انیمیشن «اسپایدرمن: آن سوی جهان عنکبوتی» در جوایز انی ۵۱ام به پیروزی رسید

منبع: پلازا

3

1402/11/29

10:12


انیمیشن «اسپایدرمن: آن سوی جهان عنکبوتی» در جوایز انی ۵۱ام به پیروزی رسید

انیمیشن «اسپایدرمن: آن سوی جهان عنکبوتی» تولیدی کمپانی انیمیشن سونی پیکچرز، در مراسم پنجاه و یکمین دوره جوایز انی به پیروزی چشمگیری دست یافت و توانست هفت جایزه، از جمله جایزه بهترین ویژگی، را از آن خود کند. شب خوبی نیز برای نتفلیکس بود، که پروژه‌های آن در مجموع نه جایزه به دست آوردند، با اینکه سریال انتقامی دوره‌ای «سامورایی چشم آبی» شش جایزه از این تعداد را، از جمله بهترین تلویزیون/رسانه برای بزرگسالان، به خود اختصاص داد.

علاوه بر بهترین ویژگی، جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون از دنباله «جهان عنکبوتی» برای کارگردانی‌شان تجلیل شدند، در حالی که دانیل پمبرتون و مترو بومین برای موسیقی پیروز شدند. این فیلم همچنین جوایزی برای افکت‌های ویژه، طراحی شخصیت، طراحی تولید و ویرایش به دست آورد. فیلم اسپانیایی-فرانسوی «رویاهای ربات» تولیدی آرکادیا موشن پیکچرز، که درباره یک سگ تنها که یک همراه رباتی می‌سازد، برای بهترین ویژگی – مستقل برنده شد.

انیمیشن «نیمونا» از نتفلیکس، که با نه نامزدی بیشترین نامزدی‌ها را داشت، دو جایزه انی به دست آورد، یکی برای کار صداپیشگی کلویی گریس مورتز به عنوان شخصیت اصلی و دیگری برای نویسندگان رابرت ال. بیرد و لوید تیلور که رمان گرافیکی نوشته ان‌دی استیونسون را اقتباس کرده بودند.

«پسر و هرون» ساخته هایائو میازاکی، انیماتور مشهور، نیز با دو جایزه به خانه بازگشت. میازاکی برای استوری بوردش و تاکشی هوندا برای انیمیشن شخصیتش مورد تجلیل قرار گرفتند.

«اسپایدرمن: آن سوی جهان عنکبوتی»، «رویاهای ربات»، «نیمونا» و «پسر و هرون» در کنار «عنصری» برای بهترین ویژگی انیمیشن در جوایز آکادمی در ۱۰ مارس نامزد شده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو