آگهی/ عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

2

1402/11/27

11:07


با توجه به محبوبیت و پرطرفدار بودن جراحی لابیاپلاستی، در مورد این عمل سوالات زیادی هم ایجاد می گردد که از رایج ترین این سوالات آن است که عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟. مدت زمان انجام این جراحی از نکات حائز اهمیت برای بسیاری از داوطلبان به شمار می رود. چرا که آنان مایل هستند در مورد این عمل زیبایی اطلاعات کافی داشته باشند تا این جراحی را به بهترین نحو پشت سر بگذارند. همچنین از جایی که این جراحی در بسیاری موارد بدون بیهوشی صورت می گیرد، افراد ترجیح می دهند تا این امر در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. اگر شما نیز از متقاضیان این جراحی محبوب بوده و می خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد مدت زمان آن و فاکتورهای مختلفی که این زمان را تغییر می دهد کسب کنید، در این مطلب با ما همراه شوید. 

آگهی/ عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

 

عواملی که بر مدت زمان لابیاپلاستی تاثیر دارند؟

لازم است بدانید که موارد بسیاری می تواند در مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی تاثیر داشته باشد که از این عوامل باید به گزینه های زیر اشاره نمود:

میزان پیچیدگی جراحی

از اصلی ترین مواردی که می تواند بر مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی بسیار اثر گذار باشد، میزان پیچیدگی این جراحی خواهد بود. چرا که بعضی از افراد داوطلب این جراحی نیاز به اصلاحات وسیع تری در مقایسه با دیگر متقاضیان داشته و این تغییرات پیچیده می تواند روند جراحی را طولانی تر سازد. 

روش جراحی

از فاکتورهای موثر دیگری که در مدت زمان این جراحی زیبایی تاثیر دارد، استفاده پزشک متخصص از انواع تکنیک های جراحی لابیاپلاستی است. زیرا جراحی لابیاپلاستی خود شامل متد های متنوعی است که هر یک از این متد ها مدت زمان خاص خود را می طلبد. به صورت کلی، می توان گفت که آن دسته از روش های جراحی که در آن ها برش های کوچکتری ایجاد می گردد، مستلزم مدت زمان کمتری خواهند بود. لابیاپلاستی با لیزر یکی از روش های این جراحی است که ممکن است در مدت زمان کمتری انجام شود.

مدت زمان لایباپلاستی

آناتومی افراد

در مورد فاکتور موثر دیگر در مدت زمان انجام فرآیند جراحی لابیاپلاستی باید به آناتومی بدن افراد اشاره نمود. چرا که آناتومی بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و این امر موجب تغییرات کلی و یا جزئی تر واژن افراد شده و زمان جراحی را تغییر می دهد. به عنوان مثال می توان گفت که اندازه، شکل و تقارن لابیاها در افراد مختلف می تواند کاملا با هم متفاوت باشد. گاهی اوقات متقاضی برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل، نیاز به تغییرات قابل توجهی داشته و عمل بیشتر طول می کشد. در مواقعی اندازه لب های بزرگ واژن در افراد نیز بسیار بزرگ بوده و جراحی به طول می انجامد. 

انجام همزمان چند جراحی

گاهی اوقات فرد داوطلب از پزشک جراح زنان می خواهد تا برای زیباتر شدن ناحیه واژن خود، در کنار جراحی لابیاپلاستی، از سایر جراحی های زیبایی نظیر واژینوپلاستی و یا جراحی زیبایی کلیتوریس یا همان هودکتومی استفاده نماید. در نتیجه ترکیب همزمان چند روش جراحی زیبایی، مدت زمان بیشتری را نیاز خواهد داشت. 

میزان تجربه جراح

در نهایت یکی دیگر از موارد بسیار اثر گذار در مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی، میزان تجربه و مهارت جراح لابیاپلاستی محسوب می شود. پزشک جراحی که سابقه ای طولانی در انجام این نوع از عمل ها داشته و ماهر و کاربلد است، با سرعت عمل خود می تواند مدت زمان جراحی را بسیار کاهش دهد.

مدت زمان معمول جراحی لابیاپلاستی

در مورد مدت زمان معمول عمل لابیاپلاستی باید گفت که در حالت کلی، این جراحی بین ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت به طول خواهد انجامید. البته در برخی از موارد، این امکان وجود دارد که این عمل در مدت زمان کوتاه تری نیز انجام شود.

مدت زمان لایباپلاستی

متاسفانه در بعضی از تبلیغات ادعا می شود که این جراحی را در مدت زمان ۱۵ دقیقه انجام خواهند داد که این امر بسیار غیر قابل باور و همچنین خطرناک است، زیرا می تواند به ایجاد برش های نامناسب در لابیاها منجر شود. در نتیجه فرد داوطلب پس از جراحی با مشکلاتی مانند عفونت، خونریزی و ... مواجه خواهد شد. برای انجام عمل لابیاپلاستی، نیاز است که پزشک برش های بسیار دقیقی را در لب های بزرگ واژن ایجاد نماید که این امر، به تجربه و مهارت بالای جراح احتیاج دارد. به صورت کلی این عمل به صورت سرپایی بوده و حدود یک ساعت طول می کشد و فرد در همان روز می تواند به خانه باز گردد. 

نتیجه گیری

عمل لابیاپلاستی از نمونه عمل های زیبایی واژن به شما می رود که امروزه بسیار رواج یافته است. این جراحی می تواند تحت بی حسی و یا بیهوشی عمومی صورت گیرد که به شرایط بدن افراد و تصمیم پزشک متخصص بستگی دارد. کل فرآیند این جراحی تقریبا یک ساعت به طول خواهد انجامید و این زمان بر اساس شرایط بدنی هر فرد و میزان تجربه و تخصص پزشک و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند متغیر باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری و معاینه توسط دکتر مائده یوسفی، اطلاعاتی دقیق تر در مورد مدت زمان این عمل به دست آورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو