آزار سیاه زنان کرمانی جلوی چشم شوهرانشان / 3 مرد به مرگ محکوم شدند

منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/26

12:08


ساعد نیوز: سه مأمور قلابی که در جاده هفت‌باغ کرمان اقدام به آدم‌ربایی، سرقت، تعرض و تجاوز می‌کردند از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری‌یک استان کرمان به اعدام محکوم شدند.

آزار سیاه زنان کرمانی جلوی چشم شوهرانشان / 3 مرد به مرگ محکوم شدند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری کرمان با بیان اینکه این حکم قطعی نیست و در دیوان‌عالی کشور قابل فرجام خواهی است افزود: پس از شکایت‌های واصله در مورد تعرض افرادی ناشناس به نوامیس مردم در ابتدای سال‌جاری در جاده هفت‌باغ کرمان، موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و نهادهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت. پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای اعضای این باند در شهر کرمان و یکی از شهرستان‌های مجاور آن شناسایی و در عملیات هم‌زمان تمامی عوامل این اقدام غیرانسانی با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

حمیدی در مورد شیوه کار اعضای این باند توضیح داد: اعضای باند سوژه‌های خود را از بین زوج‌های جوان در اماکن خلوت جاده هفت‌باغ حدفاصل کرمان تا ماهان شناسایی می‌کردند و سپس با یک دستگاه خودرو 405، خودروی آنها را متوقف و با معرفی خود به‌عنوان مأمور با تهدید اقدام به آدم‌ربایی، تعرض، تجاوز به عنف و درنهایت سرقت طلا و اشیای گرانقیمت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دادگستری استان در راستای دفاع از حقوق مردم و مبارزه قاطع و قانونی با جرایم خشن در کمتر از چهار ماه به این پرونده رسیدگی کرده است، اعلام کرد: دادگاه پرونده را بر اساس شواهد، شکایت شاکیان، اعتراف متهمان و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و در نهایت برای سه متجاوز به عنف حکم اعدام صادر شد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه محکومان این پرونده در زندان به‌سر می‌برند، گفت: بلافاصله احکام بعد از تأیید در دیوان‌عالی کشور اجرا خواهد شد.

حمیدی هشدار داد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی و غیرانسانی را در سر می‌پرورانند، بدانند که قوه قضائیه قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد و مجازات آنان سریع، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو