معرفی 7 فیلم تینیجری ۲۰۲۴ در میان بهترین فیلم های تینیجری سال جدید

معرفی 7 فیلم تینیجری ۲۰۲۴ در میان بهترین فیلم های تینیجری سال جدید


منبع: پلازا

3

1402/11/30

10:50


معرفی 7 فیلم تینیجری ۲۰۲۴ در میان بهترین فیلم های تینیجری سال جدید

در این مقاله قصد داریم 7 فیلم تینیجری ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم. گرچه امسال سال خوبی برای فیلم های تینیجری 2024 نبود، اما تماشای این آثار خالی از لطف نیست.

معیار شما برای انتخاب یک فیلم برای نوجوانان چیست؟ در دنیای سینما ژانر مستقلی به نام “آثار نوجوانانه” داریم، یعنی فیلم‌هایی که به طور اختصاصی برای نوجوان ساخته می‌شوند و دربرگیرنده زندگی، آرزوها، اهداف، چالش‌ها و مسائل نوجوانان هستند. داستان این فیلم‌ها معمولا در دبیرستان یا دانشگاه روایت می‌شود. گاهی اوقات نیز فیلم های اکشن پرفروش، که شامل صحنه‌های اکشن زیاد و خونریزی‌های کم هستند، به عنوان فیلمی مناسب برای نوجوانان انتخاب می‌شوند. متاسفانه امسال، برخلاف سال‌های قبل، سال چندان پرباری برای ژانر نوجوانانه نیست. تعداد فیلم های دبیرستانی 2024 به شدت اندک است و امیدواریم سال بعد این کم‌کاری جبران شود.

در این مقاله از پلازا قصد داریم با فیلم های تینیجری 2024 آشنا شویم. این فیلم‌های مناسب برای نوجوانان در سبک‌های مختلفی نظیر درام، کمدی و عاشقانه ساخته شده‌اند.

فهرست مطالب

در ادامه فهرستی از بهترین فیلم های تینیجری 2024 براساس تاریخ انتشار را برای شما آماده کرده‌ایم.

فیلم Mean Girls

فیلم تینیجری ۲۰۲۴ / فیلم های تینیجری 2024

  • تاریخ پخش: 18 دی 1402
  • ژانر: نوجوانانه، موریکال، کمدی
  • کارگردان: سامانتا جین (Samantha Jayne) و آرتورو پرز (Arturo Perez)
  • بازیگران: آنگوری رایس، رنه رپ، اولی کراوالیو، کریستوفر برینی و …

فیلم Mean Girls یکی از بهترین فیلم های دبیرستانی 2024 است که در ژانر کمدی وموزیکال ساخته شده است. فیلمنامه فیلم کاری از تینا فی (Tina Fey) است که پیش از این نیز فیلم Mean Girls 2004 را از او دیده بودیم. این فیلم تینیجری حدود 100میلیون دلار فروش داشت و با نقدهای مختلفی از سوی منتقدین روبرو گشت. داستان فیلم براساس کتاب Queen Bees and Wannabes (2002) نوشته شده و درباره کدی هرون است. کدی یکی از محبوب‌ترین دخترها در مدرسه جدیدیش است، اما وقتی عاشق آرون ساموئل، دوست‌پسر سابق رجینا جورج، می‌شود ناگهان ورق برمی‌گردد. این فیلم یکی از جذاب‌ترین فیلم های مدرسه ای ۲۰۲۴ است که تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فیلم Ancika

بهترین فیلم های تینیجری 2024

  • تاریخ پخش: 21 دی 1402
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • کارگردان: بنی ستیاوان (Benni Setiawan)
  • بازیگران: زی JKT48، آربانی یاسیز، دافا واردانا

فیلم Ancika یک فیلم سینمایی تینیجری ۲۰۲۴ محصول کشور اندونزی است. این فیلم براساس رمان Ancika: He Who Was With Me، به قلم پیدی بایک که در سال 1995 منتشر شد، ساخته شده است. داستان فیلم درباره دوستی بین دیلان و آنچیکا است، رابطه صمیمانه‌ای که سبب شد بذر عشق رشد کرده و رابطه آنها را به سطح یک زوج ارتقا دهد.

فیلم Drive-Away Dolls

فیلم سینمایی تینیجری ۲۰۲۴

  • تاریخ پخش: 4 اسفند 1402
  • ژانر: کمدی، درام جادهای
  • کارگردان: ایتان کوئن (Ethan Coen)
  • بازیگران: مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان، کولمن دومینگو، مت دیمون و …

یک فیلم جدید تینیجری۲۰۲۴ در میان بهترین فیلم های 2024، فیلم Drive-Away Dolls است. ایتان کوئن کارگردان این فیلم بوده و برای نوشتن فیلمنامه و تدوین فیلم از حضور همسرش، تریشیا کوک (Tricia Cooke)، بهره برده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فیلم در 4 سفند 2024 توسط شرکت Focus Features در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد. استودیو درباره داستان فیلم موشته: این داستان کمدی، جیمی را دنبال می‌کند که بار دیگردر حال نالیدن از دوست دخترش است. دوست وی ماریان نیز به شدت نیاز به آرامش دارد. بینابراین جیمی و ماریان یک سفر جاده‌ای به تالاهاسی را آغاز می‌کنند، ولی در راه بازگشت با گروهی از تبهکاران روبرو می‌شوند.

فیلم Dune: Part Two

فیلم های دانشگاهی 2024

تاریخ پخش: 9 اسفند 1402

ژانر: حماسی، علمی تخیلی

کارگردان: دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve)

بازیگران: تیموتی شالامی، زندیا، شارلوت رامپلینگ، دیو باتیستا و …

فیلم Dune: Part Two یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2024 است که زمان زیادی تا اکران آن باقی نمانده است. این فیلم براساس رمان Dune (1965) به قلم فرانک هربرت (Frank Herbert) و به عنوان دنباله‌ای بر فیلم Dune (2021) ساخته شده است. داستان این فیلم تینیجری ۲۰۲۴ درباره پل آتریدس است که با فرمن‌های سیاره بیابانی آراکیس متحد می‌شود تا علیه خاندان هارکونن قیام کنند.

فیلم Rebel Moon: Part Two – The Scargiver

فیلم های نوجوانانه ۲۰۲۴

  • تاریخ پخش: 31 فروردین 1403
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، علمی تخیلی
  • کارگردان: زک اسنایدر (Zack Snyder)
  • بازیگران: سوفیا بوتلا، چارلی هونام، اد اسکرین، استارت مارتین و …

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، فیلم های نوجوانانه ۲۰۲۴ می‌توانند شامل فیلم‌های اکشن نیز باشند. این بار زک اسنایدر آمده تا ادامه داستان ماه سرکش را تعریف کند. فیلم ماه سرکش: قسمت اول در سال 2023 منتشر و با استقبال خوبی روبرو شد، در نتیجه قسمت دوم آن با عنوان The Scargiver نیز ساخته شد. در این فیلم تینیجری ۲۰۲۴ می‌بینیم که کورا و جنگویان بازمانده برای دفاع از خانه جدید خود آماده می‌شوند. آنها در کنار مردم آن قلمرو می‌ایستند، با گذشته خود روبر می‌شوند و پیش از رسیدن نیروهای سرکوب شورش، انگیزه کافی برای جنگ را می‌یابند.

فیلم Challengers

فیلم های دبیرستانی 2024

  • تاریخ پخش: 7 اردیبهشت 1403
  • ژانر: عاشقانه، ورزشی، درام کمدی، نوجوانانه
  • کارگردان: لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino)
  • بازیگران: زندیا، جاش اوکانر، مایک فیست و …

یک فیلم تینیجری ۲۰۲۴ که در انتظار اکران آن هستیم، فیلم چالشگران است. این فیلم یکی از تماشایی‌ترین فیلم های درام ورزشی 2024 به کارگردانی لوکا گوادانینو، با فیلمنامه‌ای از جاستین کوریتزکس (Justin Kuritzkes) است. داستان فیلم درباره یک قهرمان تنیس گرند اسلم است که قبول می‌کند در یک رقابت، در برابر معشوق سابق همسرش و مربی خود، شرکت کند. این فیلم، از بهترین فیلم های تینیجری 2024 ، ابتدا قرار بود در 15 سپتامبر 2023 (24 شهریور 1402)منتشر شود، اما در پی اعتصابات گسترده در آمریکا، تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد.

انیمیشن Inside Out 2

فیلم های مدرسه ای ۲۰۲۴

  • تاریخ پخش: 25 خرداد 1403
  • ژانر: انیمیشن، نوجوانانه
  • کارگردان: کسلی من (Kelsey Mann)
  • صداپیشگان: امی پولر، فیلیپس اسمیت، لوئیس بلک، تونی هیل، مایا هاوک و …

انیمیشن Inside Out 2، اولین تجربه کارگرانی کلسی من و دنباله‌ای بر انیمیشن Inside Out (2015) است. به دنبال استقبال بینندگان و منتقدین از کارتون Inside Out، در سپتامبر 2022 اعلام شد که قسمت دوم این انیمیشن نیز ساخته می‌شود. مدیر خلاقیت پیکسار بیان داشت که فیلم جدید شامل 23 احساس جدید است. در این انیمیشن بار دیگر به ذهن رایلی نوجوان نفوذ می‌کنیم. دفتر مرکزی در حال تخریب و بازسازی تا فضای کافی برای احساسات جدید باز شود. احساسات شادی، غم، خشم، ترس و انزجارسال‌هاست با احساس جدیدی روبرو نشده‌اند و نمی‌دانند در مقابل اضطراب چه واکنشی باید داشته باشند.

انیمیشن Mufasa: The Lion King

فیلم تینیجری ۲۰۲۴ / فیلم های تینیجری 2024

  • تاریخ پخش: 30 آذر 1403
  • ژانر: انیمیشن، درام، موزیکال
  • کارگردان: بری جنکینز (Barry Jenkins)
  • صداپیشگان: سث روگن، بیلی ایچنر، جان کانی، آرون پیر، کلوین هریسون جونیور و …

لایواکشن Mufasa: The Lion King یکی از فیلم‌های 2024 است که با استفاده از فوتو رئالیسم و تصایر تولیدشده توسط کامپیوتر ساخته می‌شود. این فیلم درواقع پیشدرآمدی بر فیلم The Lion King (2019) است و درست به همان سبک و سیاق در حال آماده‌سازی است. ساخت این فیلم در سال 2022 قطعی شد و قرار است داستان ظهور یکی از بزرگترین پادشاهان پراید لندز را تعریف کند. به ساوانای غربی می‌رویم، جایی که رافیکی در حال تعریف کردن داستانی برای کیارا، فرزند سیمبا و نالا، است؛ داستانی از پدربزرگش در حالی که تیمون و پومبا نیز حضور دارند.

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با معرفی بهترین فیلم های تینیجری 2024 در کنار شما بودیم. برخی از این فیلم‌ها اکران شده و برخی دیگر در صف اکران هستند. به نظر شما کدام فیلم تینیجری ۲۰۲۴ می‌تواند لقب بهترین فیلم سال در این ژانر را از آن خود کند؟ به نظر شما جای کدام عناوین در میان فیلم های دانشگاهی 2024 و بهترین فیلم های تینیجری خالی است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو