بهترین هوش مصنوعی تبدیل عکس به موشن و ویدئو | ۵ ابزار برتر

بهترین هوش مصنوعی تبدیل عکس به موشن و ویدئو | ۵ ابزار برتر


منبع: پلازا

2

1402/12/8

15:25


بهترین هوش مصنوعی تبدیل عکس به موشن و ویدئو | ۵ ابزار برتر

با پیدایش هوش مصنوعی مسیرهای جدیدی در حوزه گرافیک به ارمغان آمد که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با سایت‌های مهمی درخصوص تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

متاسفانه امروزه مولدهای هوش مصنوعی در زمینه‌های بسیار جایگزین متخصصین شده‌اند. این موضوع سبب شده تا درحوزه‌های مختلف نظیر گرافیک، برنامه‌نویسی، امنیت، طراحی و… شاهد نمونه و الگوهای جدیدی باشید که تا گذشته آنها ساخته نشده بودند. در همین زمینه سایت‌هایی درمورد طراحی گرافیکی و موشن پدیدار شده‌اند که به شما اجازه تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی را خواهند داد. اگر در این زمینه به دنبال منبع و سایت‌های خوبی برای گرافیکی نمودن تصاویر خود هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی

ادغام ماشین و انیمیشن سبب روی کار آمدن بخشی تحت عنوان Image to Animation AI شده که این پدیده جذاب در دنیای همیشه در حال تغییر توانسته سبب ظهور رسانه‌ای جدید شود. با استفاده از این فناوری می‌توانید تصاویر عادی خود را به عکس‌هایی با کیفیت و دیدنی تبدیل کنید. برای اینکه بهتر بتوانید با این مبحث آشنا شوید، کافیست که ادامه مقاله تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی را از دست ندهید.

1. LeiaPix

تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی LeiaPix یکی از بهترین‌ ابزارهای موجود در این زمینه بوده که با استفاده از هوش مصنوعی LeiaPix می‌توانید تصاویر دو بعدی را به انیمیشن های سه بعدی جذاب تبدیل کنید. در این زمینه فناوری و قابلیت‌های کلیدی بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که بخش‌های اولیه آن به صورت رایگان برای شما در دسترس بوده که بعد از آن باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

اگر تصاویر قدیمی و بی‌کیفیت را دراختیار دارید و می‌خواهید که آنها را به عکس‌های سه بعدی باکیفیت بالا تبدیل کنید، این هوش مصنوعی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. شرکت سازنده توانسته گزینه خوبی را دراختیار کاربران قرار دهد که در این زمینه به جزئیات و بخش‌های تکمیلی تصاویر نیز دسترسی خواهید داشت.

2. Pika

تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی

پیکا یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در این زمینه بوده که ماهیت اصلی آن فعالیت روی فایل‌های ویدیویی و ساخت ویدیو از طریق دستورات کاربر بوده است. نمونه‌های ارزشمند بسیاری از طریق Pika ساخته شده است که باید بدانید تمامی آنها با رعایت جزئیات مهم و بکارگیری دستورات وارد شده در ساختار فیلم انجام گرفته است.

پیکا تاحد زیادی رایگان بوده ولی برای دستیابی به تمامی بخش‌های مهم آن باید از طریق اکانت ایمیل خود وارد پیکا شوید. لازم به ذکر است بدانید که Pika از ژانرهای مختلف ویدیویی و کارتونی پشتیبانی می‌کند که بسته به نیاز خود می‌توانید از آنها برای پیشبرد اهداف و ساخت ایده‌های ذهنی خود استفاده کنید. پیکا در فهرست بهترین ابزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی نیز رتبه خوبی را کسب نموده است.

3. InstaVerse

تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی InstaVerse یک محیط ویرایشی نظیر فتوشاپ را در قالب سایت به نمایش گذاشته است که از طریق آن می‌توانید به بخش‌های مختلف فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. مولد InstaVerse از طریق دستورات وارد به سراغ طراحی و ساخت ایده‌های نوین می‌رود که در این زمینه با تکیه بر ذهنیت خود می‌توانید به دنبال ترسیم ایده‌های جدید باشید.

برای دستیابی به تمامی بخش‌های هوش مصنوعی InstaVerse ابتدا باید وارد سایت شوید که برای این مورد کافیست که از طریق یک ایمیل معتبر ثبت نام کنید. بعد از انجام اینکار محیطی با ابزارهای مناسب به نمایش درخواهد آمد که بسته به نیاز و ایده خود می‌توانید به سراغ طراحی تصاویر بروید. ناگفته نماند که بسیاری از الگوهای طراحی شده از سوی InstaVerse با کیفیت بالا همراه هستند و همین موضوع سبب شده تا اینستاورس ازسوی کاربرانی که در فضای مجازی فعالیت دارند به شدت مورد استقبال قرار گیرد. با توجه به این توضیحات اگر به دنبال ساخت تصاویر جدید و گرافیکی هستید که بتوانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذارید، InstaVerse گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

4. Animated Drawings

تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی

شاید درنگاه اول ابزار Animated Drawings یک مبدل قدرتمند برای تبدیل تصاویر به موشن گرافیکی نباشد، اما باید بدانید که این مولد قادر است تصاویر ثابت شما را به ویدیوهای کوتاه قابل حرکت تبدیل کند. ماهیت اصلی Animated Drawings برای اولین‌بار است که در دنیای هوش مصنوعی بکارگیری شده که بدنیست بدانید از طریق آن می‌توانید به دنبال مشخص نمودن نقاط مدنظر خود برای حرکت در فایل‌های خروجی باشید.

این هوش مصنوعی از گرافیک بالا برخوردار نیست اما طراحی نوآورانه آن می‌تواند به شما در زمینه ساخت گیف‌های مختلف و فان کمک شایانی نماید. تقریبا تمام بخش‌های این هوش مصنوعی رایگان بوده که برای دریافت فایل‌های خروجی می‌توانید از ایمیل خود برای ثبت نام در Animated Drawings استفاده کنید.

5. appypie

تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی

appypie یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند برای تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی بوده که در این زمینه ابزارهای کاربردی مناسبی را برای شما درنظر گرفته است. مولد appypie با برخورداری از ابزارهای تکمیلی می‌تواند به شما این اجازه را بدهد تا بسته به ذهنیت خود و ایده‌هایی که در سر داشته‌اید به سراغ ساخت و تولید تصاویر بروید. از طریق متن می‌توانید تصاویر خود را در appypie دریافت کنید که در این زمینه امکان تعیین نمودن الگوهای اولیه و ساختارهای مدنظر را نیز خواهید داشت.

از دیگر مزایای appypie می‌توان به سرعت عمل بالا و رایگان بودن آن اشاره داشت که برای دریافت فایل خروجی نیازی به خرید اکانت و اقدامات این چنینی نخواهید داشت. رابط کاربری ساده و در دسترس بودن ابزارهای تکمیلی نظیر ویرایش و برش و قرار دادن موزیک روی تصاویر از ابتدایی‌ترین مزایای این هوش مصنوعی به شمار می‌رود که تمامی بخش‌های نامبرده به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. نظر شما نسبت به هوش مصنوعی appypie و دیگر موارد نامبرده چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید اطلاعات و سایت‌های مناسبی درخصوص تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی معرفی شد. با استفاده از منابع نامبرده به آسانی می‌توانید تصاویر خود را از طریق مولد هوش مصنوعی، به آثار گرافیکی تبدیل کنید و آنها را در فضای مجازی یا پیام رسان‌های دلخواه به اشتراک بگذارید. نظر شما نسبت به مقاله تبدیل عکس به موشن با هوش مصنوعی چیست؟ باما همراه باشید و نظرات مثبت و منفی خود را برایمان به اشتراک بگذارید که با انجام چنین کاری به تکمیل مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو