فیلمبرداری فیلم ونوم 3 تقریباً رو به اتمام است

منبع: فیگار

1

1402/12/6

18:52


امسال سال پرکاری برای تولید عناوین ابرقهرمانی «سونی» بوده و اکنون که مادام وب وارد سینماها شده , حالا نوبت فیلم ونوم 3 است که اطلاعات جدید از آن به‌دست…

فیلمبرداری فیلم ونوم 3 تقریباً رو به اتمام است

امسال سال پرکاری برای تولید عناوین ابرقهرمانی «سونی» بوده و اکنون که مادام وب وارد سینماها شده , حالا نوبت فیلم ونوم 3 است که اطلاعات جدید از آن به‌دست رسید.

فیلم‌ Venom، ساخته شرکت «سونی پیکچرز» است و براساس شخصیتی از داستان‌های کمیک «مارول» به همین نام ساخته شد. در این فیلم‌، شخصیت اصلی، «ونوم» یا «ادی براک» که توسط «تام هاردی» بازی می‌شود، داستان یک موجود فضایی را می‌گوید که با بدن «ادی» ادغام شده و قدرت‌های فوق‌العاده‌ای به او می‌دهد. اولین فیلم Venom در سال 2018 منتشر شد و موفقیت تجاری قابل‌توجهی را به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پایان فیلمبرداری ونوم 3

«جونو تمپل»، بازیگر این فیلم، طی یک مصاحبه در مراسم جشنواره SAG-AFTRA روز شنبه گفت:

در حال حاضر داریم به پایان فیلم نزدیک می‌شویم، این سفر وحشتناک و شگفت‌انگیز، برای من خیلی جدید بود. خیلی خوشحالم که با افرادی خفنی کار کردم. خیلی خوش شانس بوده‌ام که با افراد بی‌نظیری همکاری کردم. من نمی‌توانم منتظر باشم که این فیلم به دنیا عرضه شود. فکر می‌کنم که خوب خواهد بود.

فیلم ونوم 3

هنوز مشخصات دقیقی از فیلم Venom 3 منتشر نشده، اما می‌دانیم که کارگردانی این عنوان به عهده «کلی مارسل» خواهد بود که همچنین فیلمنامه آن را به همراه ستاره مجموعه «تام هاردی» نوشته است. «هاردی» هم به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان در این پروژه حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم ونوم 3 چیست؟ آیا منتظر دیدن قسمت سوم این فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو