هزینه سفر به کوش آداسی چقدر است؟

2

1402/12/13

04:22


بسیاری از افراد روزانه تصمیم می‌گیرند تا برای تعطیلات، استراحت و کسب آرامش بیشتر به کشور ترکیه سفر کنند. یکی از این مقاصد کوش آداسی است. اخیرا این شهر زیبا به علت جاذبه‌های دیدنی و تفریحی که در دل خود جای داده است مورد توجه همگان قرار گرفته است. برای آغاز سفر به این شهر باید از قبل به خوبی برنامه‌ریزی کرده و بهترین تصمیم را برای مخارج خود لحاظ کنید. در این صورت می‌توانید با آرامش خاطر کاملی به کوش آداسی سفر کرده و خاطرات زیبایی ثبت کنید.

راهنمای هزینه های سفر به کوش آداسی

معمولا گردشگران و مسافران ترجیح می‌‎دهند در تور نوروز اندک زمانی را نیز در جزیره کوش آداسی سپری کرده و برای خود خاطره‌سازی کنند. پیشنهاد ما به شما این است که با رزرو تور کوش آداسی از شهر خود تمام برنامه‌ریزی سفر را به عهده یک تیم قدرتمند سپرده و با آرامش خیال بیشتری بدون هیچ دغدغه‌ای سفر خود را آغاز کنید. البته که باید پیش از آن به درستی اطلاعات کاملی از هزینه سفر به کوش آداسی در اختیار داشته باشید.

واحد پول کوش آداسی

ترکیه اقتصاد خود را با واحد پولی لیر پیش می‌برد. برای آنکه در ترکیه لیر همراه خود داشته باشید دو راه حل دارید. اول اینکه از ایران همراه خود دلار برده و در صرافی‌های شهر مورد نظرتان آن را به لیر تبدیل کنید. از طرفی می‌توانید در ایران لیر تهیه نموده و همراه خود ببرید. در صورتی هم که حساب ارزی دارید می‌توانید با یکی از کارت‌های بانکی بین‌المللی برنامه خود را پیش ببرید.

هزینه های قبل از سفر به کوش آداسی

نکته مهمی که لازم است قبل از سفر به کوش آداسی از آن آگاه باشید این است که شما برای خروج از ایران باید عوارض پرداخت کنید. این عوارض در اولین سفر ۴۰۰ هزار تومان است. در دومین سفر هزینه به  ۶۰۰ و طی سومین سفر به ۸۰۰ هزار تومان تغییر می‌کند. پس در بررسی ملزومات سفر خود این نکته مهم را نیز حتما در نظر داشته باشید.

هزینه بلیط هواپیما تهران کوش آداسی

ازمیر نزدیک‌ترین مسیر به کوش آداسی است. لازم است مستقیم از تهران با هواپیما به فرودگاه عدنان مندرس بروید و از آن جا با اتوبوس مسافربری، قطار، ماشین کرایه‌ای و یا تاکسی به کوش آداسی بروید. سپس می‌توانید با پرواز از ازمیر به کوش آداسی بروید یا اگر می‌خواهید این جابحایی کم‌هزینه‌تر باشد می‌توانید مسیر زمینی را برای رفتن به کوش آداسی انتخاب کنید.

هزینه سفر به کوش آداسی با اتوبوس

اگر بخواهید از ازمیر به کوش آداسی بروید، علاوه بر اینکه می‌توانید با تاکسی شخصی سفر کنید، اتوبوس‌های مسافربری را نیز در اختیار دارید. انتخاب مسیر البته به تعداد مسافران نیز بستگی دارد؛ اگر ۴ نفر هستید هزینه سفر با تاکسی با اتوبوس برابری خواهد کرد. به یاد داشته باشید که اتوبوس‌ها هزینه را به صورت تاکسی‌متر تعیین می‌کنند. به همین علت قبل از سفر باید این مسئله را با راننده مطرح کنید تا دچار مشکل نشوید.

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی

دلموش‌ها یا مینی‌بوس‌های بین شهری برای گردش بسیار جذاب هستند و معمولا بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ لیر برای گردشگران هزینه دارند. در عین حال اگر نخواستد از دلموش استفاده کنید، مبلغ بلیط تک‌نفره اتوبوس‌های عمومی برای هر شخص حدود ۲ لیر است.

به علاوه از تاکسی هم می‌توانید استفاده کنید. ورودی برای تاکسی‌ها حدود ۵ لیر است و به ازای هر یک ساعت ۲۴ لیر به کرایه تاکسی اضافه خواهد شد.

هزینه های اقامت در سفر به کوش آداسی

در سفر به کوش آداسی با توجه به بودجه مورد نظرتان می‌توانید تصمیم بگیرید در هتل ۵ ستاره اقامت کنید یا هتل ارزان‌تری را برای اقامت برگزینید. قیمت تور کوش آداسی به صورت حدودی با رزرو هتل به شرح ذیل است:

  1. هتل های ۳ ستاره کوش آداسی: از ۷۸۰ لیر تا ۱۵۷۸ لیر
  2. هتل ۴ ستاره کوش آداسی: از ۱۰۵۲ لیر تا ۳۱۵۷ لیر
  3. هتل ۵ ستاره آداسی: از ۳۱۵۷ لیر تا ۶۳۱۵ لیر

علاوه بر هتل‌های مذکور شما می‌توانید در هتل هایی با قیمت کمتر نیز اقامت کنید. به یاد داشته باشید که رزرو هتل از طریق شرکت هواپیمایی به مراتب مناسب تر از رزرو آن به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

هزینه غذا در سفر به کوش آداسی

از دیگر عوامل کلیدی در هزینه سفر به کوش آداسی غذا و خورد و خوراک است. بنابراین یا باید به رستوران‌های ارزان‌قیمت آن مراجعه کنید و از ۵۰ لیر به بالا هزینه کنید و یا باید در رستوران‌ها و فست فودهای بهتر آن که شروع قیمت‌شان از ۹۰ لیر است غذا بخورید. از آنجا که اغلب افراد با دلار در ترکیه خرید می‌کنند، به جدولی که در ادامه آورده‌ایم توجه کنید:

البته این اعداد تقریبی هستند و هزینه‌ها بسته به مکان، رستوران یا فروشگاه و همچنین نوع غذاها و خدمات ممکن است متغیر باشند. مثلا در سفرهای نوروزی احتمالا باید بیشتر از زمان‌های دیگر هزینه کنید.

هزینه خرید در کوش آداسی

در مراکز خرید کوش آداسی از آنجا که به برندهای معروف و درجه یک دسترسی دارید، برای خرید لباس تقریبا باید هزینه قابل توجهی بکنید. این قیمت‌ها در حراج‌های فصلی و جشنواره‌ها کاهش قابل توجهی می‌یابد. بنابراین اگر برای خرید به این شهر سفر می‌کنید، می‌توانید تور کوش آداسی را همزمان با برگزاری این جشنواره‌ها خریداری کنید.

هزینه تفریحات در کوش آداسی

هر یک از برنامه‌های تفریحی قیمت مجزای خود را دارد که در سفر متوجه آن خواهید شد. برای مثال قیمت ورودی پارک دلفین آدالند ۳۷۹ لیر است. دقیق‌ترین قیمت‌ها را می‌توانید در سفر از تور لیدر خود بپرسید و یک برنامه‌ریزی جامع برای مسافرت خود داشته باشید.

هزینه سرویس تماس در سفر به کوش آداسی

امروزه همه شما با دسترسی به اینترنت می‌توانید از طریق تماس صوتی یا تصویری با نرم‌افزارهای ارتباطی با خویشاوندان خود ارتباط برقرار کنید که مقرون به صرفه تر است. اگر به اینترنت دسترسی ندارید، بهترین هتل های کوش آداسی خدمات ارائه اینترنت رایگان دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

از طرفی راه حل دیگر استفاده از شرکت های ارتباطی ترکیه همچون؛ ترکسل، وودافون و آوا است. این سیمکارت‌ها گران‌ترند و خریدشان را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

هزینه سفر به کوش آداسی با تور

اکنون می‌دانید که هتل، زمان سفر، هزینه خورد و خوراک، خرید در مراکز خرید و بازارهای سنتی، حمل و نقل و جابجایی در سطح شهر، همه و همه از عوامل اصلی موثر بر هزینه‌ها هستند. آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و ارزان ترین قیمت تور کوش آداسی نوروز و ایام مختلف را برای سفر به شما پیشنهاد دهد.

برسام سیر آریا یکی از بهترین مجموعه‌های گردشگری در ایران است که مسیر سفر به خارج از مرزهای کشور را برای ایرانیان عزیز هموار می‌سازد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.barsamseyr.com از انواع تور خارجی، پکیج های هر تور و قیمت آن مطلع شوید. همچنین برای آگاهی از شرایط پرداخت اقساطی به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۸۰۴۱۰۰۰ تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای مشتاق شما برای تجربه‌های نو هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو