امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی الان کجاست؟

منبع: نم نمک

1

1402/11/30

09:56


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، امیرحسین شریفیان و فوت امیرحسین شریفیان و بیماری امیرحسین شریفیان و بیوگرافی امیرحسین شریفیان و اخبار امیرحسین شریفیان و حواشی امیرحسین شریفیان و امیرحسین شریفیان کیست و امیرحسین شریفیان کجاست و چه خبر از امیرحسین شریفیان و امیرحسین شریفیان اهل کجاست و امیرحسین شریفیان در بیمارستان و علت مرگ امیرحسین شریفیان و درگذشت امیرحسین شریفیان در نم نمک.

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی الان کجاست؟

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی الان کجاست؟

ویدیویی از نخستین مصاحبه امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی منتشر کرده که شخص شریفیان آن را پس از فرار از ایران و انتشار خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست خود منتشر کرده است.

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی الان کجاست؟

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی الان کجاست؟

وی در این مصاحبه که با یکی از پروژه بگیران بدنام مقیم آلمان صورت گرفته ، ادعاهایی را در دفاع از خود مطرح کرده است.

او در بخشی از این مصاحبه رقم بدهکاری این کمپانی به مردم را حدود 130 الی 150 میلیارد تومان برآورد کرد.

شریفیان همچنین مدعی شد که اموال داخل این کمپانی توسط مردم ربوده شده و کارمندان این شرکت تا روز ورود مردم به این ساختمان در محل کارشان حضور داشته اند و حتی از سوی مالباختگان تهدید شده اند!

وی همچنین در جای دیگری هر نوع همکاری پدرش را رد کرده و از توقیف اموال و املاک خود گفته است.

شریفیان در ادامه مصاحبه ، ضمن دفاع از بازیگران و چهره های معروفی که مبلغ این کمپانی بودند ، تلاش کرد با پیش کشیدن موضوعات دیگر این پرونده را به حاشیه ببرد.

وی مبلغ پرداختی به سلبریتی ها که تعدادشان را 500 تن برآورد کرد ، یک الی 20 میلیون تومان اعلام کرد؛ ادعایی که توسط مصاحبه کننده مورد تردید قرار گرفت.

مالک کوروش کمپانی در جایی از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چه راه حل پیشنهادی برای رسیدن مردم به پولشان دارد ، بار دیگر موضوع توقیف اموالش را پیش کشید و حتی مدعی شد که حاضر است به شرط عدم بازداشت به ایران بازگردد!

کلاهبرداری با کوروش کمپانی

شرکت کوروش پردازان آی سا (با نام تجاری کوروش کمپانی) ، شرکتی بود که در بهمن 1402 خبر کلاهبرداری آن از طریق فروش گوشی آی فون منتشر شد و مدیر این مجموعه از کشور متواری گردید. براساس تصاویر منتشرشده او ظاهراً به ترکیه یا دبی فرار کرده است.برآورد های متفاوتی از مقدار بدهی این شرکت تخمین زده شده است.

این شرکت که در حوزه بازرگانی تلفن همراه فعالیت داشت ، مدعی بود آیفون را (که بین 35 تا 40 میلیون تومان در بازار دادوستد می شد) از طریق حذف واسطه ها به قیمت 20 میلیون تومان (نصف قیمت جهانی آن) به دست مصرف کننده می رساند و در این خصوص تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی کلید زده بود.


بیوگرافی امیرحسین شریفیان

امیرحسین شریفیان متولد 21 آذر 1375 در شهرستان خلخال اردبیل مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو