فیس فریم چیست؟ شیکترین مدل های فیس فریم و هایلات جلو مو

فیس فریم چیست؟ شیکترین مدل های فیس فریم و هایلات جلو مو


منبع: وقت مد

5

1402/4/4

14:43


حقایق جالب و مهم درمورد فیس فریم ✔ با شیکترین مدل های فیس فریم و هایلات جلو مو آشنا شوید✔ آموزش انواع مدل فیس فریم در مجله Vaghtemod

فیس فریم چیست؟ شیکترین مدل های فیس فریم و هایلات جلو مو

در دنیای مد و استایل، هر چند وقت یکبار، یک ترند رنگ مو ظاهر شده و بین مردم محبوب می‌شود. فیس فریم؛ رنگ مشی است که صورت شما را قاب کرده و کمک می‌کند تا زیباتر به نظر برسید. در اصل فیس فریم، یکی ار بهترین روش ها برای جلب توجه به زیبایی های صورت است. مهم است که مش یا هایلات به چگونه انجام شود، تا شما را زیباتر از همیشه نشان دهد. در این بخش از سری مطالب آرایش و زیبایی از رسانه وقت مد (vaghtemod.ir)، فیس فریم، انواع و روش انجام آن را آموزش می‌بینید.

فیس فریم چیست؟

هایلات فریم صورت یا فیس فریم؛ یک روش عالی برای افزودن روشنایی بیشتر به اطراف صورت است. در اصل مش جلو مو، جلوه رنگ مو و ویژگی های مثبت صورت را، برجسته می‌کند. در مدل فیس فریم، بدون توجه به مدل مو زنانه، مدل موی مردانه، رنگ مو یا فرم صورت، تکه ای از جلو مو کانتور می‌شود و ظاهری متفاوتی به مد و استایل شما می‌بخشد.

فیس فریم چیست و چگونه انجام می شود

فیس فریم چیست و چگونه انجام می شود را در مجله وقت مد بخوانید

نگهداری از این رنگ مو، آسان است و هزینه تمدید آن ناچیز است. نیاز نیست برای انجام فیس فریم یا مش جلو مو، هزینه بالایی پرداخت کنید و این ایده آل است. مشتری ها بر حسب سلیقه برای جلو مو، مدل بالیاژ، مش، هایلایت مو و دکلره را می‌توانند انتخاب کنند.

این مدل رنگ مو، شما را یک زن قدرتمند و با اعتماد به نفس بالا، نشان می‌دهد. در سری مطالب زیبایی مو از مجله وقت مد، مدل موی مناسب فرم صورت زنانه و اینکه کدام مدل مو، مناسب فرم صورت خانم ها است؟ را آموزش داده ایم.

انواع مدل فیس فریم

بیشتر بدانید: آموزش انواع روش و مدل رنگ مو! با بهترین سبک رنگ مو آشنا شوید.

آموزش انجام فیس فریم، رنگ مو

در مطالب قبلی مجله وقت مد، موارد مهمی مانند پروتئین تراپی مو، کراتینه مو، انواع روغن مو و آبرسانی مو را توضیح دادیم. برای انجام فیس فریم ابتدا باید تقسیم بندی مو را انجام دهید. برای انجام فیس فریم بر روی مو خود، از آموزش زیر استفاده کنید.

آموزش انجام فیس فریم، رنگ مو

آموزش انجام فیس فریم، رنگ مو را در مجله وقت مد مشاهده کنید.

بسته به این که دوست دارید هایلات جلو مو چقدر ضخیم باشد، قسمت اصلی مو را تعیین کرده و با گیره جدا کنید. اگر تمایل به ظاهری طبیعی با تغییر جزئی هستید، بخش کوچکی از جلو مو را جدا کرده و اگر هم به دنبال تغییر زیاد با جلوه قوی هستید، بخش بزرگتری از جلو مو را انتخاب کنید.

مدل فیس فریم

  • برای تفکیک صحیح جلو مو، یک بخش مثلثی که از بین وسط تاج و بالای تاج سر شروع می‌شود را بگیرید و بخش بالا را جدا کنید.
  • یک تکه زیگزاگ به صورت مورب پشت و مورب جلو بگیرید، تا به شکل الماس در دو طرف سر ایجاد شود.
  • مثلث بالایی موی سر را به یک قسمت کوچک مستطیلی تقسیم کنید، تا به راحتی بتوانید به جزئیات بپردازید.
  • در اطراف خط مو، تصمیم بگیرید که دوست دارید که شکافی طبیعی برای رنگ مو ایجاد کنید یا مستقیما از ریشه مو شروع شود.
  • اگر بخش پشت موها را هم می‌خواهید رنگ کنید، ابتدا از بخش جلو مو، رنگ زدن را شروع کنید و به پشت مو برسید.
  • اگر دوست دارید فیس فریم، رنگ روشن داشته باشد؛ باید از تکنیک رنگ های دکلره استفاده کنید. در اصل برای روشن شدن مو یا داشتن رنگ های بلوند، ابتدا ترکیب دکلره به بخش های جلو مو زده شده و چند دقیقه داخل فویل می‌ماند بعد از روشن شدن مو، آرایشگر رنگ دلخواه و نهایی شما را پیاده می‌کند.
  • اگر رنگ بدون دکلره و طبیعی برای فیس فریم دوست دارید، کار شما آسان می‌شود. رنگ دلخواه را در قسمت جلو مو پیاده کرده و بعد از گذشت زمان معین مو را شسته و حالا فیس فریم آماده است.

آموزش انجام فیس فریم، رنگ مو

بیشتر بدانید: جذابترین رنگ مو سال چیست؟ یا ترند رنگ مو امسال آشنا شوید.

شیکترین مدل های فیس فریم یا هایلات جلو مو

در این بخش از سری مطالب آموزش آرایش از مجله وقت مد(https://bia2safa.net/goto/web/url/2948654)، شما را با شیکترین مدل های فیس فریم یا مش و هایلات جلو مو آشنا می‌کنیم. شما بر حسب سلیقه، رنگ پوست، جنس مو و مدل مو بهترین آن را انتخاب کنید.

شیکترین مدل های فیس فریم یا هایلات جلو مو

بیشتر بدانید: نحوه نگهداری و مراقبت از موهای رنگ شده! با تکنیک های ویژه آشنا شوید.

موهای بلند قهوه ای با فیس فریم بلوند تیره

هایلات های بلوند عسلی درشتی که در کنار صورت هستند، روشی خلاقانه ای، برای جلب توجه به چشم ها و دهان می‌باشند. رنگ پایه قهوه ای بادامی با رنگ عسلی، فوق العاده شده و گویی در نور می‌درخشد.

موهای بلند قهوه ای با فیس فریم بلوند تیره

دربار مو بدانید: انواع روش کاشت مو طبیعی، فواید و معایب پیوند مو را بشناسید!.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو