اولین واکنش‌ها به فیلم The Creator | برداشتی تازه از هوش مصنوعی

منبع: گیمفا

3

1402/6/28

19:08


فیلم The Creator جدیدترین اثر ساخته شده حول محور هوش مصنوعی است که توانسته تحسین منتقدان را به دست بیاورد.

اولین واکنش‌ها به فیلم The Creator | برداشتی تازه از هوش مصنوعی

فیلم The Creator جدیدترین اثر ساخته شده حول محور هوش مصنوعی است که توانسته تحسین منتقدان را به دست بیاورد.

برخی از منتقدان فرصت آن را داشتند تا فیلم کریتور (The Creator) ساخته گارث ادواردز و با بازی جان دیوید واشنگتن را مشاهده کنند و حالا نیز نظرات خودشان را درباره این اثر منتشر کردند. بسیاری از منتقدان به ستایش این اثر تازه پرداختند و تلاش این اثر برای تغییر وضعیت موجود را ستودند.

فیلم «کریتور» اثری در ژانر علمی تخیلی و اکشن به شمار می‌رود که فیلم‌نامه آن را کریس ویتز قلم زده است و علاوه بر جان دیوید واشنگتن بازیگرانی دیگری در آن حضور دارند که از جمله آن‎‌ها می‌توان به جما چان، کن واتانابه، آلیسون جنی و استورگیل سیمپسون اشاره کرد. در ادامه نظر منتقدان درباره فیلم «کریتور» را مشاهده خواهید کرد.

برندون دیویس:

فیلم «کریتور» به طرز شگفت‌انگیزی خوب است. به نظر من بهترین فیلم سال و بهترین فیلم علمی تخیلی در سال‌های اخیر است. گارث ادواردز با داستانی عاطفی، تأثیرگذار و خلاقانه از بشریت توانسته فراتر از انتظارها باشد. واقعا این فیلم را دوست داشتم و شما باید آن را ببینید.

کورتنی هاوارد:

با اینکه فیلم «کریتور» از موارد آشنایی الهام گرفته اما یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی اورجینال سال‌های اخیر است. این اثر به شدت سرگرم‌کننده، جذاب و عمیق است. گارث ادواردز توانسته دنیایی فراگیر را خلق و آن را با شخصیت‌های جذاب پر کند.

هانتر بولدینگ:

گارث ادواردز با فیلم «کریتور» اثری موفق خلق کرده است. این اثر در کنار فیلم‌های برجسته‌ای همچون ترمیناتور ۲ (Terminator 2)، بیگانه (Alien) و جنگ ستارگان (Star Wars) از جمله بهترین نمونه‌هایی هستند که نشان می‌دهند چطور ژانر علمی تخیلی می‌تواند شبیه به جهان ما باشد.

گریفین شیلر:

فیلم «کریتور» یک اثر اورجینال علمی تخیلی شاهکار و استادانه است. گارث ادواردز یکی از فیلمسازان بزرگ است که یک بازجویی ظریف و روحی از بشریت را در این اثر سینمایی به نمایش می‌گذارد.

The Hollywood Handle:

گارث ادواردز با این اثر تازه نشان داده که او برگشته و بهتر از همیشه است. فیلم «کریتور» یک اثر سینمایی شگفت‌انگیز و قابل توجه است که داستانی تأثیرگذار با جلوه‌های خارق‌العاده و بازیگران عالی را به نمایش می‌گذارد. این فیلم قطعا یکی از سورپرایزهای امسال است.

جوزف دکلمایر:

فیلم «کریتور» یک شاهکار و یکی از بهترین فیلم‌های سال است. این اثر با موضوع داغ خودش حول محور هوش مصنوعی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. گارث ادواردز در هر مرحله توانسته بینندگان را مجذوب فیلم نگه دارد و آن‌ها را با خودش همراه کند.

POC Culture:

فیلم «کریتور» یک اثر حماسی و جنگی علمی تخیلی، بی‌رحمانه و جاه‌طلبانه است که تأکید زیادی روی جنگ دارد. جلوه‌های بصری این اثر بسیار تماشایی و زیبا و همسو با سبک و سیاق فیلمسازی گارث ادواردز هستند. جان دیوید واشنگتن و مدلین یونا وویلز در کنار هم فوق‌العاده هستند.

منبع: comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو