اجاره خودرو مسافرتی برای سال 1403

منبع: همگردی

2

1402/12/9

19:40


اگر قصد دارید برای سال جدید مسافرت خانوادگی داشته باشید موضوعی که در مرحله اول ذهن شما را در گیر می کند ماشینی مناسب برای این سفر است. داشتن یک ماشین خانوادگی با امکانات مناسب برای سفر. در این بخش به بهترین ماشین های ایرانی و خارجی که مناسب برای سفر هستند اشاره می کنیم و در انتها شرایط اجاره خودرو مسافرتی را برای سال 1403 در شرکت اجاره ماشین کافه رنت برای شما که قصد سفر دارید گفته ایم.

بهترین ماشین های ایرانی برای سفر

در ادامه با برخی خودروهای مناسب برای مسافرت های طولانی آشنا خواهیم شد. هنگامی که تصمیم به سفر می گیرید یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، شرایط خودرو است. انتخاب خودرو مناسب برای سفر باعث می شود کمتر احساس خستگی کنید و تجربه خوبی داشته باشید؛ اما چه خودرویی مناسب است و یک ماشین باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا سفر راحت تری داشته باشید؟ کدام یک از ماشین های ایرانی برای سفر بهتر هستند؟

کیا سراتو

کیا سراتو یکی از خودروهای پرطرفدار ایرانی است که توسط سایپا مونتاژ می شود و ظاهر مدرن و جذابی دارد. فضای داخلی این خودرو جادار و برای 5 نفر مناسب است.

ترمز های آن مجهز به ABS و EBD است و پدال های استاندارد و مصرف سوخت نسبتا پایین از ویژگی های مثبت این خودرو است.کیا سراتو جزو خودروهای ایمن سایپا است و در تست های فنی و جاده ای نمره قابل قبولی کسب کرده است. موتور این خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپه است و قدرتی معادل 154 اسب بخار دارد.همچنین حجم موتور آن 1998 سی سی و مصرف سوخت آن 9 لیتر است.

پژو پارس

پژو پارس

این خودرو ابتدا با نام پرشیا وارد بازار خودرو شد و فیس لیفتی از پژو405 است. فضای داخلی بزرگ و صندلی های راحت باعث آسایش در سفر می شود.صندوق عقب این خودرو نیز جادار و بزرگ است که مزیت مهمی برای مسافرت محسوب می شود.

این خودرو جزو متنوع ترین خودروهای داخلی ایران است؛ زیرا از سال 79 تا کنون 11 مدل پژو پارس با پیشرانه، آپشن ها و گیربکس های مختلف وارد بازار شده است.

پژو پارس یک مدل دوگانه سوز نیز دارد و از پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی گازی بهره مند است. موتور این خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپه است که قدرتی معادل 105 اسب بخار دارد.

پژو 207

پژو 207

پژو 207 دومین نسل از خودروی پر طرفدار 206 بود که همزمان در ایران، چین، مالزی، برزیل و آرژانتین شروع به تولید شدن نمود. این خودرو با توجه به طراحی زیبا و جوان پسند و تغیرات مثبت در سیستم طراحی داخلی و خارجی طرفداران بسیاری در سطح کشور پیدا نمود و به یکی از پرفروش ترین خودروهای چند سال اخیر تبدیل شد. 207 های اجاره ای شرکت کافه رنت، مدل 98 تا 1400 پاناروما و معمولی و در رنگ های سفید می باشند.

پژو 207های شرکت کافه رنت دنده ای می باشند. این خودرو که موتور فرانسوی TU5 مجهز است، با حجم 1600 سی سی توانایی تولید 105 اسب بخار دارد. پژو 207 با توجه به تحقیقات انجام شده، کارآیی مناسبی در آب و هوای متفاوت شهرهای ایران دارد. طبق بررسی های انجام شده، پژو 207 از قطعات با کیفیت تری برخوردار است و این مزایا یکی از دلایل پرطرفدار بودن اجاره پژو 207 می باشد.

207 در طراحی داخلی نیز شامل تغییرات بسیار مثبتی بوده است، تغییر داشبود و صفحه کیلومتر مدرن، مانیتور با کیفیت بالا، سیستم مکان یاب، کروز کنترل را میتوان نام برد که اجاره خودرو بدون راننده 207 را محبوب نموده است.

رزرو اجاره خودرو برای عید 1403 در کافه رنت به چه صورت است؟

حالا ممکن است همه برای رفتن به سفر ماشین مناسب را نداشته باشند. یکی از خدمات جدید در حوضه گردشگری اجاره خودرو است . شما می توانید برای سفری نوروزی سال جدید خود یکی از ماشین های معرفی شده در بالا را با بهترین قیمت رزرو کنید و تجربه خوبی از سغر خود داشته باشید.

رزرو اجاره خودرو برای عید ۱۴۰۳ در کافه رنت به چه صورت است؟

مجموعه اجاره خودرو کافه رنت این امکان را فراهم کرده که هر خودرویی که مدنظرتان هست با پرداخت هزینه بسیار مناسب و ارایه مدرک برای هر تعداد روزی که می خواهید بدون راننده در اختیار داشته باشید. در واقع ماشین از ما و رانندگی با شماست.

برای سال جدید مجموعه متنوعی از خودروهای ایرانی قیمت مناسب در نظر گرفته ایم که با هربودجه ای بتوانید ماشین اجاره کنید. کلیه ماشین های مدل سال بوده . برای سفر نوروزی حتما یک هفته زودتر اقدام به رزرو خودرو کنید.

قیمت اجاره خودرو برای سفر

لیست قیمت اجاره خودرو بستگی به خدمات و نوع خودرویی که رنت می کنید دارد. هزیه اجاره خودروهای ایرانی نسبت به ماشین های لوکس ارزان تر است. شما در زمان رنت خودرو باید بودجه و نیاز خود را در نظر بگیرید. ماشین هایی مثل 206 207 پرشیا علاوه بر اینکه خودروهای خانواده و سفر هستند نسبت به دیگر ماشین ها قیمت پایین تری دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو