جدیدترین فیلم های ترسناک هیجان انگیز سال 2024

جدیدترین فیلم های ترسناک هیجان انگیز سال 2024


منبع: تالاب

1

1402/11/29

18:15


فیلم هاي‌ ترسناک همیشه طرفداران خودش را دارد با رسیدن سال جدید میلادی فیلم هاي‌ […]

جدیدترین فیلم های ترسناک هیجان انگیز سال 2024

فیلم هاي‌ ترسناک همیشه طرفداران خودش را دارد با رسیدن سال جدید میلادی فیلم هاي‌ جدید ساخته شده اسـت کـه بخشی از انها فیلم هاي‌ ترسناک اسـت. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد بهترین فیلم هاي‌ ترسناک سال 2024 را منتشر کرده ایم.

 

وحشتناک ترین فیلم های ترسناک سال 2024

ژانر ترسناک همیشه طرفداران خودرا دارد و جز پر طرفدارترین ژانرها اسـت. درسال جدید فیلم هاي‌ ترسناک زیادی در حال اکران هستند کـه بسیاری از انها قسمت بعدی بعضی از فیلم هاي‌ ترسناک مشهور گذشته هستند مثل فیلم ترسناک اره. پس تا پایان این مطلب از مجله تالاب با ما همراه باشید تا با فیلم هاي‌ ترسناک سال جاری آشنا شوید.

 

1. بگ‌هد «BagHead»

بگ‌هد «BagHead»

فیلم بگ‌هد در ۸ فوریه «۱۹ بهمن» سال 2024 بـه کارگردانی آلبرتو کوردور ساخته شده اسـت. داستان «بگ‌هد» در مورد زنی اسـت کـه کافه‌اي قدیمی را بـه ارث می برد. ولی پس از مدتی کند و کاو در زیرزمین ان میخانه، با رازی ترسناک مواجه می شود.

 

یک «بگ‌هد» کـه موجودی عجیب با قابلیت تغییر شکل اسـت کـه میتواند بـه هرکسی اجازه بدهد کـه با عزیزان دست رفته‌ي خود در دنیای بعدی صحبت کنند. ولی این قدرت او با این کـه بـه شدت وسوسه کننده اسـت، بدون تبعات برای تقاضای کننده نیست. 

 


مطالب مشابه: 40 فیلم ترسناک سینمایی خارجی جدید + اسم


 

2. لیزا فرانکنشتاین «Lisa Frankenstein»

لیزا فرانکنشتاین «Lisa Frankenstein»

فیلم ترسناک لیزا فرانکنشتاین بـه کارگردانی زلدا ویلیامز در تاریخ ۹ فوریه «۲۰ بهمن» درسال 2024 ساخته شده اسـت. این فیلم کـه حسی کلاسیک دارد در شب ولنتاین پخش می شود. داستانی در مورد دختری در مسیر بزرگسالی خود با الهام از رمان مشهور «فرانکنشتاین» نوشته‌ي مری شلی، روایتی رمانتیک و ترسناک اسـت بـه کارگردانی زلدا ویلیامز، دختر رابین ویلیامز مشهور کـه نخستین تجربه کارگردانی خودرا انجام داده اسـت.

 

کاترین نیوتن، نقش دختری را بازی می کند کـه بخاطر علایق خود در دبیرستان جزو دختران نامحبوب اسـت. ولی موضوعی کـه وی را متفاوت می کند این اسـت کـه او معشوقی غیر عادی دارد؛ یک جنازه کـه بر اساس اتفاقات نامعلومی، دوباره بـه زندگی بازگشته اسـت. این دو در با یک دیگر بـه ماجراجویی می پردازند تا خودرا بهتر بشناسند و جای خودرا در جهان پیدا کنند؛ و احتمالا در بین این ماجراجویی‌ها چند نفر را بـه قتل برسانند.

 

3. بد حرف نزن «Speak No Evil»

بد حرف نزن «Speak No Evil»

فیلم ترسناک «بد حرف نزن» بـه کارگردانی جیمز واتکینز در تاریخ  ۹ آگوست «۱۹ مرداد» درسال 2024 ساخته شده اسـت. فیلم «بد حرف نزن» کـه یک فیلم ترسناک‌ ۲۰۲۴ مورد انتظار برای طرفداران ژانر وحشت اسـت، یک بازسازی هالیوودی از فیلمی دانمارکی بـه همین نام اسـت کـه یکی از بهترین فیلم‌هاي‌ ترسناک ۲۰۲۲ بود.

 

فیلم «بد حرف نزن»؛ داستان یک خانواده‌ را روایت می کند کـه برای تعطیلات آخر هفته‌ي خود بـه خانه‌اي روستایی در دهکده‌اي دور میروند و این تعطیلات بـه‌ تدریج مملو از وحشتی غیرقابل توصیف می شود. 

 

4. خیالی «Imaginary»

خیالی «Imaginary»

فیلم ترسناک خیالی بـه کارگردانی جف وادلو در تاریخ ۸ مارس «۱۸ اسفند» اکران می شود. داستان این فیلم در مورد جسیکا، زنی اسـت کـه بـه خانه‌ي دوران کودکی خود بازمی‌گردد. کوچک‌ ترین دختر او، یک خرس پولیشی در زیرزمین ان خانه پیدا می کند کـه هرروز بیشتر بـه او وابسته میشود؛ تا حدی کـه مادرش، جسیکا را نگران حال او میکند.

 

جسیکا پس از مدتی تحقیق متوجه می شود کـه خرس کودکی او، رازی نهفته دارد. خرس کودکی او برای این کـه توسط جسیکا سال‌هاي‌ سال رها شده، قصد انتقام از وی را دارد. این فیلم موضوع عجیبی دارد و طرفداران ژانر وحشت را نسبت بـه خود دوگانه کرده اسـت. تا قبل از پخش فیلم نمیتوان نظر خاصی داد.

 

5. هیچ‌وقت من را نخواهی یافت «You’ll Never Find Me»

هیچ‌وقت من را نخواهی یافت «You’ll Never Find Me»

فیلم ترسناک هیچ‌وقت من را نخواهی یافت بـه کارگردانی جوزیا آلن، ایندیانا بل در تاریخ ۲۲ مارس «۳ فروردین» اکران می شود. داستان این فیلم در مورد یک طوفان سهمگین دریک پارکینگ باز فوران می کند و باعث نامساعد شدن شرایط می شود.

 

وقتی شخصیت اصلی داستان متوجه زنی می شود کـه بـه دنبال پناهگاهی در طوفان اسـت، بـه او محلی برای گذراندن شب میدهد تا وقتی کـه طوفان پایان یابد. ولی در طول شب، حضور این مهمان ناخوانده تبدیل بـه یک بازی تعقیب و گریز بین مهمان و پاتریک میشود و متوجه می شویم کـه همه ی چیز، ان طور کـه بـه نظر می رسد نیست. 

 

6. آخر شب با شیطان «Late Night with Devil»

آخر شب با شیطان «Late Night with Devil»

فیلم ترسناک آخر شب با شیطان بـه کارگردانی کامرون کایرنز، کالین کایرنز در تاریخ ۲۲ مارس «۳ فروردین» اکران می شود. فیلم «نیمه شب با شیطان» یک فیلم در زیر ژانر ترسناک ویدئوی پیدا شده «Found Footage» اسـت کـه داستان یک مجری تلویزیونی در دهه ۷۰ را روایت میکند. احتمال میرود کـه این فیلم یکی از بهترین فیلم ترسناک هاي‌ ۲۰۲۴ باشد.

 

«نیمه شب با شیطان» در چند جشنواره‌ي معتبر تا کنون اکران شده و مورد تحسین قرار گرفته اسـت. داستان در مورد یک قسمت از برنامه‌ي این مجری تلویزیونی اسـت. یک اپیزود مخصوص هالووین کـه مجری با یک متخصص امور ماوراءالطبیعه و یک دختر جوان کـه تنها بازمانده از یک فرقه‌ي شیطانی اسـت کـه تمام اعضای ان خودکشی کرده‌اند گفت‌وگو می کند.

 

7. اولین طالع نحس «The First Omen»

اولین طالع نحس «The First Omen»

فیلم جذاب نخستین طالع نحس بـه کارگردانی آرکاشا استیونسون در ژانر ترسناک در تاریخ ۵ آوریل «۲۷ فروردین» اکران می شود. داستان اي فیلم ترسناک در واقع داستان گذشته‌ي فیلم مشهور «طالع نحس» محصول ۱۹۷۹ را روایت میکند. داستان در مورد زنی اسـت کـه بـه رُم می رود کـه زندگی خودرا وقف کلیسا کند. در ان‌جا متوجه توطئه‌اي میشود کـه باعث متولد شدن شیطان خواهد شد و باید تلاش کند کـه جلوی ان را بگیرد.

 

فیلم «طالع نحس» یکی از محبوب‌ترین فیلم‌هاي‌ ترسناک تاریخ اسـت؛ بـه شکلی کـه کوئینتن تارانتینو، ان را جزو پنج فیلم ترسناک مورد علاقه خود قرار داده. حالا این اثر کـه داستان گذشته‌ي این فیلم مشهور را روایت میکند، انتظارات بالای زیادی را برای خود دارد.

 

8. طالع نامه «Horrorscope»

طالع نامه «Horrorscope»

فیلم طالع نامه در ژانر ترسناک بـه کارگردانی آنا هالبرگ، اسپنسر کوهن در تاریخ ۱۰ مه «۲۱ اردیبهشت» اکران می شود. این فیلم کـه اقتباسی از رمان نیکولاس آدامز بـه همین نام اسـت، طالع بینی را تبدیل بـه موضوعی ترسناک می کند. داستان در مورد چند دانشجو اسـت کـه با یک دیگر طالع نامه‌ي خودرا میخوانند.

 

همه ی چیز بـه نظر عادی می آید تا وقتی کـه یکی پس از دیگری مانند طالعی کـه خوانده بودند کشته میشوند. نام این فیلم ترکیبی از واژه وحشت «Horror» و واژه طالع بینی «Horoscope» اسـت.

 

9. آلوده «Infested»

آلوده «Infested»

فیلم آلوده در ژانر ترسناک بـه کارگردانی سباستین وانچیک در تاریخ ۲۶ آوریل «۷ اردیبهشت» اکران می شود. فیلم «آلوده» داستان ساکنین یک آپارتمان را روایت میکند کـه قربانی یک عنکبوت سمی میشوند کـه هزاران هزار عنکبوت کوچک را وارد ساختمان می کند. این فیلم کـه ساخته‌ي کشور فرانسه اسـت با نقش آفرینی تئو کریستین انجام میشود.

 


مطالب مشابه: 50 تا از بهترین فیلم های ترسناک هیولایی + عکس


 

10. غریبه‌ها: قسمت اول «The Strangers: Chapter 1»

غریبه‌ها: قسمت اول «The Strangers: Chapter 1»

فیلم ترسناک غریبه‌ها بـه کارگردانی رنی هارلین در تاریخ ۱۷ مه «۲۸ اردیبهشت» اکران می شود.داستان فیلم ترسناک «غریبه‌ها: قسمت اول» داستان یک زن و نامزدش را روایت میکند کـه در حال ترک محل زندگی قبلی خود برای شروع یک زندگی جدید هستند.

 

در میانه راه تصمیم بـه استراحت در یکی از کابین‌هاي‌ میانه راه میگیرند و ان‌جا با سه غریبه کـه صورت خودرا با ماسک پوشانده‌اند مواجه میشوند و باید برای زنده ماندن خود بجنگند. این فیلم نخستین قسمت از سه‌گانه‌ي رنی هارلین اسـت کـه براساس فیلم موفق ترسناک «غریبه‌ها» ساخته‌ي سال ۲۰۰۸ ساخته خواهند ‌شد.

 

11. یک مکان ساکت: روز اول «A Quiet Place: Day One»

یک مکان ساکت: روز اول «A Quiet Place: Day One»

یک مکان ساکت بـه کارگردانی مایکل سارنوسکی در تاریخ ۲۸ ژوئن «۸ تیر» در ژانر ترسناک اکران می شود. هنوز داستان این فیلم برملا نشده ولی میدانیم کـه فیلم وقایعی کـه منجر بـه حضور هیولاهای حساس بـه صدا بر روی زمین شده و جهان را تبدیل بـه آخرالزمانی ساکت کرده را روایت می کند. بازیگر‌هاي‌ قسمت‌هاي‌ قبلی «یک مکان ساکت» نیز دراین فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

 

12. ناظران «the Watchers»

ناظران «the Watchers»

فیلم ناظران در ژانر ترسناک بـه کارگردانی ایشانا شیامالان در تاریخ ۷ ژوئن «۱۸ خرداد» اکران می شود. این فیلم نخستین ساخته‌ي این دختر کارگردان  اسـت. فیلم «ناظران» داستان دخترجوانی را روایت میکند کـه در جنگلی عظیم گم می شود. او با سه غریبه‌ي دیگر کـه ان‌ها نیز در جنگل گمشده‌اند ملاقات می کند ودر نهایت تمام ان‌ها تلاش می کنند از موجوداتی کـه در حال تعقیب ان‌ها در جنگل هستند جان سالم بدر ببرند. 

 

13. تله «Trap»

تله «Trap»

فیلم ترسناک تله بـه کارگردانی ام نایت شیامالان در تاریخ ۲ آگوست «۱۲ مرداد» اکران می شود. ام نایت شیامالان آثار خوب و بد زیادی را در طول زندگی حرفه‌اي خود داشته و امسال نیز فیلمی درکنار دختر خود برای اکران دارد. فیلم «تله» آخرین فیلم او پس از اکران «در کابین را بزن» در تاریخ ۲۰۲۳ اسـت.

 

اطلاعات زیادی از این فیلم در معرض نیست. تنها اطلاعات منتشر شده این اسـت کـه فیلم یک فیلم وحشت روان‌شناختی اسـت کـه دریک سالن کنسرت اتفاق می‌افتد و نقش اصلی فیلم را جاش هارتنت بازی میکند. با توجه کـه سبک این کارگردان، فیلم ترسناک ۲۰۲۴ «تله» یک فیلم پر از پیج و خم‌هاي‌ داستانی با پایانی عجیب خواهد بود.

 

14. اره ۱۱ «Saw XI»

اره ۱۱ «Saw XI»

پس از موفقیت طولانی مدت سری «اره»؛ قسمت یازدهم از این مجموعه درسال ۲۰۲۴ انتشار خواهد یافت و این پتانسیل را دارد کـه بـه یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌هاي‌ ترسناک تبدیل شود. هیچ جزئیاتی در رابطه با داستان فاش نشده ولی بـه احتمال زیاد این فیلم اتفاقات پس از فیلم «اره ۱۰» را روایت میکند و خشونت خیلی زیادی را نیز دراین فیلم شاهد خواهیم بود.

 

احتمال این کـه توبین بل در نقش جان کریمر دوباره نقش آفرینی کند نیز وجوددارد. همچنین شخصیت هافمن کـه در تیتراژ نهایی «اره ۱۰» برای لحظه‌اي دیده شد نیز اشاره بـه حضور او دراین فیلم داشته اسـت.

 

15. بیتل‌جوس ۲ «Beetlejuice 2»

بیتل‌جوس ۲ «Beetlejuice 2»

فیلم بیتل‌جوس ۲ در ژانر ترسناک بـه کارگردانی تیم برتون در تاریخ ۶ سپتامبر «۱۶ شهریور» اکران می شود. پس از چندین دهه حدس و گمان در مورد این کـه آیا دنباله‌اي برای فیلم «بیتل‌جوس»؛ یکی از موفق‌ترین آثار تیم برتون ساخته خواهد شد، بالاخره درسال ۲۰۲۴ بعد از ۳۶ سال انتظار، تصمیم بـه ساخت این دنباله گرفته شد.

 

هیچ جزئیاتی از داستان فیلم بیتل‌جوس ۲ فاش نشده ولی جنا اورتگا «بازیگر نقش ونزدی» بـه عنوان دختر شخصیت ویونا رایدر بـه نقش‌آفرینی می پردازد. همچنین مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس دوباره نقش‌آفرینی خواهد کرد. مونیکا بلوچی نیز دراین فیلم بـه عنوان همسر بیتل‌جوس بـه نقش‌آفرینی میپردازد. 

 

16. لبخند ۲ «Smile 2»

لبخند ۲ «Smile 2»

فیلم ترسناک لبخند ۲ بـه کارگردانی پارکر فین در تاریخ ۱۸ اکتبر «۲۷ مهر» اکران شد. پس از موفقیت فیلم ترسناک «لبخند»؛ این کـه دنباله‌اي برای این فیلم ساخته شود یک اتفاق حتمی بود. جزئیاتی در مورد داستان فاش نشده ولی پارکر فین، کارگردان قسمت اول «لبخند»؛ کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده دارد.

 

پارکر در مورد این دنباله اثر موفق پیشین خود گفته کـه موضوعات زیادی را در فیلم اول بـه ان‌ها نپرداخته تا در قسمت بعدی بتواند مفصل‌تر موضوعات را کند و کاو کند و جهان فیلم «لبخند» را گسترده‌تر کند.

 

17. مرد گرگ‌نما «The Wolf Man»

مرد گرگ‌نما «The Wolf Man»

مرد گرگ‌نما، این فیلم ترسناک‌؛ بـه کارگردانی لي وانل در تاریخ ۲۵ اکتبر «۴ آبان» اکران می شود. این فیلم یک بازسازی از یک فیلم ترسناک ساخته‌ي ۱۹۴۱ با همین نام خواهد بود. این فیلم با کارگردانی لي وانل ساخته خواهد شد.

 

در ابتدا رایان گاسلینگ را برای نقش مرد گرگ‌نما برگزیده بودند کـه با کنار رفتن او از پروژه، کریستوفر آبوت جای گزین او شد. جولیا گارنر نیز درکنار او بـه نقش‌آفرینی خواهد پرداخت. هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان فیلم فاش نشده ولی احتمال میرود کـه فیلم داستان «مرد گرگ‌نما» کلاسیک را در دوران امروزی روایت کند.

 

18. ترساننده ۳ «Terrifier 3»

ترساننده ۳ «Terrifier 3»

فیلم ترسناک ترساننده ۳ بـه کارگردانی دیمین لئون در ژانر ترسناک در تاریخ ۲۵ اکتبر «۴ آبان» اکران شد. دو فیلم «ترساننده» و «ترساننده ۲» جزو برترین آثار وحشت درسال‌هاي‌ اخیر بودند؛ در حدی کـه اسلشر کـه یک زیر ژانر محبوب در مجموعه زیر ژانر‌هاي‌ وحشت اسـت را دوباره زنده کرده‌اند. قسمت سوم ان کـه گمان زده می شود جزو بهترین فیلم هاي‌ ترسناک ۲۰۲۴ باشد نیز در نزدیکی هالووین امسال اکران خواهد شد.

 

این فیلم داستان آرت دلقک اسـت کـه اینبار در روز سال تحویل کریسمس، بـه مردمان مایلز کاونتی حمله‌ور می شود. این فیلم نیز مانند قسمت‌هاي‌ قبلی با کارگردانی دیمین لئون ساخته میشود و کارکتر ویکتوریا کـه در «ترساننده ۲» نیز حضور داشت نیز در فیلم حضور خواهد داشت.

 

19. نوسفراتو «Nosferatu»

نوسفراتو «Nosferatu»

فیلم ترسناک نوسفراتو بـه کارگردانی رابرت اگرز در تاریخ ۲۵ دسامبر «۵ دی» اکران شد. این فیلم کـه یک بازسازی از یک اثر کلاسیک اسـت، داستان «نوسفراتو» را دوباره بازگو میکند. این فیلم کـه تصاویر منتشر شده از ان باعث هیجان‌ زدگی طرفداران ژانر وحشت شده بود، بـه کارگردانی رابرت اگرز ساخته خواهد شد؛ کارگردانی کـه دو فیلم موفق «جادوگر» و «فانوس دریایی» را در کارنامه‌ي خود دارد.

 

داستان در مورد یک زن اسـت کـه یک خون آشام خطرناک شیفته‌ي او شده اسـت. دختر جانی دپ در نقش اصلی این فیلم بـه نقش‌آفرینی میپردازد و ویلیام دافو، اما کورین و بیل اسکاشگورد نیز دراین فیلم نقش آفرینی می کنند. گمان می رود کـه این فیلم یکی از بهترین فیلم هاي‌ ترسناک ۲۰۲۴ باشد.

 

20. من درخشش تلویزیون را دیدم « I Saw The TV glow»

من درخشش تلویزیون را دیدم « I Saw The TV glow»

فیلم ترسناک من درخشندگی تلویزیون را دیدم بـه کارگردانی جین شوئنبرون ساخته شده اسـت. این فیلم بـه تهیه‌کنندگی استودیوی A24 ساخته خواهد شد کـه تعداد بسیاری از بهترین فیلم‌هاي‌ ترسناک سال‌هاي‌ اخیر را تولید کرده. داستان در مورد دو نوجوان اسـت کـه بخاطر علاقه‌شان بـه یک برنامه تلویزیونی ترسناک با یک دیگر خو میگیرند.

 

ولی پس از مدتی ان برنامه لغو میشود و این اتفاق باعث بـه وجود آمدن پرسش‌هاي‌ زیادی برای این دو نوجوان میشود. تاریخ مشخصی برای انتشار این فیلم اعلام نشده ولی کارگردان و بازیگران فیلم آثار موفقی را در کارنامه‌ي خود دارند. این فیلم جزو فیلم هاي‌ ترسناک ۲۰۲۴ اسـت کـه طرفداران وحشت را مشتاق اکران خود کرده اسـت.

 

21. مکسین «MaXXXine»

مکسین «MaXXXine»

مکسین فیلمی بـه کارگردانی تی وست در ژانر ترسناک ساخته شده اسـت. این فیلم سومین قسمت از سه‌گانه‌ي تی وست اسـت. پس از موفقیت «ایکس» و «پرل»؛ «مکسین» یک فیلم ‌ترسناک ۲۰۲۴ اسـت کـه طرفداران زیادی چشم بـه راه اکران ان هستند.

 

فیلم در مورد کارکتر «مکسین» اسـت کـه پس از اتفاقات فیلم «ایکس»؛ بـه تلاش برای تبدیل شدن بـه بازیگری محبوب در لس آنجلس درسال ۱۹۸۰ ادامه می دهد. هیچ تاریخی برای انتشار این فیلم برملا نشده اسـت ولی بسیاری مشتاقانه منتظر آخرین قسمت و پایان داستان سه‌گانه‌ي تی وست هستند.

 


مطالب مشابه: ترسناک ترین فیلم های ایرانی در این 4 دهه «عکس»


 

در پایان

حالا وقت این اسـت کـه پیتزا بگیرید و برق ها را خاموش کنید و یک فیلم جذاب و ترسناک پلی کنید و با دوستانتان ببینید. امیدواریم از این مطلب از مجله تالاب کـه گلچینی از فیلم هاي‌ ترسناک بود لذت برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو