سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی خداحافظی کرد ؟

سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی خداحافظی کرد ؟


منبع: تالاب

1

1402/11/15

10:38


بـه تازگی سلنا گومز ادعا کرده اسـت که ممکن اسـت از موسیقی و خوانندگی فاصله […]

سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی خداحافظی کرد ؟

بـه تازگی سلنا گومز ادعا کرده اسـت که ممکن اسـت از موسیقی و خوانندگی فاصله بگیرد و بیشتر بر روی بازیگری و تهیه‌ کنندگی تمرکز کند. سلنا گومز می ‌گوید ممکن اسـت از خوانندگی و موسیقی فاصله بگیرد! چرا که مردم آنگونه که باید او را جدی نمی‌ گیرند! وی تا کنون میان موسیقی و سینما توازن ایجاد کرده بود اما اخیرا در گفت‌وگو با مجله‌ ووگ گفته اسـت که دیگر از ستاره‌ ي موسیقی پاپ بودن احساس رضایت نمی ‌کند! زیرا مردم بـه سختی توان تفکیک هنر او از شخصیت عمومی‌ او را دارند.

 

سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی خداحافظی کرد

سلنا گمز در مصاحبه خود در مورد خداحافظی به مجله می گوید:

ساخت موسیقی دشوار اسـت وقتی مردم شـما را الزاماً جدی نمی ‌گیرند. گاهی پیش آمده که فکر کنم: چه فایده‌ اي دارد؟ چرا بـه اینکار ادامه می ‌دهم؟ از واکنش بعضی مردم بـه ترکی که درسال ۲۰۱۹ منتشر کردم «Lose You to Love Me» ناامید شده ام!

 


مطلب مرتبط: دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز


 

سلنا گمز در مصاحبه خود در مورد خداحافظی به مجله می گوید:

سلنا گومز ترک Lose You to Love Me را بهترین ترانه ‌اي می داند که تا کنون عرضه کرده اسـت! او توضیح می ‌دهد: فکر می ‌کنم افراد بسیاری وجود دارند که از موسیقی من لذت می ‌برند، و من از این بابت قدردان‌شان هستم، بـه همین علت ادامه می ‌دهم، اما فکر میکنم آلبوم بعدی ‌ام متفاوت خواهد بود. می خواهم برای آخرینبار شاید پیش از بازنشستگی فرصت دیگری بـه ان بدهم.

 

سلنا گومز ترک Lose You to Love Me را بهترین ترانه ‌ای می‌داند که تاکنون عرضه کرده است

او می‌ گوید می ‌داند که باید حرف ‌هایي که بـه زبان می ‌آورد را بـه دقت انتخاب کند، اما اضافه می ‌کند که می‌خواهد در آینده وقت بیشتری صرف بازیگری و تهیه‌ کنندگی کند. گومز با پیش از تبدیل شدن بـه ستاره‌ي موسیقی پاپ در سریال ‌هاي‌ تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده اسـت. او در پاندمی سریال سلنا + سر‌آشپز «Selena + Chef» را برای HBO Max ساخته اسـت و اخیرا در حال فیلم برداری سریال تنها قتل‌ هاي‌ ساختمان «Only Murders in the Building» دیده شده اسـت.

 

سلنا گومز دربخش دیگری از گفت‌وگو فاش می ‌کند که سه سال از شبکه هاي‌ اجتماعی دوری کرده اسـت: یک روز صبح بیدار شدم و مثل همه ی نگاهی بـه اینستاگرام انداختم، و [فکر کردم] دیگر کافی اسـت. خسته شده بودم از خواندن چیزهای ترسناک. خسته شده بودم از دیدن زندگی آدم‌هاي‌ دیگر. پس از ان تصمیم، فورا آزادی ‌ام را بـه دست آوردم. زندگی [واقعی] چیزی بود که در مقابل خود می ‌دیدم، حضور ذهن داشتم، و بسیار خوشحال بودم.

 

نکاتی حقیقی درباره ی سلنا گومز

نکاتی حقیقی درباره ی سلنا گومز

جالب اسـت بدانید که درسال 2016؛ سلنا گومز تصمیم شجاعانه اي گرفت تا تور خودرا بـه دلیل مبارزه مداوم با سلامت روانش لغو کند. برای همین هم، او بیشتر بر اهمیت مراقبت از سلامت خودش تأکید کرد. ورود گومز بـه صنعت موسیقی در ابتدا عمدی نبود. پس از ضبط موزیک تم برای جادوگران از ویورلی، دیزنی برای ضبط یک آلبوم بـه او مراجعه کرد.

 

سپس گومز علیرغم این که خودرا یک خواننده نمی دانست، این فرصت را برای گفتن داستان از طریق موسیقی خود پذیرفت. پس از ان هم، گومز علاوه بر فعالیت هاي‌ سرگرمی، در صنعت زیبایی نیز با خط تولید لوازم آرایشی خود، Rare Beauty، جای خودرا بـه ثبت رسانده اسـت. بـه هرحال این خواننده تنها بـه خاطر خواننده بودنش مشهور نیست.

 

بیوگرافی سلنا گومز

او سپس صندوقی را در ژوئیه 2020 راه اندازی کرد و متعهد شد که در دهه آینده 100 میلیون دلار گرد آوری کند. وی بدین گونه می‌خواهد شکاف هاي‌ خدمات سلامت روان در جوامع محروم را برطرف کند. در حالیکه سلنا گومز بـه خروج احتمالی از صحنه موسیقی فکر میکند، کارنامه شغلی متنوع و تعهد او بـه حمایت از سلامت روان همان‌ گونه او را بـه نیرویی تبدیل می‌کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

خواه او تصمیم بگیرد که صرفاً روی بازیگری تمرکز کند یا بـه سفر موسیقی خود ادامه دهد، طرفداران میتوانند از گومز انتظار داشته باشند که اشتیاق و خلاقیت خودرا در هر تلاشی که انتخاب میکند بـه ارمغان بیاورد.

 

متولد 22 جولای 1992«31 تیر 1371» در گرند پریری تگزاس آمریکاست.

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا گومز «Selena Gomez» خواننده، بازیگر، ترانه‌نویس، تهیه کننده اجرایی، طراح مد اسـت که متولد 22 جولای 1992«31 تیر 1371» در گرند پریری تگزاس آمریکاست. گومز تحصیلات ابتدایی خودرا در مدرسه‌ دنی جونز در تگزاس گذراند و موفق شد درسال 2010 ازطریق آموزش در منزل دیپلم دبیرستان را بگیرد و دیگر تحصیلش را ادامه نداد. معنی سلنا در زبان یونانی “ماه” اسـت. برخی از اسامی مستعار این خواننده آمریکایی عبارتست از: سلی، سل، سلنتیا و کونچیتا

 

کودکی و خانواده سلنا گومز

کودکی و خانواده سلنا گومز

آماندا داون مندی تیفی نام مادر سلنا گومز اسـت که سابقه بازیگری دارد و زمانی که 16 ساله بود دخترش سلنا را بـه دنیا آورد. مادر سلنا گومز فرزندخوانده خانواده اي بودو اصالت ایتالیایی دارد. پدر سلنا هم دارای اصلیت مکزیکی اسـت. متاسفانه پدر و مادر سلنا گومز وقتی او تنها 5 سال سن داشت بود از هم طلاق گرفتند.

 

و این خواننده مشهور جهان درکنار مادربزرگش و حمایت مالی مادر بزرگ شد. مادر سلنا برای دومین بار درسال 2006 با فردی بـه نام برایان تیفی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج تولد گرسی الیوت، خواهر ناتنی سلنا در تاریخ 12 ژوئن 2013 بود. سلنا یک برادر ناتنی نیز دارد

 

بیماری سلنا گومز و شیمی درمانی

بیماری سلنا گومز و شیمی درمانی

مدتی شایعه اعتیاد این خواننده ازسوی نشریات زرد مطرح شده بود که او بـه شدت از این موضوع انتقاد کرد و گفت: خیلی دلم میخواست بـه آن ها بگویم شـما از هیچ چیز خبر ندارید. من در حال شیمی درمانی هستم. او تا مدت ها در مجامع عمومی ظاهر نمی شد؛ تا این که دوباره قدرت حضور در جوامع را پیداکرد.

 

گومز گفت . بازیگر آمریکایی به نام فرانسیا رائیسا که از دوستان گومز بود به اهدای کلیه اش به سلنا پرداخت

وقتی سلنا برای اضافه‌وزن خود موردتمسخر قرار گرفت تلاش کرد که در مدت 3 هفته 9 کیلو از وزن خود کم کند. اینکار سلنا هم بحث‌هاي‌ بسیاری را بـه راه انداخت. بعداً مشخص شد که اضافه‌وزن عجیب سلنا گومز بـه خاطر یک بیماری سیستم ایمنی بـه نام “لوپوس” بود که از سال 2013 با ان و عوارض جسمی و روانی اش درگیر بود. بـه همین دلیل در ان سال تور آلبوم «رقص ستارگان» را لغو ودر سال 2015 بـه‌طور رسمی بیماری اش را تایید کرد.

 

او در تاریخ 14 سپتامبر 2017 عمل پیوند کلیه را انجام داد که بـه دلیل عوارض ناشی از بیماری اش بود. بازیگر آمریکایی بـه نام فرانسیا رائیسا که از دوستان گومز بود بـه اهدای کلیه اش بـه سلنا پرداخت که این اقدام انسان دوستانه او موجب شد گومز، فرانسیا را کسی بداند که جان او را نجات داد.

 


مطلب مرتبط: جدیدترین عکس های سلناگومز در صفحه شخصیش


 

سلنا گومز چه زمانی وارد دنیای خوانندگی گذاشت؟

سلنا گومز چه زمانی وارد دنیای خوانندگی گذاشت؟

سلنا گومز بـه دنیای خوانندگی در 16 سالگی وارد شد که با هالیوود رکوردز که قبل از او با افرادی مانند مایلی سایرس و دمی لواتو شروع بـه همکاری کرده بود قرارداد امضا کرد. گومز اولین آهنگش را بـه نام Everything Is Not What It Seems «هر چیز ان طور که بـه نظر می‌رسد، نیست» برای مجموعه جادوگران محله ویورلی منتشر کرد و پس از جدایی از نیک جوناس تمرکزش را بر موسیقی گذاشت.

 

سلنا گومز خواننده ی معروف

سلنا بـه اجرای موزیک “کرولا دِ ویل” برای آلبوم “دیزنی مانیا 6” که شامل بازخوانی هایي از ترانه هاي‌ کلاسیک کمپانی دیزنی می شد، پرداخت. مدتی بعد موزیک “پرواز بـه قلب تو” را برای موسیقی متن انیمیشن “تینکر بل” خواند. سلنا بـه عنوان خواننده مهمان نیز در تک موزیک وُ آه «من در مقابل همه ی»از گروه ناخوش ترین بچه ها برای همیشه همکاری داشت که از این ان بـه عنوان اولین موزیک رسمی وی یاد میشود.

 

نام دومین تک موزیک گومز کاهش سرعت بود که در ژوئن 2013 منتشر شد. همچنین آلبومش رابا نام رقص ستاره ها در 23 جولای 2013 منتشر کرد.

 

آلبوم های سلنا گومز

آلبوم های سلنا گومز به شرح زیر است:

2009 ببوس و بگو Kiss And Tell

2010 سالی بدون باران A Year Without Rain

2011 وقتی خورشید غروب میکند When The Sun Goes Down

2013 رقص ستاره ها Stars Dance

2014 برای تو For You

2015 احیا Revival

 

سلنا گومز و جاستین بیبر

روابط عاطفی سلنا گومز

سلنا گومز و جاستین بیبر

سلنا گومز در 18 سالگی یعنی درسال 2010 با جاستین بیبر که 16 ساله بود دریک مهمانی هنری آشنا شد که ارتباط عاشقانه شان را درسال 2011 بـه طور رسمی رسانه اي کردند. این زوج هنری مورد توجه و حمایت هواداران خود قرار داشتند بـه گونه اي که در رسانه ها بـه جلنا مشهور شدند «ج برگرفته از جاستین و لنا برگرفته از سلنا» اما این رابطه عاشقانه دوام نداشت و انها با چند قهر و آشتی درسال 2014 از هم جدا شدند.

 

سلنا گومز و دوبکند

“د ویکند” نام فردی بود که سلنا گومز با او وارد رابطه شد و آشنایی انها منطقی و حساب شده بـه نظر میرسید. د ویکند قبل از سلنا با مدل جنجالی بـه نام “بلا حدید” ارتباط داشت. حال باید دید رابطه آرام آن ها چه سرانجامی دارد.

 

سلنا گومز برای نخستین بار در سال 2008 و در 16 سالگی وارد رابطه عاشقانه شد

سلنا گومز و نیک جوناس

سلنا گومز برای اولین بار درسال 2008 ودر 16 سالگی وارد رابطه عاشقانه شد؛ ان هم با همبازی اش “نیک جواناس” اما ارتباط انها درسال 2010 از هم پاشید و گومز پس از چند ماه با “تیلور لانتر” بازیگر و مدل آمریکایی وارد رابطه شد.

 

ماجرای بازیگر شدن سلنا گومز

ماجرای بازیگر شدن سلنا گومز

سلنا بـه دلیل روابط مادرش اولین بار در 10 سالگی ودر سال 2002 پس از قبولی در تست بازیگری در سریال عروسکی “بارنی و دوستان” بـه عنوان کودک جلوی دوربین رفت و موفق شد 2 سال در 13 قسمت این مجموعه بازی کند.

 

این بازیگر و خواننده آمریکایی در گفت‌وگو با پیپل گومز درسال 2009 گفت که با مشاهده آمادگی مادرش برای بازی در تئاتر بـه بازیگری علاقه پیدا کرد. پس از ان دریک تست بازیگری برای یک مجموعه، سلنا موفق شد دمی لواتو «Demi Lovato» را که برای تست همان مجموعه آمده بود، ملاقات کند. این دو بعد ها دوستان صمیمی هم شدند ودر فیلم هاي‌ مشترکی بازی کردند.

 

فعالیت بازیگری سلنا گومز

فعالیت بازیگری سلنا گومز

همانگونه که اشاره شد سلنا گومز اولین نقش خودرا بـه طور رسمی درسال 2002 در سریال کودکانه بارنی و دوستان بازی کرد که در نقش جایانا ظاهر شد. او در شانزدهمین قسمت این مجموعه بازی کرد و تا سال 2004 در ان حضور داشت. بعد ها سلنا اعلام کرد که سنش بـه خروج او از این مجموعه ختم و این موضوع باعث شد که فکر کند خیلی پیر شده اسـت! سلنا گومز درسال 2003 در اولین فیلم خود کودکان جاسوس:اتمام بازی بازی کرد. پس از این در تبلیغات بسیاری حضور یافت.

 

درآمد و فعالیت اقتصادی سلنا گومز

گومز درسال 2005 نقش برجسته اي را در فیلم تلویزیونی واکر، تگزاس رنجر:محاکمه با آتش داشت «در نقش جولی» بازی کرد. درسال 2006 سلنا در یکی از قسمت هاي‌ مجموعه زندگی دنباله دار زک و کودی بـه عنوان بازیگر مهمان نقش پردازی کرد. سلنا گومز درسال 2007 توانست در 3 قسمت از مجموعه دیزنی “هانا مونتانا” بـه عنوان بازیگر مهمان در نقش میکایلا «Mikayla» بازی کند که حریف هانا مونتانا «مایلی سایرس» بود. سلنا در 2 قسمت آزمایشی برای شبکه دیزنی جلوی دوربین رفت که اولی آروین نام داشت و مشابه مجموعه زندگی دنباله دار بودو دومی مجموعه اي بود شبیه سریال لیزی مک گیر.

 

درآمد و فعالیت اقتصادی سلنا گومز

سلنا گومز در اکتبر 2009 خبر از راه اندازی خط تولید لباس خود بـه نام خیالپردازی با صدای بلند را داد که در پاییز 2010 راه اندازی شد. این مجموعه شامل تاپ هاي‌ گلدار، لباس هاي‌ بوهمی، لباس هاي‌ جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که همگی از مواد بازیافتی یا سازگار با محیط زیست بودند.

 


مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه مجلل و لوکس سلنا گومز


 

سلنا گومز خواننده و بازیگر مطرح جهان

بـه گفته گومز این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش اسـت و لباس ها را “زیبا، زنانه” توصیف کرد. بعد ها او گفت: با خط تولیدم واقعا می خواهم گزینه هایي را بـه مشتریانم بدهم که چگونه میتوانند سبک مورد علاقه شان رابا یک دیگر بـه اشتراک بگذارند.

 

می خواهم لباس ها راحت باشند و این که سازگار با محیط زیست و آلی هستند برای من فوق العاده مهم اسـت. همچنین روی تمام برچسب لباس ها، نقل قول هایي که برای من خیلی الهام بخش هستند، زده شده و من فقط بـه دنبال رساندن یک پیام خوب بـه دیگران هستم.

 

اینستاگرام سلنا گومز

اینستاگرام سلنا گومز

سلنا گومز با تعداد فالوور بیش از 400 میلیون نفر در اینستاگرام از رکوردداران طرفدار دراین ذفضای مجازی محسوب می‌شود.

 

سلنا گومز، سفیر یونیسف

سلنا گومز، سفیر یونیسف

سلنا درسال 2008 از 16 سالگی سفیر سازمان یونیسف شد. او برای کمک بـه کودکان فقیر درسال 2009 بـه غنا سفر کرد و اجرای چندین برنامه و کنسرت خیریه را در کارنامه خود دارد.

 

گواهینامه طلای سلنا گومز

گواهینامه طلای سلنا گومز

سلنا گومز در 7 آوریل 2013 ترانه اي رابا نام بیا و ان را بگیر، جدا از گروه موسیقی سلنا گومز و صحنه خواند که اولین بار بود که آهنگی از او جزو 10 موزیک برتر 100 موزیک داغ بیلبورد قرار گرفت و بـه اعطای گواهینامه طلا بـه او ازسوی انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا ختم شد.

 

سلنا گومز، برنده جایزه زن سال

سلنا گومز، برنده جایزه زن سال

این خواننده مشهور جهان جایزه زن سال را درسال 2017 در مراسم جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرد. موزیک دروغگوی بد او نیز در لیست 100 موزیک برتر بیلبورد در همان سال رتبه نخست را کسب کرد.

 

و در پایان

سلنا گومز این خواننده مشهور جهانی که بسیار طرفدار دارد و این را هم قبول کنیم بسیار صدای قشنگی دارد و هچنین صورت دوست داشتنی هم باعث جذب بیشتر طرفدارهایش شده اسـت. او در دنیای مجازی هم همان‌ گونه رتبه ي بالاترین  فالور را دارد. او بـه تازگی وارد رابطه ي احساسی شده اسـت که بسیار فراوان حاشیه بـه همراه داشت ولی سلنا گومز بـه هیچ وجه بـه حرف و حدیث ها گوش نمی‌کند و برایش اهمیت ندارد و گفته اسـت این زندگی من اسـت و قرار نیست کسی جای من تصمیم بگیرد. تیم تالاب برای این خواننده ي جذاب و طرفدارانش آرزوی سلامتی و موفقیت دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو