علت فوت کنت میچل بازیگر کانادایی + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/8

17:41


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، کنت میچل بازیگر کانادایی و فوت کنت میچل و بیماری کنت میچل و بیوگرافی کنت میچل و اخبار کنت میچل و حواشی کنت میچل و کنت میچل کیست و کنت میچل کجاست و چه خبر از کنت میچل و کنت میچل اهل کجاست و کنت میچل در بیمارستان و علت مرگ کنت میچل و درگذشت کنت میچل در نم نمک.

علت فوت کنت میچل بازیگر کانادایی + بیوگرافی

مرگ بازیگر 49 ساله بر اثر بیماری

«کنت میچل» بازیگر کانادایی فیلم هایی چون «پیشتازان فضا» و «کاپیتان مارول» به دلیل عوارض ناشی از بیماری «ALS» درگذشت.

علت فوت کنت میچل بازیگر کانادایی + بیوگرافی

علت فوت کنت میچل بازیگر کانادایی + بیوگرافی

به گزارش نم نمک ، این بازیگر که سابقه بازی در سریال «پیشتازان فضا : دیسکاوری» و فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» را داشت به دنبال عوارض ناشی از بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا «ALS» درگذشته است.

در بیانیه ای که توسط حساب کاربری تایید شده وی در اینستاگرام منتشر شد ، آمده است : «با قلب های اندوهگین درگذشت کنت الکساندر میچل ، پدر ، همسر ، برادر ، عمو ، پسر و دوست عزیز بسیاری را اعلام می کنیم.

او در پنج سال و نیم گذشته با یک سری چالش های وحشتناک بیماری ALS روبرو بود. او با این اصول زندگی می کرد که هر روز یک هدیه است و ما هرگز تنها نخواهیم ماند. زندگی او نمونه ای درخشان از این حقیقت است که وقتی با عشق و محبت زندگی می کنید ، چقدر می توان کامل بود».

به گزارش گاردین ، وب سایت رسمی سریال های «پیشتازان فضا» نیز یاد این بازیگر را که در سریال «پیشتازان فضا : دیسکاوری» در چندین نقش بازی کرده بود را زنده نگه داشت و از طرف این سریال به خانواده ، دوستان ، عزیزان و طرفداران میچل در سراسر جهان تسلیت گفت.

میچل علاوه بر نقش هایش در «پیشتازان فضا» در فیلم ابرقهرمانی ««کاپیتان مارول» و همچنین مجموعه تلویزیونی پسا آخرالزمانی «جریکو» هم نقش آفرینی کرده بود.

هر ساله در آمریکا میانگین 5000 نفر به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا «ALS» مبتلا می شوند که یک بیماری عصبی پیشرونده است و  سلول های عصبی در مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می دهد و  علائم آن شامل مشکل در راه رفتن ، تکلم نامفهوم و همچنین ضعف عضلانی است که در نهایت بر جویدن ، بلع ، صحبت کردن و تنفس تاثیر می گذارد.

زندگی شخصی
  • همسر : سوزان می پرت
  • فرزندان : 2

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو