ترفندها و نکات گوشی گوگل پیکسل ۸ که باید بدانید

ترفندها و نکات گوشی گوگل پیکسل ۸ که باید بدانید


منبع: پلازا

2

1402/12/18

13:27


ترفندها و نکات گوشی گوگل پیکسل ۸ که باید بدانید

فرقی نمی‌کند گوشی Pixel 8 داشته باشید یا نسخه‌های قدیمی‌تر زیرا ویژگی های گوگل پیکسل ۸ ممکن است برای شما کارآمد باشد. در این مقاله تصمیم داریم به اصلی‌ترین ترفندهای گوگل پیکسل ۸ اشاره داشته باشیم که پیشنهاد می‌شود با پلازا همراه باشید.

سری گوشی‌های پیکسل از شرکت گوگل به دلیل دوربین‌های مناسب و طراحی شیک به محبوبیت بالایی رسیده‌اند. اما در این زمینه کمپانی گوگل با تکیه بر موتور جستجوی خود توانسته یکسری فناوری‌های جدید را در گوشی‌های خود به ارمغان بیاورد که این مقاله مربوط به معرفی ویژگی های گوگل پیکسل ۸ می‌باشد. گوگل هرچند ماه یکبار برای گوشی‌های خود بروزرسانی خوبی را در نظر می‌گیرد که همین موضوع سبب شده تا هر ماهه شاهد موارد بیشتری از ترفندهای گوگل پیکسل ۸ باشیم.

فهرست مطالب

ویژگی های گوگل پیکسل ۸

توضیحات فوق نشان می‌دهد که در کنار ترفندهای گوگل پیکسل ۸ می‌توانید به ویژگی‌های جدیدی دسترسی داشته باشید که شاید به نسبت شرکت‌های دیگر خیلی سریع‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امروزه شرکت Google فناوری و نرم‌افزارهای بسیاری را برای گوشی‌های خود درنظر گرفته است که از اصلی‌ترین مواردی که در میان ویژگی های گوگل پیکسل ۸ می‌توان به آن اشاره داشت ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی است. این قابلیت سبب خواهد شد تا بتوانید در زمینه‌های مختلف به بهترین ترفندهای گوگل پیکسل ۸ و دیگر گوشی‌های این سری دسترسی داشته باشید. اگر مالک گوشی Pixel هستید این مقاله بهترین نوشته برای آشنایی با مزیت‌های گوشی‌تان است. با ما همراه باشید.

هر چیزی را با کشیدن دایره‌ای دور آن جستجو کنید

ترفندهای گوگل پیکسل 8

کمپانی گوگل با تکیه بر موتور جستجوی خود توانسته ابزارها بسیار خوبی را در هوش مصنوعی خود جای دهد که یکی از مهم‌ترین و جدیدترین آنها نحوه جستجوی جدید از تصاویر بوده است. از طریق گالری و تصاویر خود می‌توانید به روش جدیدی برای جستجو دسترسی داشته باشید که در این زمینه با دایره کشیدن دور شی یا جسمی که از آن اطلاعاتی ندارید می‌توانید جستجویی را در گوگل انجام دهید.

در این زمینه هیچ نیازی به انجام کار خاص دیگری نیست و فقط کافیست که از طریق انگشت خود دور جسمی که مد نظر دارید یک دایره بکشید تا جستجوی خودکار گوگل برایتان انجام گیرد. در این زمینه گوگل با تکیه بر تصاویر موجود در موتور جستجو به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی و مفید خواهد بود که در این زمینه می‌توانید اطلاعات خوبی را از جسم مد نظر خود دریافت کنید. این روش جستجو برای اولین‌بار از توی گوگل ارائه شده است که شرکت‌های بسیاری نظیر سامسونگ و شیائومی به دنبال دستیابی به آن هستند.

انجام تغییرات محسوس در تصاویر پشت سرهم

ویژگی های گوگل پیکسل 8

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو برخورداری از قابلیت Best Take بوده است. در این ویژگی اگر شما چندین تصویر پشت سرهم تهیه کرده باشید و در تصویری که مدنظر داشته‌اید ایرادی یافت شود، می‌توانید ایراد مربوط را با تصویر دیگری جایگزین کنید و نیازی به دریافت تصویر جدید نخواهد بود. این موضوع برای کاربران زیادی رخ میدهد که در عکس خوبی مثلاً چشمی بسته است یا استایل مناسبی بکارگیری نشده است. در این شرایط با ویژگی گوشی می‌توانید مواردی که مدنظر داشته‌اید را تغییر دهید. دقت داشته باشید که این مورد فقط برای تصاویر پشت سرهم کارایی داشته است.

با فوکوس ماکرو عکس های نزدیک بهتری بگیرید

ویژگی های گوگل پیکسل 8

دوربین ماکرو گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو با برخورداری از مزایای جدید و به کارگیری هوش مصنوعی می‌توانند کیفیت بهتری را در اختیار شما قرار دهند. کیفیت دوربین ماکرو یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران است که اغلب گوشی‌ها در این زمینه از دوربین‌های با کیفیتی استفاده نمی‌کنند و همین موضوع سبب شده تا کاربران امکان مشاهده موارد مربوط را از فاصله نزدیک با کیفیت خوب را نداشته باشند. اخیراً گوگل ویژگی جدیدی را در این زمینه پیاده‌سازی نموده که با وارد شدن به دوربین ماکرو می‌توانید شاهد کیفیت بسیار بهتری در مقایسه با گوشی‌های دیگر باشید که موضوع در حال حاضر فقط برای گوشی‌های پیکسل ۷ پرو و پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در نظر گرفته شده است.

امکان حرکت یا تغییر اندازه اشیاء در یک عکس

ویژگی های گوگل پیکسل 8

در گذشته برای جابجایی و یا حذف اشیا یا حیوانات درون عکس باید به برنامه فتوشاپ رجوع می‌کردیم که در حال حاضر ویژگی و قابلیت‌های جدیدی در گوشی‌های گوگل به وجود آمده که این کار را برای شما آسان می‌کند. اگر تصمیم دارید شی و یا حیوانی را از تصویر خود حذف و یا آن را جابجا کنید کافیست روی ویرایش عکس کلیک کنید که در این زمینه ابزار مجیک ادیتور به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دغدغه و آموزش خاصی بتوانید مواردی که مد نظر دارید را جابجا کنید و یا سبب حذف آنها از تصاویر خود شوید. ابزار نام برده با هوش مصنوعی تلفیق شده که این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد افت کیفیت تصاویر بعد از انجام کار فوق نباشید.

تصاویر را به یک عکس زمینه سینمایی تبدیل کنید

ویژگی های گوگل پیکسل 8

در گوشی‌های پیکسل ۶ به بالا ویژگی جدیدی از سوی گوگل به کارگیری شده که از طریق آن می‌توانید یک افکت سه بعدی را روی تصاویر خود اعمال کنید و آنها را به آثاری سینمایی تبدیل نمایید. برای این کار کافیست وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس وارد بخش Wallpaper and style شوید و سپس روی Change wallpaper کلیک کنید و سپس روی My photos کلیک کنید تا وارد گالری خود شوید. در این زمینه شاهد تصاویر خود در محیط جدیدی خواهید بود که بد نیست بدانید برای اعمال نمودن تصاویر خود به آثار سینمایی باید روی گزینه Create cinematic wallpaper کلیک نمایید.

به صورت زنده به ویدیوها زیرنویس اضافه کنید

ویژگی های گوگل پیکسل 8

بی تردید می‌توان گفت سری گوشی‌های پیکسل با برخورداری از مزایای جدید و تکیه و سرویس‌های دیگر گوگل توانسته‌اند میزبان قابلیت‌های بسیاری برای کاربران باشند. یکی از مهمترین قابلیت‌های گوشی‌های پیکسل ۷ و ۸ امکان زیرنویس زنده و آنلاین بوده است. اگر از دنبال کنندگان سرویس‌های گوگل باشید حتماً می‌دانید که سرویس‌های ترنسلیت و یوتیوب برای شرکت گوگل هستند که در این زمینه شرکت گوگل با برخورداری از مزایای سرویس‌های دیگر توانسته قابلیت زیرنویس آنلاین را برای فیلم‌ها و موسیقی‌ها و حتی رویدادهای زنده را به ارمغان بیاورد. در این زمینه با وارد شدن به تنظیمات پلیر خود می‌توانید به صورت آنلاین فایل‌هایی که در حال پخش هستند را از طریق اتصال اینترنتی به زیرنویس مجهز کنید که در این زمینه نیازی به انجام کار خاص دیگری نیست.

فقط با بالا بردن دست خود عکس بگیرید

و در پایان آخرین ویژگی موجود در گوشی‌های پیکسل ۶ به بالا امکان عکسبرداری بدون نیاز به لمس گوشی بوده است. اشخاصی که در هنگام ثبت تصاویر سلفی با مشکل نگهداری گوشی و یا لمس صفحه نمایش برای ثبت عکس مواجه هستند این ویژگی می‌تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. در این زمینه با وارد شدن به تنظیمات دوربین گوشی می‌توانید تایمر را روی گزینه که مد نظر دارید قرار دهید. سپس کافیست که دست خود را بالا بیاورید تا بعد از مدت زمان مشخص شده دوربین شروع به عکسبرداری نماید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول مقاله ویژگی های گوگل پیکسل ۸ به موارد مهم بسیاری اشاره شد. در این زمینه سعی کردیم تا به اصلی‌ترین ترفندهای گوگل پیکسل ۸ اشاره داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین استفاده را از آنها داشته باشید. باتوجه به توضیحات فوق نظر شما نسبت به این مقاله چیست؟ شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن این نوشته کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو