نحوه درمان سریع زونا با عسل + دستورالعمل

نحوه درمان سریع زونا با عسل + دستورالعمل


منبع: نم نمک

3

1403/1/2

06:31


در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، عسل برای درمان زونا و عسل برای درمان بیماری زونا و بهترین پماد برای زونا و درمان سریع زونا و مدت درمان زونا و درمان زونا با جوش شیرین و هندوانه و زونا و آمپول برای زونا و آب هویج برای زونا و برای درمان زونا چه بخوریم در نم نمک.

نحوه درمان سریع زونا با عسل + دستورالعمل

نحوه درمان زونا با عسل

از آنجایی که عسل برای استفاده از پوست مناسب است ، به راحتی در دسترس و ارزان است ، عسل یک درمان عالی برای درمان زونا در کشورهای در حال توسعه باشد که داروهای ضد ویروسی گران هستند یا به راحتی در دسترس نیستند.

نحوه درمان سریع زونا با عسل + دستورالعمل

نحوه درمان سریع زونا با عسل + دستورالعمل

برای درمان زونا با عسل یک فنجان آب شوید تازه و نصف فنجان عسل را هم زده ، مخلوط را می جوشانند سپس در یک ظرف درب دار گذاشته و درب آن را محکم می بندند. این مرهم روی زونا مالیده و گذاشته شود.به منظور درمان سریع تر هر روز آناناس بخورید.

عسل برای درمان زونا

بیماری زونا چیست؟

هرپس زوستر که اغلب آن را به نام زونا می شناسند با بروز تاول هایی دردناک در مسیر یک عصب خاص مشخص می شود. این تاول ها معمولا فقط در یک سمت بدن ایجاد می شوند و اغلب در سینه و شکم و یا صورت به وجود می آیند. در افراد مسن تر ممکن است درد چندین ماه بعد این که تاول از بین رفتند نیز طول بکشد.

زونا بر اثر ویروس واریسلازوستر ایجاد می شود. این ویروس ابتدا باعث بیماری آبله مرغان شده ، اما بعد در سلول های عصبی مخفی می شود. وقتی این ویروس دوباره فعال می گردد. باعث بیماری زونا می شود. دلیل این فعال مجدد ویروس مشخص نشده است اما اغلب در هنگام استرس و یا بروز یک بیماری ، این ویروس دوباره فعال می شود.

عسل برای درمان زونا

زونا در چه سنی اتفاق می افتد؟

این بیماری بیشتر در افراد مسن و در سنین 50 تا 70 سالگی دیده شده است. افرادی که دارای سیستم ایمنی مختل شده ای هستند (مثل مبتلایان به ایدز) یا کسانی که تحت شیمی درمانی می باشند بیشتر به این ویروس حساس هستند.

ویروس (واریسلازوستر) به آسانی با تماس مستقیم با یک تاول منتقل می شود و می تواند در کسانی که قبلا به این ویروس گرفتار نشده اند ایجاد بیماری آبله مرغان کند. در ابتدای بیماری ممکن است قسمتی از پوست فرد دچار گزگز ، خارش و یک درد شدید شود. بعد از چند روز علایمی مثل تاول های پوستی ، تب ، خستگی و سردرد ایجاد می شوند.

در عرض 3 یا 4 روز این تاول ها دلمه می بندند و بعد از 10 روز این دلمه ها از بین می روند اما ممکن است جایشان باقی بماند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو