باکس آفیس | فیلم The Hunger Games: Ballad Of Songbirds & Snakes بر صدر تکیه زد

باکس آفیس | فیلم The Hunger Games: Ballad Of Songbirds & Snakes بر صدر تکیه زد


منبع: گیمفا

2

1402/8/29

11:01


فیلم The Hunger Games: Ballad Of Songbirds & Snakes در اولین هفته اکرانش توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

باکس آفیس | فیلم The Hunger Games: Ballad Of Songbirds & Snakes بر صدر تکیه زد

فیلم The Hunger Games: Ballad Of Songbirds & Snakes در اولین هفته اکرانش توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» اثری تازه از فرنچایز «هانگر گیمز» به شمار می‌رود که در اولین هفته اکرانش در گیشه توانست به فروش ۴۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و بر صدر جدول باکس آفیس این هفته تکیه بزند.

انتظار می‌رفت این اثر سینمایی که پیش‌درآمدی برای فیلم‌های قبلی است، بیش از ۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد. با این حال، وضعیت فروش بین‌المللی خوب بوده و این اثر فروش ۵۴٫۵ میلیون دلاری را به دست آورده تا فروش جهانی آن به رقم ۹۸٫۵ میلیون دلاری برسد.

انیمیشن Trolls Band Together

انیمیشن Trolls Band Together

انیمیشن Trolls Band Together اثری تازه از دریم‌ورکس و یونیورسال به شمار می‌رود که در اولین هفته حضورش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانست به فروش ۳۱٫۷ میلیون دلاری دست پیدا کند و جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته را از آن خودش کند.

این انیمیشن که زودتر در گیشه‌های بین‌المللی اکران شده، این هفته به فروش ۶٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۷۶٫۴ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این انیمیشن تاکنون فروش جهانی ۱۰۸٫۱ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است.

فیلم The Marvels

فیلم The Marvels از استودیو مارول که هفته گذشته صدر جدول باکس آفیس را در اختیار داشت، در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا جایگاهی بهتر از سومی نتوانست به دست بیاورد. این فیلم این هفته به فروش ۱۰٫۲ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۶۵ میلیون دلار افزایش داد.

این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول این هفته در گیشه‌های بین‌المللی به فروش ۱۹٫۵ میلیون دلاری بسنده کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۹۶٫۳ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، فروش جهانی این فیلم پس از دو هفته اکران را می‌توان رقم ۱۶۱٫۳ میلیون دلار معرفی کرد.

یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه، فیلم Thanksgiving محصول سونی است که به فروش ۱۰٫۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این فیلم در گیشه‌های بین‌المللی نیز ۲٫۴ میلیون دلار فروش داشته که فروش جهانی آن را به رقم ۱۲٫۶ میلیون دلار می‌رساند.

فیلم هدف بعدی پیروزی است (Next Goal Wins)

فیلم Next Goal Wins

فیلم Next Goal Wins یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه به شمار می‌رود که با بازی آنتونی استار در نقش اصلی است و در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۲٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد و در جایگاه هفتم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Hunger Games: Ballad of Songbirds & Snakes۴۴
۲Trolls Band Together۳۰٫۶
۳The Marvels۶۵
۴Thanksgiving۱۰٫۲
۵Five Nights at Freddy’s۳٫۵
۶The Holdovers۲٫۷
۷Next Goal Wins۲٫۵
۸Taylor Swift: Eras Tour۲٫۴
۹Priscilla۲٫۳
۱۰Killers of the Flower Moon۱٫۹
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو