نقدها و نمرات فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

منبع: گیمفا

3

1402/8/19

21:00


نقدهای فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes منتشر شده و این اثر نمرات متوسطی از منتقدان گرفته است.

نقدها و نمرات فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

نقدهای فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes منتشر شده و این اثر نمرات متوسطی از منتقدان گرفته است.

فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes جدیدترین اثر از کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود که پیش‌درآمدی برای مجموعه فیلم‌های «هانگر گیمز» یا «بازی‌های گرسنگی» است و در آن، تام بلیث، ریچل زگلر، پیتر دینکلیج و هانتر شیفر نقش‌آفرینی می‌کنند.

تاکنون ۴۱ نقد برای فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۶۶ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۳ از صد برای این اثر سینمایی منتشر شده که بر اساس ۲۲ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

  • راتن تومیتوز | ۴۱ نقد – امتیاز ۶۶ درصد
  • متاکریتیک | ۲۲ نقد – امتیاز ۵۳ از صد

فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

«۹۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: ریچل لابونت»

فیلم «تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» با داشتن نقش‌آفرینی‌های درجه یک و طراحی تولید برجسته، اثری تازه و ارزشمند در فرنچایز «بازی‌های گرسنگی» است.

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم «تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» نسبت به فیلم‌های قبلی این مجموعه صمیمانه‌تر و متمرکزتر است، آن هم با وجود اینکه از همه فیلم‌های قبلی طولانی‌تر است. این اثر سینمایی پیش‌درآمدی نادر به شمار می‌رود که توانسته روی پای خودش بایستد و داستانی پس‌زمینه برای فیلم‌های قبلی را بازگو کند.

«۸۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

همه ما می‌دانیم که داستان چه می‌شود و اسنو در نهایت به رئیس جمهور مستبد پانم تبدیل می‌شود اما هنوز فضایی زیادی برای لذت بردن از این داستان وجود دارد.

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم «تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» با تمرکز روی بخش خاکستری میان خوب و بد توانسته به مقیاس و گستردگی‌ای دست پیدا کند که فیلم‌های قبلی نداشته‌اند و این اثر احتمالا جذاب‌ترین فیلم این مجموعه است.

«۷۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

این فیلم عاشقانه و اکشن توانسته هیجان‌های لازم را ارائه کند و در عین حال، کاراکترهای تازه و داستان‌های جدیدی را به نمایش در بیاورد و پرتره‌ای متفکرانه از شکوفا شدن یک فرد شرور را ارائه بدهد.

«۶۰/۱۰۰ Total Film | منتقد: کوین هارلی»

وایولا دیویس، پیتر دینکلیج، ریچل زگلر و بازی‎‌ها هیجان‌انگیز هستند اما شخصیت اسنو این گونه نیست و نتوانسته موارد لازم برای برآورده کردن نیازهای این پیش‌درآمد جاه‌طلبانه را فراهم کند.

«۴۰/۱۰۰ The Telegraph | منتقد: رابی کالین»

این پیش‌درآمد از فرنچایز «بازی‌های گرسنگی» ما را به امپراتوری آینده‌محور پانم باز می‌گرداند اما نتوانسته به پای فیلم‌های اول این مجموعه برسد.

«۴۰/۱۰۰ Empire | منتقد: هلن اوهارا»

فیلم «تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» اندکی طنز و لباس‌های شیک درون خودش دارد اما این پیش‌درآمدی کم عمق است که نتوانسته جان تازه‌ای به این فرنچایز بدهد.

«۳۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

شرکت‌کنندگان در بازی‌ها فاقد بُعد کاراکتری هستند و کارگردانی کاوشگرانه و درام شخصیت محور فرانسیس لارنس در بهترین حالت جریانی آرام در این اثر ایجاد کرده است.

«۲۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

این فیلم هر طور که شده سعی دارد تا خودش را به فیلم‌های قبلی این مجموعه پیوند بزند اما باید گفت که پایان بازی‌ها مدت‌ها قبل فرا رسیده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو