معرفی فصل سوم سریال Only Murders in the Building

منبع: فوت و فن

4

1402/4/29

19:11


سه شیفته جنایت‌های واقعی در آرکونیا در شهر نیویورک قرار است پرونده جدید خودشان را در فصل سوم سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) شروع کنند.

معرفی فصل سوم سریال Only Murders in the Building

سه شیفته جنایت‌های واقعی در آرکونیا در شهر نیویورک قرار است پرونده جدید خودشان را در فصل سوم سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) شروع کنند. پس از دو فصل موفق، حالا سومین فصل از این سریال قرار است بار دیگر مخاطبان را با پرونده جنایی دیگری به وجد بیاورد.

این سریال کمدی و درام توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده و در شهر نیویورک جریان دارد و داستان سه نفر را دنبال می‌کند که از طرفداران جنایت‌های واقعی هستند و به دنبال مرگ‌های مرموزی که در داخل آپارتمان برجسته‌شان به نام آرکونیا می‌افتد، سعی دارند معماهای این مرگ‌ها را حل کنند و همین نیز ماجراجویی‌های مهیجی برای آن‌ها رقم می‌زند.

این سریال کمدی و درام رازآلود به دلیل روایت منحصربه‌فرد از داستان‌های جنایی مورد تحسین قرار گرفته اما بیشتر از همه به‌خاطر اجراهای بی‌نظیر بازیگرانش و همچنین جذبه میان آن‌ها موفق شده است. فصل اول سریال در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شده و در سال ۲۰۲۲ نیز فصل دوم آن پخش شد. این در حالی است که فصل اول آن توانست رکورد پربیننده‌ترین افتتاحیه سریالی کمدی در سرویس آنلاین هولو را بشکند و فصل دوم آن نیز بیننده‌های بسیار زیادی را به خودش جلب کند و جوایز مختلفی را نیز به دست آورد. در ادامه همراه با ما باشید.

عوامل سازنده سریال Only Murders in the Building

استیو مارتین و جان هافمن به همراه یکدیگر سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» را برای سرویس آنلاین هولو خلق کردند. جان هافمن نویسنده، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای است که بیشتر برای ساخت فیلم Northern Lights و همچنین فیلم پسر خوب (Good Boy) شناخته می‌شود. استیو مارتین نیز از جمله نابغه‌های هالیوودی به شمار می‌رود که تاکنون جوایز مختلفی را به دست آورده است و سابقه استندآپ کمدی نیز دارد.

داستان فصل سوم سریال Only Murders in the Building

همانطور که در پایان فصل دوم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» نشان داده شده بود، فصل سوم قرار است داستان قتلی تازه را روایت کند و فصل سوم نیز ادامه اتفاقات فصل قبل را در پیش خواهد گرفت. در فصل سوم، اولیور پس از مدت‌ها به برادوی بازگشته تا نمایش جدیدش را به اجرا بگذارد و در این میان نیز بن گلنروی بازیگر اصلی این نمایش است.

در صحنه آخر فصل دوم نشان داده شد که بن روی صحنه و در میانه نمایش مرد. پس احتمالاً فصل سوم سریال قرار است پشت پرده این نمایش و مشکلاتی که وجود داشته است را به نمایش در بیاورد، مشکلاتی که منجر به قتل شده‌اند. همین نیز باعث می‌شود تا سه شخصیت اصلی بار دیگر گرد هم بیایند تا بتوانند رازهای پشت پرده را آشکار کنند و حقیقت را بیابند.

بازیگران فصل سوم سریال Only Murders in the Building

فصل سوم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» از حضور بازیگران برجسته و سرشناس بهره می‌برد و همین نیز سبب شده تا جذابیت این فصل بسیار زیاد باشد و مخاطبان اشتیاق زیادی برای آن داشته باشند. استیو مارتین در نقش چارلز هیدن سویج، مارتین شورت در نقش اولیور پوتنام و سلنا گومز در نقش میبل مورا از جمله بازیگران اصلی دو فصل قبلی هستند که نقش‌های خودشان را در فصل سوم بازآفرینی می‌کنند.

چارلز یک بازیگر بازنشسته است که در دهه نود میلادی در یک سریال جنایی و درام نقش‌آفرینی کرده است. اولیور نیز یک کارگردان برادوی مشتاق، جاه‌طلب ولی بدون پشتوانه مالی است که ایده ساخت پادکست جنایت واقعی را ارائه می‌کند. میبل نیز هنرمندی جوان است که در آپارتمان عمه‌اش در آرکونیا زندگی می‌کند و با چارلز و اولیور دوست می‌شود.

نیتن لین در نقش تدی دیماس و ایمی رایان در نقش جن بلوز از جمله بازیگران فصل‌های قبلی هستند که در فصل سوم سریال حضور نخواهند داشت اما جین لینچ بار دیگر نقشش به نام ساز پاتاکی را بازآفرینی خواهد کرد. آندریا مارتین نیز بار دیگر در این فصل تازه حضور خواهد داشت.

در هر فصل از سریال، بازیگران جدید و برجسته‌ای حضور دارند و فصل سوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. در فصل سوم، برنده جایزه اسکار مریل استریپ حضور خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعاتی درباره کاراکتر او در دست نیست اما به نظر می‌رسد که او نقش یک بازیگر را ایفا می‌کند. بازیگر سرشناس پل راد نیز در فصل سوم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» حضور دارد و نقش بن گیلروی را به تصویر می‌کشد.

ستاره سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) یعنی اشلی پارک نیز به جمع بازیگران فصل سوم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» اضافه شده و در کنار او نیز جسی ویلیامز نقش مستندسازی را ایفا می‌کند که به دنبال ساخت اثری درباره سه شخصیت اصلی این داستان و جدیدترین پرونده آن‌ها است.

تاریخ اکران فصل سوم سریال Only Murders in the Building

پخش فصل سوم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» از تاریخ ۸ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲) از سرویس آنلاین هولو شروع خواهد شد. در همان روز ابتدایی دو قسمت ابتدایی پخش خواهند شد و باقی قسمت‎‌ها نیز به‌صورت هفتگی عرضه می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو