نقدها و نمرات انیمه The Boy and the Heron

منبع: گیمفا

4

1402/6/21

09:08


به تازگی نقدهای انیمه The Boy and the Heron منتشر شده و این اثر هایائو میازاکی توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان بگیرد.

نقدها و نمرات انیمه The Boy and the Heron

به تازگی نقدهای انیمه The Boy and the Heron منتشر شده و این اثر هایائو میازاکی توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان بگیرد.

انیمه سینمایی The Boy and the Heron جدیدترین ساخته هایائو میازاکی به شمار می‌رود که خود وی علاوه بر اینکه سکان کارگردانی آن را در دست داشته، نویسنده فیلم‌نامه آن بوده است. این انیمه سینمایی محصولی از استودیو جیبلی است.

تاکنون ۲۹ نقد برای این انیمه سینمایی تازه در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۱۰۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۸۹ از صد به ثبت رسیده که بر اساس ۱۸ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره انیمه The Boy and the Heron

  • راتن تومیتوز | ۲۹ نقد – امتیاز ۱۰۰ درصد
  • متاکریتیک | ۱۸ نقد – امتیاز ۸۹ از صد

انیمه The Boy and the Heron

«۱۰۰/۱۰۰ The Playlist | منتقد: کارلوس آگیلار»

انیمه «پسر و ماهی‌خوار» اثری درخشان و برجسته از هایائو میازاکی به شمار می‌رود و در صورتی که این اثر آخرین انیمه از او است، اثری مهیج به شمار می‌رود و باید گفت که هیچ کس همانند وی نمی‌تواند حقایق را این چنین به شکل تصاویری زیبا و تماشایی به نمایش بگذارد.

«۹۰/۱۰۰ IGN | منتقد: رافائل معتمیور»

هایائو میازاکی اثری درخشان و فوق‌العاده را ارائه کرده است که به ما یادآوری می‌کند که تا چه اندازه خوش شانس هستیم که در دوره فیلم‌سازی استودیو جیبلی زندگی می‌کنیم.

«۹۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

این انیمه سینمایی را می‌توان به روش‌های مختلف تفسیر کرد اما اساسا تصویری صمیمانه از انعطاف‌پذیری در مواجه با درگیری و اندوه را به نمایش می‌گذارد و فراخوانی برای پیدا کردن دوست و متحد است. این اثر همچنین درباره حرکت رو به جلو، انسانیت داشتن و درک جهان است.

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

هایائو میازاکی حرفه‌ای پر از شگفتی‌های مداوم دارد و جدیدترین اثر وی یعنی انیمه سینمایی «پسر و ماهی‌خوار» نیز نشان می‌دهد که چطور پس از این همه سال، اثر میازاکی منحصربه‌فرد و جادویی احساس می‌شود.

«۸۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

میازاکی با تکیه بر عناصر دوران کودکی خودش، محیطی خارق‌العاده را متصور شده که در آن همه چیز ممکن است.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

انیمه سینمایی «پسر و ماهی‌خوار» همانند یک اثر افزوده به شمار می‌رود که انیمه‌ای ارزشمند و میان رده محسوب می‌شود. این انیمه فیلموگرافی هایائو میازاکی را گسترش می‌دهد اما لزوما برتر از آثار قبلی وی نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو