آیریس اپفل مسن ترین مدل جهان درگذشت + عکس

منبع: نم نمک

1

1402/12/12

21:07


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، آیریس اپفل و فوت آیریس اپفل و بیماری آیریس اپفل و بیوگرافی آیریس اپفل و اخبار آیریس اپفل و حواشی آیریس اپفل و آیریس اپفل کیست و آیریس اپفل کجاست و چه خبر از آیریس اپفل و آیریس اپفل اهل کجاست و آیریس اپفل در بیمارستان و علت مرگ آیریس اپفل و درگذشت آیریس اپفل در نم نمک.

آیریس اپفل مسن ترین مدل جهان درگذشت + عکس

آیریس اپفل پیر ترین مدل جهان درگذشت

آیرس اپفل کارآفرین و طراح داخلی آمریکایی که یکی از بزرگترین نماد و آیکون های دنیای مد و فشن بود روز گذشته چند ماه بعد از جشن گرفتن تولد 102 سالگیش درگذشت.

آیریس اپفل مسن ترین مدل جهان درگذشت + عکس

آیریس اپفل مسن ترین مدل جهان درگذشت + عکس

سخنگوی آیرس خبر درگذشت او را اعلام کرده و گفت آیریس در آرامش در خانه اش در فلوریدا از دنیا رفته است.

آیریس که به او لقب “مادربزرگ دنیای مد” را داده بودند به عینکهای فریم بزرگ و گردنبندها و اکسسوری های درشت و رنگیش و در کل استایل رنگارنگ و متفاوتش شهرت داشت.

او به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین افراد در دنیای مد شناخته میشود و نامش هر ساله در لیست خوش پوش ترین افراد مسن در دنیا قرار گرفته است.

آریس همراه با همسرش همچنین برای 9 دوره ریاست جمهوری آمریکا مدیریت طراحی داخلی کاخ سفید را بر عهده داشتند.

آیریس که یک طراح داخلی و دکوراسیون بوده در سنین بالا تصمیم به طراحی لباس گرفت و به خاطر روی آوردن به سبکی غیرسنتی توانست به شهرت برسد و همه او را با تنوع گرایی ، جسور بودن و بی همتا بودن سبک طراحی هایش می شناسند ، آیریس بارها در صحبتهایش گفته “برای اینکه غیرقابل جایگزین باشی باید متفاوت باشی”

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو