آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Mission: Impossible 7 تا Pet Sematary: Bloodlines

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Mission: Impossible 7 تا Pet Sematary: Bloodlines


منبع: گیمفا

2

1402/7/20

10:00


این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم جذاب Mission: Impossible 7 و همچنین چندین فیلم سینمایی دیگر بپردازیم.

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Mission: Impossible 7 تا Pet Sematary: Bloodlines

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم جذاب Mission: Impossible 7 و همچنین چندین فیلم سینمایی دیگر بپردازیم.

فرنچایز «مأموریت: غیرممکن» از جمله فرنچایزهای اکشن جذاب و خارق‌العاده حال حاضر دنیای سینما به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر با ارائه بدل‌کاری‌های پر از هیجان و شگفت‌انگیز توسط تام کروز توانسته سطح بالایی از فیلمسازی اکشن را به نمایش بگذارد و مورد توجه علاقه‌مندان ژانر اکشن قرار بگیرد. جدیدترین فیلم این مجموعه نیز فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One که در ادامه بیشتر به معرفی آن می‌پردازیم.

در ادامه این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» نیز قرار است دو فیلم ترسناک یعنی فیلم It Lives Inside و فیلم Pet Sematary: Bloodlines را مورد بررسی قرار بدهیم. در پایان نیز بررسی خواهیم کرد که آیا فیلم The Kill Room با حضور ستاره‌های بزرگ ارزش دیدن دارد یا خیر. همراه با ما باشید.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

عوامل سازنده: فیلم «مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول» هفتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های اکشن و جاسوسی «مأموریت: غیرممکن» به شمار می‌رود که همانند فیلم قبلی، سکان کارگردانی آن را کریستوفر مک‌کوری در دست دارد و فیلم‌نامه فیلم را نیز خود او به همراه اریک یندرسن قلم زده است.

داستان و بازیگران: همانند فیلم‌های قبلی این مجموعه سینمایی، تام کروز بار دیگر در فیلم «مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول» نقش ایتن هانت را بازی می‌کند و در کنار او نیز بازیگران برجسته‌ای همچون هایلی اتول، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، پم کلمنتیف و تعدادی دیگر حضور دارند. در این فیلم، ایتن هانت و گروهش باید با هوش مصنوعی سرکش و قدرتمندی روبه‌رو شوند و از دست پیدا کردن افراد مختلف به این قدرت بسیار زیاد جلوگیری کنند.

آیا فیلم «مأموریت: غیرممکن روزشمار مرگ بخش اول» ارزش دیدن دارد؟ این فیلم سینمایی تازه از فرنچایز «مأموریت: غیرممکن» توانسته خطراتی در سطح جهانی را به نمایش بگذارد و اثری حماسی و بزرگ را به نمایش در بیاورد و بار دیگر ثابت کند که این فرنچایز همچنان مجموعه فیلمی جذاب و تماشایی هستند.

فیلم «مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول» توانسته به‌خوبی بخش‌ها و نقاط مختلف داستان را به یکدیگر متصل کند و این در حالی است که در این حین نیز اکشن‌های مهیجی را به نمایش گذاشته است. اکشن‌های جذاب و خارق‌العاده و این ایده که برای خلق آن‌ها تلاش فراوانی صورت گرفته، باعث شده تا این اثر اوج فیلمسازی اکشن هالیوودی باشد.

فیلم «مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول» اثری جذاب است و از همان ابتدا بیننده را درگیر داستان خودش می‌کند و با اکشن‌های مهیج بیننده را به وجد می‌آورد اما دو بخش بودن داستان سبب شده تا این فیلم ناتمام احساس شود و پایان‌بندی خوبی نداشته باشد. با این حال، این اثر بیننده‌ها را مشتاق دنباله آن یعنی فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two نگه داشته است.

فیلم It Lives Inside

فیلم It Lives Inside

فیلم It Lives Inside

عوامل سازنده: فیلم «در درون زندگی می‌کند» اثری ترسناک و فراطبیعی به شمار می‌رود که بیشال دوتا فیلم‌نامه آن را نوشته و خود او نیز کارگردانی آن را در دست داشته است.

داستان و بازیگران: فیلم «در درون زندگی می‌کند» داستان سم را دنبال می‌کند که تلاش دارد تا در داخل مدرسه جا بیفتد و برای این کار نیز فرهنگ و خانواده خودش از شرق هند را کنار می‌گذارد تا شبیه به دیگران باشد. با این حال، وقتی یک روح شیطانی افسانه‌ای به درون بهترین دوست سابقش وارد می‌شود، او باید با میراث خودش کنار بیاید تا این روح شیطانی را شکست بدهد. مگان سوری و نیرو باجوا از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

آیا فیلم «در درون زندگی می‌کند» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «در درون زندگی می‌کند» یک اثر ترسناک مؤثر به شمار می‌رود که تفسیرهای اجتماعی بسیار قوی و خوبی در مرکز خودش دارد. بیشال دوتا در اولین تجربه سینمایی بلندش توانسته اثری جذاب و وهم‌انگیز را خلق کند که مورد توجه بینندگان قرار خواهد گرفت.

این فیلمساز از همان چارچوب آشنای وحشت تینیجری استفاده کرده تا به بررسی شکاف فرهنگی و نوجوانی در میان اسطوره‌شناسی ناشناخته بپردازد. با اینکه فیلمساز از جنبه‌های آشنایی کمک می‌گیرد اما اهریمنی تازه و پیچیدگی‌های شخصیت‌های این فیلم سبب شده تا این اثر جالب‌توجه باشد.

فیلم The Kill Room

فیلم The Kill Room

عوامل سازنده: فیلم «اتاق کشتار» اثری مهیج و کمدی تاریک به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را نیکول پائون در دست داشته و جاناتان جیکوبسون نیز فیلم‌نامه آن را قلم زده است.

داستان و بازیگران: فیلم «اتاق کشتار» داستان درگیر شدن دنیای هنر با دنیای جرم و جنایت را روایت می‌کند که در آن، یک طرح پول‌شویی به طور تصادفی باعث می‌شود تا یک آدمکش حسی آوانگارد داشته باشد. ساموئل ال جکسون، اوما تورمن، جو منگنیلو، مایا هاک و دبی مازار از جمله بازیگران حاضر در این اثر سینمایی هستند.

آیا فیلم «اتاق کشتار» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «اتاق کشتار» از حضور بازیگران برجسته و سرشناسی بهره می‌برد، بازیگرانی که از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند اما به نظر می‌رسد که آن‌ها به‌خوبی در این اثر جای نگرفته‌اند و نویسنده و کارگردان نتوانستند به‌خوبی از آن‌ها در راستای ارتقای فیلم خود کمک بگیرند.

فیلم «اتاق کشتار» برخلاف نامش آن‌قدر خونین و پر از هیجان نیست و بیشتر دیالوگ محور است و اتفاقات بسیار زیادی در آن رخ نمی‌دهد. همین نیز باعث شده تا کسانی که به دنبال تماشای اثری پر از اکشن و هیجان هستند، از تماشای این اثر سینمایی ناامید شوند. تماشای این فیلم بستگی به نظر خود شما دارد.

فیلم Pet Sematary: Bloodlines

فیلم Pet Sematary: Bloodlines

فیلم Pet Sematary: Bloodlines

عوامل سازنده: فیلم «قبرستان حیوانات خانگی: دودمان» اثری در ژانر ترسناک و فراطبیعی به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را لیندزی اندرسون بیر در دست داشته است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی وی به شمار می‌رود و خود او نیز به همراه جف بوهلر فیلم‌نامه آن را قلم زده است. این فیلم پیش‌درآمدی برای فیلم Pet Sematary سال ۲۰۱۹ میلادی است، فیلمی که بر اساس رمانی به همین نام از سال ۱۹۸۳ نوشته استیون کینگ ساخته شده است.

داستان و بازیگران: فیلم «قبرستان حیوانات خانگی: دودمان» با بازی جکسون وایت، فارست گودلاک، هنری توماس و سامانتا متیس است. اتفاقات این اثر سینمایی در سال ۱۹۶۹ میلادی جریان دارد و ۵۰ سال قبل از رویدادهای فیلم اصلی رخ می‎‌دهد که در آن، جود کارندل جوان متوجه قبرستانی می‌شود که در آن، مرده‌ها می‌توانند بار دیگر زنده شوند. با این حال، او اصلاً هیچ توجهی به وحشتی نمی‌کند که این کار می‌تواند به زندگی‌اش بیاورد.

آیا فیلم «قبرستان حیوانات خانگی: دودمان» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «قبرستان حیوانات خانگی: دودمان» در گسترش دنیای داستان اصلی استیون کینگ به‌خوبی عمل نمی‌کند و این در حالی است که تلاش برای گسترش دنیای داستان نیز باعث خلق داستانی غیراستاندارد شده که خونین بودن را با ترس و وحشت مؤثر اشتباه می‌گیرد.

از جمله دیگر مشکلات موجود در این اثر سینمایی می‌توان به جنبه‌های زیباشناختی نه‌چندان جالب آن و همچنین شخصیت‌های غیرماندگار اشاره کرد که به‌راحتی از ذهن مخاطبان پاک می‌شوند. عدم فضا و جو ترسناک مناسب نیز سبب شده تا فیلم «قبرستان حیوانات خانگی: دودمان» آن اثر ترسناک جالب و مورد انتظار نباشد.


در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به معرفی فیلم مورد انتظار «مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول»، فیلم ترسناک «در درون زندگی می‌کند»، فیلم پر ستاره «اتاق کشتار» و همچنین فیلم ترسناک «قبرستان حیوانات خانگی: دودمان» پرداختیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو