بهترین رنگ مو برای موهای فر و خشک + راهنمای رنگ کردن موی فر

بهترین رنگ مو برای موهای فر و خشک + راهنمای رنگ کردن موی فر


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/29

21:18


افرادی که دارای موهای فرفری هستند به دلیل جنس و ضخامت موهایشان در انتخاب رنگ مو دچار محدودیت های بیشتری نسبت به دیگر افراد می شوند و در هنگام خرید باید به نکات بسیاری توجه کنند. یکی از رنگ موهای مناسب استفاده و خرید واکس موی رنگی می باشد.

انتخاب رنگ موی مناسب می تواند تفاوت زیادی در ظاهر فرهای شما و احساس شما ایجاد کند و استفاده کردن از رنگ مو در میان بانوان امری بسیار متدوال و رایج است و همه ی بانوان حداقل یک بار در زندگی خود از رنگ مو استفاده کرده اند. پیدا کردن بهترین رنگ مو برای موهای فر و خشک همیشه یک دغدغه و چالش بسیار بزرگ بوده است.‌‌‌ افرادی که دارای موهای فرفری هستند به دلیل جنس و ضخامت موهایشان در انتخاب رنگ مو دچار محدودیت های بیشتری نسبت به دیگر افراد می شوند و در هنگام خرید باید به نکات بسیاری توجه کنند. یکی از رنگ موهای مناسب استفاده و خرید واکس موی رنگی می باشد.

نکات مهم انتخاب رنگ مو برای موهای خشک و فر

دنیای پر جنب و جوش رنگ مو طیفی از امکانات را برای افراد دارای موهای فر ارائه می دهد و هنگامیکه صحبت از انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای فر می شود، هیچ گزینه ی واحدی وجود ندارد. این امر همیشه به رنگ موهای طبیعی شما، میزان موهای سفید یا خاکستری شما، اگر موهای شما در حال حاضر رنگ شده است و البته به رنگ مورد نظر شما بستگی دارد. موهای فر بسیار زیبا هستند، اما رنگ کردن آنها ممکن است کمی دشوار باشد و مهم تر از همه ، موهای مجعد و فر می توانند از نظر ساختار و حجم با موهای صاف متفاوت باشند. با این حال اگر از محصولات مناسب استفاده کنید، می توانید رنگ موهای خود را به راحتی تغییر دهید. بهترین رنگ مو برای موهای خشک و فر، آن دسته از رنگ موهایی هستند که خاصیت آبرسانی موها را دارند و همچنین از مواد طبیعی در ترکیباتشان استفاده شده است و هیچ گونه مواد شیمیایی مضری که موجب آسیب رسیدن به مو، خشکی و شکنندگی می شوند ندارند.

قبل از انتخاب رنگ مو بهتر است به یک سری نکات توجه کنید تا شاهد بهترین نتایج باشید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • رنگ پوست

  1. رنگ گرم: اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که رنگ پوست گندمی یا سبزه دارید، رنگ موهایی مانند قهوه ای، مسی، خرمایی یا بلوند گرم را در نظر بگیرید.

  2. رنگ های سرد: اگر پوست سفیدی دارید، رنگ موهایی مانند قهوه ای، خاکستری یا بلوند را امتحان کنید. این رنگ ها می توانند به خوبی با رنگ پوست شما را همخوانی و هماهنگی ایجاد کنند. همچنین، کنتراست قابل توجهی با فرهای شما ایجاد می کند.

  • نوع و الگوی فر

رنگ های روشن اغلب بافت و ظاهر فر را برجسته نشان می دهند. از سوی دیگر، رنگ های تیره تر می توانند ظاهری فوق العاده زیبا و شگفت انگیز برای شما بسازند.

بهترین برندهای رنگ مو برای موهای فر و خشک

رنگ موی گارنیر (Garnier)

رنگ موی گارنیر از جمله رنگ موهایی است که پایه محصولاتش مواد گیاهی و طبیعی هستند. این رنگ مو مواد مضری مثل سولفات و آمونیاک را که بسیار برای مو آسیب زا هستند، در فرمولاسیون خود ندارد و از مواد طبیعی تولید شده که باعث می شود قشر از دست رفته موها دوباره بازسازی شوند و از ریزش مو جلوگیری می کند.

رنگ موی گارنیر (Garnier)

رنگ موی لورآل(Loreal)

یکی از بهترین رنگ موها برای موهای فر و خشک، رنگ موی لورال می باشد. این برند در تولید رنگ موهای خود از نوعی یون استفاده کرده است که می تواند از فیبر مو به خوبی محافظت کند. علاوه بر این، استفاده از مواد پرو کراتین در داخل رنگ مو، باعث تقویت موها شده و از آسیب به موی خشک جلوگیری می کند. در برخی از رنگ موهای این برند، از نرم کننده حاوی سرامید نیز استفاده شده است که علاوه بر نرمی موها، خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد.

رنگ-موی-لورآل

واکس موی رنگی موفاجانگ

واکس موی رنگی موفاجانگ کاملا گیاهی و اورجینال است و هیچ نوع ماده ی شیمیایی مضری از جمله آمونیاک در آن بکار نرفته است و در مقابل از مواد طبیعی مانند عصاره چای، روغن کرچک و روغن آفتابگردان در آن استفاده شده است پس هیچ گونه نگرانی بابت آسیب رسیدن به سلامت موهای خود نداشته باشید. دلیل محبوبیت این برند واکس مو همین رنگ های خاص و متنوع و همچنین گیاهی بودن آن است. و جزو بهترین رنگ مو برای موهای فر و خشک به شمار می رود.

واکس موی رنگی موفاجانگ

رنگ موی نچرال (Natural)

رنگ موی نچرال بهترین رنگ مو برای موهای فر و خشک است.این محصول ساخت کشور آلمان است و از بهترین متریال روز دنیا برای ساخت آن استفاده شده است.این رنگ مو حاوی پلکس،کراتین و روغن آرگان است که از موهای شما در برابر آسیب های جدی مانند موخوره،وزی و خشکی مو جلوگیری می کند و در مقابل موهای شما را احیا و درمان می کند.پلکس از پوسیده شدن تارهای موهای شما جلوگیری به عمل می آورد و به دلیل موادی که در آن استفاده شده است ظاهری درخشان برای موها شما به ارمغان می آورد و با حفظ ساختار مو به لایه های مو نفوذ کرده و موهای سفید شما را به طور کامل پوشش می دهد. همچنین این محصول فاقد آمونیاک است. پس اگر به دنبال کیفیت بالا هستید و به سلامت موهایتان اهمیت می دهید این محصول می تواند برای شما یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

رنگ موی نچرال (Natural)

راهنمای گام به گام رنگ کردن موهای فر

رنگ کردن موهای فر فوت و فن خاص خودش را دارد و اگر یک سری نکات به خوبی رعایت شوند شما از رنگ کردن موهای خود به خوبی بهره مند خواهید شد پس در ادامه با ما همراه باشید.

  1. قبل از هرگونه اقدامی برای قرار دادن رنگ بر روی مو، در ابتدا موهای خود را با یک برس مناسب موی فر مانند برس فلکسی یا اختاپوسی شانه بزنید تا گره ی مو ها باز شده و موها یکنواخت شوند.

  2. مو ها را به چند دسته تقسیم کنید تا رنگ مو در تمامی سطح موهایتان به خوبی پخش شود

  3. رنگ مویی را که با ظاهر شما بیشترین هماهنگی را دارد انتخاب کنید و پس از آماده سازی به موهای خود بزنید

  4. اجازه دهید رنگ طبق دستورالعمل سازنده طبق زمان نوشته شده روی موهای شما بماند. این زمان به رنگ اجازه می دهد تا بین لایه های مو نفوذ کند و رنگ مورد نظر را ایجاد کند.

  5. حالا نوبت شستن مو است. دقت کنید هنگام شست و شو آب داغ نباشد و بهتر است از آب خنک برای شست و شو استفاده کنید.

  6. آب موها را با یک پارچه یا حوله نخی به خوبی بگیرید.

  7. برای جلوگیری از وز شدن مو، مو ها را با یک دیسپانسر سشوار که مخصوص موهای فر است خشک کنید تا حالت یکسان و مشخصی داشته باشند.

به این نکته توجه داشته باشید که تا چند روز قبل از رنگ کردن موهای خود را نشویید(چربی طبیعی کف سر از سوختن مو و پوست سر جلوگیری می کند)

مراقبت های پس از رنگ کردن موهای فر

  1. از شامپوها و نرم کننده های فاقد سولفات استفاده کنید.

  2. با یک محافظ حرارتی از موهای خود در برابر حرارت محافظت کنید.

بطور خلاصه انتخاب بهترین رنگ مو برای مو های فر و خشک کمی مشکل است اما با کمک گرفتن از مقاله فوق می توانید بهترین نتایج را از رنگ کردن موهای خود داشته باشید و دیگر نگرانی بابت رنگ کردن موهای فر خود نداشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو