پیروزی به تنوع تاکتیکی نیاز دارید. بخواهیم یا نخواهیم ، آلگری مربی خوبی است و پیروزی و قهرمانی در لیگ را بلد است. یوونتوس بازیکنان بزرگ زیادی دارد و تیم قابلی است و می تواند برای قهرمانی تلاش کند. اینتر بهترین تیم در ایتالیا است. پاوار ، کارلوس آگوستو ، فراتسی ، سانچز و آرناتوویچ همگی خریدهای خوبی برای اینتر هستند و باعث شدند تا تیم قوی تر شود. اینتر فصل قبل نمایش بسیار خوبی داشت. ما دو جام به دست آوردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کردیم و این به لطف اینزاگی بود که انتقادهای زیادی از او شد. اینکه نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشویم افتخار بزرگی است.

یوونتوس 10 گل کمتر از اینتر به ثمر رسانده و هفت بار گل خورده و در مقابل اینتر شش گل دریافت کرده است. 

ویری در بخش دیگری از صحبت هایش نیز گفت : من لوکاکو را دوست دارم. همانطور که در رم می بینیم او تفاوت ایجاد می کند اما اینتر تورام را به خدمت گرفت. من متوجه نشده بودم که او اینقدر قوی است. به کسانی که او را خریدند تبریک می گویم.  دی فرای در 12 بازی سری آ 6 بار نیمکت نشین بوده. اگر او در هر تیم دیگری بود از ابتدا در ترکیب قرار می گرفت ولی می بینیم که در اینتر به او بازی نمی رسد. این یعنی قدرت تیم. قبلاً گفته بودم هافبک های اینتر بهتر از منچسترسیتی هستند و در این فصل آنها فراتسی  و کریستین اصلانی (بازیکن آلبانیایی) را نیز خریدند. همه می توانند گل بزنند و بازی را برای حریف سخت کنند. استحکام اینتر از آنجا شروع می شود.  

از نظر من ، اینتر ، یوونتوس و میلان موظف به پیروزی و بازی خوب هستند. دوست دارم یوونتوس فوتبال بهتری بازی کند ، دوست دارم ببینم هفت بازیکن یووه در دقیقه 95 داخل محوطه جریمه حریف هستند و در تلاش برای گلزنی هستند. آنها قبلاً این کار را انجام داده اند و می توانند دوباره آن را انجام دهند.

برخلاف اینتر و یوونتوس ، میلان از 5 بازی اخیر در  لیگ فقط یک بازی را برد و در حال حاضر شش امتیاز کمتر از بیانکونری و 8 امتیاز کمتر از اینتر دارد. ویری درباره شرایط میلان نیز گفت : آنها در حمله چیزی کم دارند. لیائو و ژیرو خوب هستند ولی نیاز به مهاجم جدید در میلان حس می شود. اینتر و یوونتوس چهار مهاجم دارند که می توانند گلزنی کنند ، اما میلان نه.

تیم های بزرگ فوتبال عربستان با حمایت صندوق سرمایه گذاری عمومی این کشور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را یکی پس از دیگری جذب می کنند. ستاره های سری A از جمله بروزوویچ و ساویچ راهی فوتبال عربستان شده اند و قرار است این انتقال های بزرگ ادامه داشته باشد. یکی از تیم هایی که بازیکنانش مدنظر عربستانی ها است تیم اینتر است ولی سران این تیم ایتالیایی تمایلی برای فروش ستارگانش را به عربستان ندارد.


بیوگرافی کریستین ویری

کریستین ویری متولد 12 ژوئیه 1973 در بولونیا بازیکن فوتبال حرفه ای بازنشسته اهل ایتالیا است. نام ویری در فیفا 100، لیست بازیکن فوتبال های برتر دنیا انتخاب شده توسط پله ، وجود دارد. او در اواخر دهه نود و آغاز قرن بیست و یکم میلادی برای چندین سال به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا در نظر گرفته می شد.

زندگی شخصی کریستین ویری
  • همسر : کوستانزا کاراکچولو
  • فرزندان : استلا ویری
  • والدین : روبرتو ویری ، ناتالی ویری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو