فروش فیلم Wonka از 600 میلیون دلار عبور کرد

منبع: فیگار

1

1402/11/30

12:49


فیلم Wonka با بازی «تیموتی شالامی» در نقش شخصیت عجیب و ساختگی شکلات فروش، یک دستاورد دیگر در باکس آفیس به دست آورده و به بیش از 600 میلیون دلار…

فروش فیلم Wonka از 600 میلیون دلار عبور کرد

فیلم Wonka با بازی «تیموتی شالامی» در نقش شخصیت عجیب و ساختگی شکلات فروش، یک دستاورد دیگر در باکس آفیس به دست آورده و به بیش از 600 میلیون دلار رسید.

بعد از 10 هفته اکران در سینماهای بزرگ، فیلم وانکا در آمریکای شمالی، مبلغ 210 میلیون دلار و در بازار بین‌المللی به مبلغ 395.1 میلیون دلار درآمدزایی کرده است که جمع کل فروش جهانی آن به 604.9 میلیون دلار می‌رسد. این یک نقطه عطف قابل توجه است، زیرا تنها هفت فیلمی که در سال 2023 اکران شدند توانستند از مرز 600 میلیون دلار عبور کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش فیلم Wonka از 600 میلیون دلار گذشت

شرکت «برادران وارنر»، فیلمی با بودجه 125 میلیون دلاری را پشتیبانی کرد که از زمان پخش آن در دسامبر (آذر)، به عنوان پنج فیلم اول جدول باکس آفیس داخلی قرار گرفته است. با قدرت بازیگری «تیموتی شالامی» و اولین رمان و مهم چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اثر «رولد دال»، نسخه سینمایی سال 1971 با بازی «جین وایلدر» و نسخه بازسازی سال 2005 با بازی «جانی دپ»، به فیلم وانکا کمک کرد که در باکس آفیس پایدار باقی بماند.

فیلم Wonka

وانکا پرفروش‌ترین فیلم «پل کینگ» است که فیلم پدینگتون از سال 2014 و نسخه دوم آن از سال 2017 را پشت سر گذاشت. همچنین، این فیلم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم بین‌المللی «تیموتی شالامی» شناخته می‌شود، با این حال تلماسه: بخش دو که در مارس (اسفند) منتشر می‌شود، ممکن است این موقعیت را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فروش فیلم Wonka چیست؟ آیا از این فیلم راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو