تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی


منبع: نم نمک

2

1402/12/7

06:30


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، تفاوت زن و مرد در رابطه و تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی و زن و مرد خواب و زن و مرد لباس نپوشیده و زن و مرد در خانه و تفاوت جسمی زن و مرد و چرا مرد روی زن می خوابد و لوگوی زن و مرد و مقاله در مورد تفاوت زن و مرد و زن و مرد چگونه بچه دار میشن در نم نمک.

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی

تفاوت و فرق زن و مرد در رابطه جنسی

بسیاری از زنان رابطه جنسی را شکلی از عشق و رابطه عاطفی می دانند ولی زنان دیگری نیز هستند که به سکس گرایش دارند. ارگاسم در زنان ظرفیت باورنکردنی برای لذت جنسی ایجاد می کند. اما شیوه هایی که زنان سکس را تجربه می کنند و تمایلات جنسی خود را ابراز می کنند ، اغلب با مردان بسیار متفاوت است.

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی

تفاوت و فرق زن و مرد در رابطه جنسی

در اینجا در سایت نم نمک برخی از رایج ترین تفاوت هایی که زنان با مردان در رابطه جنسی دارند آورده شده است :

رابطه جنسی در زنان از ذهن شروع می شود.

مردها اغلب از اینکه زنان به اندازه آنها شهوت فیزیکی ندارد ناامید می شوند. اما بدن یک زن از نظر هورمونی بسیار متفاوت از مرد است. تستوسترون به درجات مختلف باعث ایجاد میل فیزیولوژیکی در هر دو جنس به رابطه جنسی می شود. انگیختگی جنسی مردان بیشتر از زنان است. موتور رابطه جنسی در زنان با خیال پردازی جنسی ، تخیل و فکر های شهوتناک راه می افتد. بنابراین ، زنان در مواقع شیفتگی یا عاشق شدن ((وقتی دائماً به با هم بودن عشق شان فکر می کنند)) اشتهای جنسی بیشتری دارند و آسان تر وارد رابطه جنسی می شوند.

رابطه جنسی برای زنان در امتداد رابطه عاشقانه است.

برای زنان رسیدن به ارگاسم یک آرزو است». همانطور که مردان معمولاً بعد از ازدواج انتظار رابطه جنسی فراوان دارند ، زنان نیز انتظارات زیادی از ادامه روابط عاشقانه دارند که به آنها این اطمینان را می دهد که همسرشان دوستشان دارد. در نتیجه برای زنان رابطه جنسی تنها نزدیکی جنسی نیست بلکه به همراه آن عشق و دوست داشتن هم هست.

تجربه ارگاسم برای زنان به راحتی مردان نیست.

بیشتر زنان عاشق رابطه جنسی هستند ، اما میل جنسی به راحتی می تواند با خستگی ، رنجش یا مشکلات فیزیولوژیکی ، درد یا یائسگی از بین برود. زنان اغلب با تمایل به داشتن یک تجربه جنسی خوب به رختخواب می روند ، اما تا زمانی که برانگیخته نشده اند واقعاً تمایلی به رابطه جنسی ندارند. گاهی اوقات رسیدن به اوج برانگیختگی یا ارگاسم می تواند یک صعود ناهموار و شکل برای زنان باشد.

رسیدن به ارگاسم برای بسیاری از زنان ، ممکن است تا 45 دقیقه طول بکشد. تجربه ارگاسم منظم برای زنان به راحتی مردان نیست ، اما برای ادامه رابطه جنسی لازم است. بنابراین ، در حالی که مردان عاشق تجربه کردن پوزیشن جنسی جدید هستند. ولی زنان پوزیشن جنسی که قبلا امتحان کرده اند را ترجیح دهند زیرا لذت بخش بودن این پوزیشن ها برای زنان تضمین شده است. زنان برای ارگام به آرامش نیاز دارند ولی مردان به راحتی به انزال می رسند. این یکی از شاخص های اصلی تفاوت های رابطه جنسی در زنان و مردان است.

تفاوت و فرق زن و مرد در رابطه جنسی

برخورد با آن ، عوامل هورمونی است

که میل زن را کاهش می دهند. مثلاً حین شیر دادن به نوزاد ، یائسگی و پس از آن. اغلب زنان حتی پس از یائسگی از رابطه جنسی لذت می برند (به شرطی که اندام تناسلی آن ها یا به صورت طبیعی یا با کمک استروژن های موضعی ، به اندازه کافی خیس شود). با وجود این ، اگر چه آن ها از رابطه جنسی لذت می برند ، اما میل بسیاری از آن ها به اندازه میل پیش از یائسگی شان نیست. اگر چه کار سختی است ، اما مهم است که این مسائل را به خودتان نگیرید. بیماری های مزمن و بسیاری از دارو ها (از جمله دارو های ضد بارداری) نیز می توانند بر میل جنسی زنان اثر بگذارند. افسردگی ، اضطراب و قربانی سوء استفاده جنسی شدن در گذشته ، همگی می توانند بر تجربه زن از لذت اثر بگذارند.

ذکر این نکته ارزشمند است که وقتی می گوییم زنان در مقایسه با مردان ، پیش نیاز های بیشتری برای رابطه جنسی دارند و میل جنسی بسیاری از زنان با شروع یائسگی ، کاهش می یابد ، درباره زنان حکم کلی صادر می کنیم. این ها در مورد همه زنان صادق نیست و زنان در تمامی سنین می توانند شهوت قوی جنسی داشته باشند. ما با زوج هایی کار کرده ایم که بین آن ها ، زن میل جنسی قوی تری از شریک خود داشته است. این ویژگی زن از دید مرد شگفت انگیز ، خستگی آور یا حتی تهدید کننده است.

مردان بیشتر از زنان آغازگر رابطه جنسی هستند.

همچنین مردانی که هم خانه شریک جنسی شان هستند ، بیشتر از مردان متاهل ، آغازگر می باشند. با وجود این ، در واکنش های مردان و زنان به آغاز رابطه جنسی ، هیچ تفاوتی وجود نداشته است. هم مردان و هم زنان ، حدود 75 درصد اوقات ، به آغاز یا پیشنهاد رابطه جنسی ، واکنش مثبت نشان دادند. این شروع ، اغلب به صورت غیر کلامی بود. آن ها با ارتباط احساسی و حال و هوای رمانتیک آغاز می کردند. سپس با مهربانی و بوسیدن و نوازش ادامه می دادند. و اگر سیگنال ها مثبت بود ، وارد مرحله تماس شهوت انگیز می شدند. نتیجه نهایی این پژوهش این است که از زن برای رابطه جنسی تقاضا کنید. با این فرض که باقی موارد در شرایط خوبی باشد : او استراحت کرده است ، با شما ارتباط عاطفی برقرار کرده است ، استرس ندارد و احساس امنیت می کند ، 75 درصد شانس بله گرفتن دارید.

مهم تر از همه این است که اگر «نه» شنیدید ، به خودتان نگیرید. بازنده ها با نه شنیدن ، عصبانی شده و حالت تدافعی به خود می گیرند. برعکس ، قهرمان ها جملاتی از این دست می گویند : «عزیزم! امشب خیلی زیبا شدی ، اما حوصله نداری ، شاید وقت دیگه ای این کارو کنیم که حال تو هم بهتر باشه» ، یا بهتر از این : «ممنون که بهم گفتی دل و دماغشو نداری. دوست داری چیکار کنیم الان؟ می خوای بریم پیاده روی یا پاپ کورن درست کنم و با هم یه فیلم ببینیم یا فقط حرف بزنیم؟». شانس این جور آدم ها خیلی بیشتر است.

زن برای داشتن رابطه جنسی عالی ، اول باید با شما احساس نزدیکی و امنیت کند.

ما از رابطه جنسی «عالی» صحبت می کنیم ، نه رابطه ای که به اندازه کافی خوب است. دو فرد غریبه هم می توانند اندام هایشان را بهم نزدیک کنند و رابطه جنسی برقرار کنند. نتیجه نهایی چندان هیجان انگیز نخواهد بود. این نوع رابطه جنسی ، غیر شخصی است ، صمیمی نیست و در نهایت می تواند احساس مبهم تهی بودن و عدم رضایت را به شما بدهد. بدون شک ، رضایت جسمی وجود دارد ، اما حقیقت این است که این نوع رابطه جنسی غیر شخصی فرق زیادی با خودارضایی ندارد. در واقع ، بد تر از آن است.

تفاوت و فرق زن و مرد در رابطه جنسی

اثر ناسازگار

این ناسازگاری ، اختلاف بین تراکم خون در اندام تناسلی (یک پدیده کاملاً فیزیولوژیکی) و تمایل واقعی به رابطه جنسی (یک پدیده روانشناسانه یا رفتاری) است. شاید متعجب شوید اگر بدانید که مردان هنگام جمع شدن خون در اندام تناسلی شان ، فقط 50 درصد اوقات تمایل به رابطه جنسی خواهند داشت. برای زنان ، این مقدار فقط 10 درصد است. این به آن معناست که برای تمام زنان و مردان ، پدیده تراکم خون در آلت تناسلی به ندرت به معنای وجود میل جنسی است. علاقه (به ویژه برای زنان) منجر به میل نمی شود.

رازِ تبدیل علاقه فیزیولوژیکی به تمایل واقعی برای رابطه جنسی ، برقراری ارتباط ذهنی ، قلبی و تناسلی است. به عبارت دیگر ، مسئله فقط کاری که می کنید نیست ، بلکه نحوه انجام آن هم اهمیت دارد. به هرحال تفاوت بسیار زیادی در مردان و زنان در خصوص رابطه جنسی وجود دارند.یکی دیگر از مسائل مهم متفاوت در برخورد زنان و مردان با رابطه جنسی ، میزان ارزش دادن و در کل مهم جلوه دادن رابطه جنسی است. در این زمینه کیفیت این موضوع برای خانم ها بسیار مهم است و به خود مسئله رابطه جنسی به شکلی سطحی نگاه نکرده و نمی کنند.

رابطه جنسی برای زنان با خود ارضایی شروع نمی شود.

در حالی که بخشی از زنان زندگی جنسی را از طریق خودارضایی شروع می کنند ، بخش بزرگی از آن ها ارگاسم خود را در یک رابطه جنسی تجربه می کنند. این در حالی است که تقریباً همه مردان زندگی جنسی خود را با خودارضایی شروع می کنند. برای زنان نیاز به احساس امنیت عاطفی قبل از رابطه جنسی در اولویت است. عشق بازی و اغواگری روش هایی هستند که هم زن و هم مرد می توانند برای شروع رابطه جنسی استفاده کنند.

سکس بخشی از رابطه است نه همه آن!

رابطه جنسی برای زنان ممکن است شامل عشق به یک زن ، صحبت کردن ، معاشرت کردن ، کار کردن ، مدیریت خانه و خانواده به صورت تیمی ، احساس قدردانی ، جشن گرفتن تعطیلات ، هدیه دادن و گرفتن هدیه ، و محبت کردن به او باشد. سکس برای زنان بخشی از کل رابطه است ، نه عامل تعیین کننده آن. رابطه جنسی ممکن است از صمیمیت و گرمی که در رابطه احساس می شود ، ناشی شود ، اما لزوماً منشأ این عشق و صمیمیت نیست.

سکس برای زنان راهی ابراز عشق است.

زنان موظف نیستند وقتی تمایلی ندارند رابطه جنسی برقرار کنند ، اما گاهی اوقات ممکن است او نیاز همسرش را به رابطه جنسی تشخیص دهد و با وجود عدم تمایل خود ، بخواهد نیاز جنسی او را برآورده کند. اگر در رابطه صمیمیت و حسن نیت وجود داشته باشد ، این پیشکش می تواند هدیه واقعی عشق زنان به مردان باشد. در این صورت زنان از رابطه جنسی رضایت عمیقی پیدا می کنند ، حتی اگر بدون ارگاسم او باشد. از طرف دیگر در بیشتر اوقات زنان قبل از داشتن رابطه جنسی دوست دارند احساس کنند که شریک زندگی ظ

مردان و زنان برای خوشبختی باید عمیقاً به شریک زندگی خود احساس وابستگی کنند. صمیمیت عاطفی همراه با صمیمیت جنسی ترکیبی است که یک ازدواج پرشور را ایجاد می کند.

در حالی که هر مرد شخصیت متفاوتی دارد ، ولی ، در بیشتر موضوعات زندگی جنسی آنها ویژگی های مشترکی وجود دارد. در اینجا برخی از رایج ترین تفاوت هایی که مردان با زنان در رابطه جنسی دارند آورده شده است :

تفاوت و فرق زن و مرد در رابطه جنسی

شروع رابطه جنسی در مردان فیزیکی است.

در حالی که شروع تحریک میل جنسی در زنان ناشی از عوامل ذهنی و احساسی است ، برای مردان تحریک میل جنسی بیشتر فیزیکی است. هنگام رابطه جنسی مردان مقادیر انبوهی از تستوسترون در بدنشان ترشح می شود و آنها را به سمت ابراز تمایلات جنسی سوق می دهد. نعوظ در مردان جوان با کوچکترین تحریکی فیزیکی ظاهر می شود. برای یک مرد بالغ ، دیدن همسر یا شریک زندگی اش که برهنه از حمام بیرون می آید باعث تحریک جنسی او می شود. این نوع از تحریک شدن از تفاوت های رابطه جنسی در مردان و زنان است.

برای مردان ، رابطه جنسی یک غذاست.

بله ، در رابطه جنسی یک مرد می خواهد سیر شود. اما میل او به رابطه جنسی مانند هوس شکلات خوردن است : هر قسمت از رابطه جنسی برای مردان شیرینی خاص خودش را دارد. مانند شیرینی خامه ای ، یا کره ای. ذهن مردان مجذوب فرصتی برای احساس خوشحالی و شگفتی با بدن شریک زندگی اش می شود.

رابطه جنسی برای مردان انرژی زا است.

تمایلات جنسی به روابط مردان صمیمیت و هیجان القا می کند. هورمون های جنسی به مردان انرژِی و انگیزه می دهد تا هدف و کار و شریک زندگی خود را دنبال کند. سکس باعث می شود مردان از یکنواختی زندگی روزانه خلاص شوند و با یک پاداش جنسی یک روز سخت کاری را پایان دهند.

سکس در مردان هیجان زاست.

سکس برای مردان هیجان انگیزترین ماجراجویی زندگی آنهاست. بدن مردان هنگام رابطه جنسی یک ماشین عالی است که او دوست دارد با تمام وجود از آن لذت ببرد. هر معاشقه ، لبخند ، کنایه ، چهره خوش فرم ، یا تصویر جنسی زنان ، چه تخیلی یا واقعی ، مغز یک مرد را به لحاظ جنسی تحریک می کند.

مردان در سکس همراهی می خواهند.

لحظه ای که همسر یک مرد در رابطه خوشحال می شود ، اغلب لحظه ای است که مردان آن را رضایت بخش ترین لحظه از نظر جنسی توصیف می کنند. برای مردان بسیار ناامید کننده است که آنها را به دلیل میل شان برای رابطه جنسی خودخواه خطاب کنید. مردان در رابطه جنسی انتظار لذت متقابل و همراهی فیزیکی دارند. مردان غالباً در مورد اینکه چگونه سکس را برای همسرشان بهتر کنند ، خیال پردازی می کنند. مردان اغلب تلاش می کنند تا اطلاعاتی در مورد خواسته های جنسی همسرشان کسب کند.

برای مردان سکس دارویی برای تسکین دردهاست.

رابطه جنسی باعث می شود مردان احساس آرامش داشته باشند. بعد از یک روز سخت کاری ، رابطه جنسی برای مردان مظهر عشق و مراقبت است و تسکین دهنده دردهای آنهاست. مردها اغلب متهم می شود که «فقط به دنبال میل جنسی خود هستند» ، اکثر مردان نسبت به یک رابطه جنسی ساده بدنی ، رابطه عاطفی بسیار بیشتری می خواهند. عشق ورزیدن به معنای واقعی کلمه یک احساس عمیق وابستگی به شریک زندگی در مردان ایجاد می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو