نقدها و نمرات فیلم A Haunting in Venice

منبع: گیمفا

4

1402/6/21

11:40


فیلم A Haunting in Venice جدیدترین اثر ساخته شده از رمان‌های آگاتا کریستی با بازی کنت برانا در نقش هرکول پوآرو به شمار می‌رود.

نقدها و نمرات فیلم A Haunting in Venice

فیلم A Haunting in Venice جدیدترین اثر ساخته شده از رمان‌های آگاتا کریستی با بازی کنت برانا در نقش هرکول پوآرو به شمار می‌رود.

فیلم یک جن‌زدگی در ونیز (A Haunting in Venice) اثری رازآلود و معمایی به کارگردانی کنت برانا است که فیلم‌نامه آن را مایکل گرین بر اساس رمانی نوشته آگاتا کریستی قلم زده است. این اثر با بازی خود کنت برانا و تعداد دیگری همچون تینا فی، جیمی دورنان، میشل یئو و کایل آلن است.

تاکنون ۴۱ نقد برای فیلم «یک جن‌زدگی در ونیز» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۸۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۱ از صد برای این اثر به ثبت رسیده که بر اساس ۲۰ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم A Haunting in Venice

  • راتن تومیتوز | ۴۱ نقد – امتیاز ۸۰ درصد
  • متاکریتیک | ۲۰ نقد – امتیاز ۶۱ از صد

فیلم A Haunting in Venice

«۸۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

فیلم «یک جن‌زدگی در ونیز» اثری ترکیبی از معمایی درباره قتل، داستان‌های ارواح قدیمی و جنبه‌های فراطبیعی است و سومین فیلم از مجموعه آثار هرکول پوآرو با بازی کنت برانا است که تماشای آن واقعا لذت‌بخش است.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: سیدهنت ادلاکها»

سومین فیلم پوآروی کنت برانا بهترین و عجیب‌ترین فیلم وی به شمار می‌رود.

«۷۵/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: مائورین لی لنکر»

در میان همه آثار این مجموعه، فیلم ونیز بسیار سرگرم‌کننده است؛ از لباس‎‌های ونیزی وهم‌آور گرفته تا روش‌های جذابی که داستان و اسرار آن بازگو می‌شوند، همگی به این اثر کمک کردند. این اثر توانسته خودش را به اثر خوبی برای هالووین تبدیل کند.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: تاد گیلکریست»

نقش‌آفرینی درخشان و بازیگوشانه بازیگران سبب شده تا این اثر سینمایی از یک معمای قتل معمولی به اثری ترسناک و گوتیک تبدیل شود.

«۷۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: تاتیانا هالندر»

فیلم «یک جن‌زدگی در ونیز» یک اثر رازآلود هرکول پوآرویی استاندارد به شمار می‌رود که به لطف جلوه‌های بصری خیره‌کننده و رویدادهای فراطبیعی توانسته رونق بیشتری پیدا کند.

«۵۸/۱۰۰ Collider | منتقد: اما کیلی»

پیچش داستانی فیلم «یک جن‌زدگی در ونیز» دقیق و با جزئیات است اما چندان پیچیده نیست و می‌توان آن را پیش‌بینی کرد. این اثر سینمایی بار دیگر ثابت کرده که حتی با وجود اینکه آثار رازآلود متعددی ساخته شده‌اند ولی هیچ کس همانند آگاتا کریستی در این زمینه توانمند نیست و احتمالا هیچ کس بعدا هم نخواهد بود.

«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: کرین جیمز»

این اثر سینمایی تازه شخصیت‌های کسل‌کننده‌ای دارد ولی سرعتش بیشتر است. علیرغم برخی از نکات برجسته همچون نقش‌آفرینی برجسته و درخشان کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، این اثر نمی‌تواند بیننده را با خودش درگیر کند ولی همچنان اثری قابل تماشا است.

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

هیچ مقدار ترس و وحشتی نمی‌تواند این اقتباس تازه کنت برانا از رمان آگاتا کریستی را نجات بدهد،‌ اثری که بازیگران برجسته و محیط فوق‌العاده خودش را هدر می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو