کدوم جذابتره، هایلایت یا رنگ مو؟! 
عیدامسال بدرخش!

کدوم جذابتره، هایلایت یا رنگ مو؟! عیدامسال بدرخش!


منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/17

07:14


انتخاب رنگ مناسب برای عید باتوجه به ترندهای موجود ممکن است کار سختی باشد. قبل از هرچیزی دقت کنید که چه رنگی را مد نظر دارید و آیا می خواهید ساده باشد یا از هایلایت استفاده کنید؟ در این مطلب سعی کرده ایم به شما در انتخاب رنگ دلخواهتان کمک کنیم. با ساعدنیوز همراه باشید.

هایلایت قهوه ای کاراملی


ایجاد هایلایت قهوه ای با هر روشی روی موها ترند امسال است و به همه می‌آید. اگر توناژ پوستتان گرم یا سرد باشد، چشم‌هایتان تیره یا روشن باشند، به میکاپ زیاد علاقه داشته باشید یا بدون آرایش رفت و آمد کنید، در هر حالتی هایلات قهوه ای زیباست و چهره شما را دخترانه و جوان نشان می‌دهد. این رنگ هم لطیف و ملیح است و هم چهره شما را دگرگون می‌کند. قهوه ای و کاراملی از جمله رنگ‌هایی اند که چهره شما را گرم و دلنشین نشان می‌دهند و این گونه، به آرایش زیادی هم نیاز ندارید.

هایلایت قهوه ای کاراملی

بلوند پلاتینه


رنگ موی پلاتینی همیشه پر طرفدار بوده است. همه اینها به این دلیل است که یک نوع رنگ بسیار متفاوت از رنگ های دیگر است. این تکنیک شامل استفاده از عوامل سفید کننده، تونرها، ماسک های آبرسان پودرهای شیمیایی و مقدار زیادی پراکسید هیدروژن است. پوست‌های سرد که به پوست‌های روشن یا گلگون نیز معروف هستند، به خوبی با این رنگ مو هماهنگ می‌شوند. اگر پوست روشنی دارید این رنگ را به عنوان رنگ مو سال 1403 به شما پیشنهاد می کنیم.

بلوند پلاتینه

رنگ موی بلوطی


رنگ موی بلوطی در واقع یک رنگ قهوه ای با تناژ قرمز یا نارنجی است و فقط تیره تر است و می‌تواند در تناژ های مختلف باشد. به همین دلیل است که می‌تواند با تمام رنگ های پوست به خوبی ترکیب می‌شود. این یک رنگ تا حدودی برای همه مناسب است. اما لازم به ذکر است که در پوست های سرد، کنتراست بسیار زیبایی ظاهر می‌شود. از این رنگ به عنوان بهترین و طبیعی ترین رنگ مو برای عید 1403 نیز یاد می‌شود.

رنگ موی بلوطی

آمبره طلایی


تکنیک آمبره چند سالی است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های رنگ کردن مو شناخته شده و هم چنان محبوب است. در این تکنیک رنگ کردن مو رنگ کردن ریشه مو با رنگ‌های تیره شروع شده و به تدریج و با نزدیک شدن به ساقه روشن‌تر می‌شود. برای زیباتر شدن جلوه نهایی این رنگ مو، بهترین روند روشن شدن رنگ مو از تیره ملایم‌تر بوده و در انتهای ساقه به رنگ بلوند طلایی ختم شود.

آمبره طلایی

خاکستری دودی


رنگ موی خاکستری دودی یکی از رنگ موهای خاص و متفاوت است که رنگی مابین خاکستری و سفید دارد. برای اینکه در عید سال 1403 ظاهری شیک و جذاب داشته باشید می‌توانید از این رنگ استفاده کنید. رنگ موی دودی خاکستری می‌تواند با درجه تیره‌گی و روشنی متفاوتی هماهنگ با سلیقه و چهره شما روی موهای‌تان پیاده شود.

خاکستری دودی

رنگ مو یا هایلایت؟!


کلام آخر

به عنوان انتخاب آخر اگر فردی ساده پسند و مینیمال هستید، رنگ های ساده و یکنواخت می‌تواند گزینه های بهتری برای شما باشند. مثلا رنگ مشکی یا فندوقی یا کاراملی ساده می‌تواند ظاهر شما را بسیار شیک نشان دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو