باکس آفیس | انیمه جدید هایائو میازاکی صدرنشین شد

منبع: گیمفا

1

1402/9/20

14:11


جدیدترین انیمه هایائو میازاکی یعنی انیمه The Boy And The Heron صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته شد.

باکس آفیس | انیمه جدید هایائو میازاکی صدرنشین شد

جدیدترین انیمه هایائو میازاکی یعنی انیمه The Boy And The Heron صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته شد.

انیمه The Boy And The Heron جدیدترین اثر از استودیو جیبلی به شمار می‌رود که توسط هایائو میازاکی ساخته شده و حالا در اولین هفته اکرانش در داخل آمریکا توانست به فروش ۱۲٫۸ میلیون دلاری دست پیدا کند که بزرگترین افتتاحیه برای فیلم‌های استودیو جیبلی و هایائو میازاکی در بازار آمریکای شمالی به شمار می‌رود. این انیمه سینمایی با کسب چنین فروشی در اولین هفته اکرانش در سینماهای داخلی آمریکا صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته شد.

در رده دوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم Hunger Games: Ballad of Songbirds & Snakes قرار دارد که پیش‌درآمدی برای فیلم‌های قبلی این مجموعه به شمار می‌رود. این اثر سینمایی که چهارمین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذراند، این هفته به فروش ۹٫۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش داخلی کلی‌اش را به رقم ۱۳۵٫۷ میلیون دلار رساند.

این اثر سینمایی تازه از کمپانی لاینزگیت این هفته به فروش ۱۱ میلیون دلاری در سینماهای بین‌المللی دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۱۴۳٫۳ میلیون دلار افزایش داد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی بیش از ۲۷۹ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم Godzilla Minus One – محصول سال ۲۰۲۳

فیلم Godzilla Minus One

فیلم «گودزیلا منهای یک» که دومین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا را پشت سر می‌گذراند، این هفته به فروش ۸٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این اثر تاکنون ۲۵٫۳ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است.

انیمیشن Trolls Band Together از کمپانی یونیورسال این هفته در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این انیمیشن این هفته به فروش ۶٫۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش را به رقم ۸۳ میلیون دلار افزایش داد.

این انیمیشن که چهارمین هفته اکرانش را سپری می‌کند، این هفته در گیشه‌های بین‌المللی به مبلغ ۲٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرد تا فروش کلی بین‌المللی‌اش به رقم ۹۰٫۷ میلیون دلار برسد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، فروش جهانی این اثر سینمایی به رقم ۱۷۳٫۸ میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن Wish

انیمیشن Wish

انیمیشن Wish جدیدترین اثر از دیزنی به شمار می‌رود که این هفته به فروش ۵٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه ششم جدول باکس آفیس قرار گرفت. با فروش این هفته، فروش کلی این انیمیشن در داخل آمریکا به رقم ۴۹٫۴ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

انیمیشن «آرزو» در این هفته در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۱۲٫۱ میلیون دلار را کسب کرد تا فروش کلی بین‌المللی‌اش به مرز ۵۶٫۱ میلیون دلار برسد. با احتساب فروش داخلی و خارجی این اثر نیز می‌توان فروش جهانی آن را مبلغ ۱۰۵٫۵ میلیون دلار دانست.

فیلم Waitress یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته به شمار می‌رود که در اولین هفته اکرانش به فروش ۳٫۲ میلیون دلار بسنده کرد و در جایگاه هشتم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Boy and the Heron۱۲٫۸
۲Hunger Games: Ballad of Songbirds & Snakes۹٫۴
۳Godzilla Minus One۸٫۳
۴Trolls Band Together۶٫۲
۵Wish۵٫۳
۶Renaissance: A Film by Beyonce۵
۷Napoleon۴٫۲
۸Waitress۳٫۲
۹Animal۲٫۲
۱۰The Shift۲٫۱
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

فیلم Wonka محصول کمپانی برادران وارنر و انیمیشن Migration از استودیو ایلومینیشن و یونیورسال یک هفته زودتر روی پرده سینماهای بین‌المللی اکران شدند و این در حالی است که هفته آینده در داخل آمریکا اکران خواهند شد.

فیلم «وانکا» با بازی تیموتی شالامی در اولین هفته اکرانش در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۴۳٫۲ میلیون دلار فروش داشت و این در حالی است که انیمیشن «مهاجرت» در اولین هفته اکرانش به فروش ۶٫۵ میلیون دلاری بسنده کرده است.

منبع: deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو