هزینه های سفر به کوش آداسی

هزینه های سفر به کوش آداسی


منبع: پارس ناز

4

1401/10/17

17:44


هزینه های سفر به کوش آداسی

شهر ساحلی کوش آداسی (Kuşadası) در استان آیدین واقع شده و یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سفر به کشور ترکیه است. این منطقه خوش آب و هوا پیشینه تاریخی بسیار غنی دارد که آثار آن در شهر قابل مشاهده هستند و زیبایی کوش آداسی را دوچندان کرده‌اند.

 

چشم‌اندازهای طبیعی خارق‌العاده و بقایای آثار تاریخی، جلوه زیبایی به شهر بخشیده‌ و باعث جلب توجه توریست‌ها از ایران و سایر کشورهای دنیا شده است.یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در سفر مورد توجه قرار می‌گیرد، هزینه رفت‌وآمد، خورد و خوراک و تفریحات است.

 

در ادامه این مقاله هزینه های سفر به کوش آداسی را از جنبه‌های مختلف برای شما عزیزان بررسی می‌کنیم. اگر پیش از سفر اطلاعات کافی درباره هزینه‌ها به دست آورید، قطعا مدیریت مالی بهتری خواهید داشت. به شما اطمینان می‌دهیم که با مطالعه مطلب پیش‌رو، با خیال آسوده و بدون دغدغه مالی سفر خود به شهر زیبای کوش آداسی را پشت سر خواهید گذاشت.

 

هزینه مدارک لازم برای سفر به کوش آداسی

 

هر سفر داخلی یا خارجی به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد که هزینه‌های سفر نیز بخش اصلی این برنامه‌ریزی را تشکیل می‌دهند. شما برای سفر به کشور ترکیه فقط به پاسپورت یا گذرنامه نیاز دارید و دریافت ویزا ضرورتی ندارد. هزینه اخذ پاسپورت هر سال تغییر می‌کند؛ حتی این هزینه در سال جاری دوبار افزایش یافته و از مهرماه سال ۱۴۰۱ به بیش از ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

هزینه اخذ شناسه و چاپ فرم: ۵ هزار تومان

عوارض شهرداری: ۲۰ هزار تومان

عکس بیومتریک: ۱۸ هزار تومان

احراز هویت: ۴۲ هزار تومان

چاپ گذرنامه: ۲۰۰ هزار تومان

هزینه پست: ۱۳۴ هزار و ۷۹۷ هزار تومان

 

این هزینه‌ها در مجموع معادل ۴۱۹ هزار و ۷۹۷ هزار تومان می‌شوند. هر فرد برای دریافت پاسپورت به منظور سفر به کشورهای خارجی باید در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ این مبلغ را پرداخت کند. ممکن است این مبلغ در ماه‌ها و سال‌های آینده با افزایش روبه‌رو شود.

 

مدارک لازم برای سفر به کوش آداسی

هزینه سفر به شهر کوش آداسی با تورهای مسافرتی

 

اغلب افراد برای سفر به کشورهای خارجی از تورهای مسافرتی استفاده می‌کنند. این کار علاوه‌ بر اینکه مقرون‌به‌صرفه است، مزایای دیگری نیز دارد. تورهای گردشگری راهنماهایی کاربلد را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این افراد مانع از گم شدن مسافران و اتلاف وقت آن‌ها می‌شوند؛ همچنین با جاذبه‌های گردشگری بسیاری آشنا هستند و می‌توانند آن‌ها را به مسافران پیشنهاد کنند.

 

هزینه تور به عوامل مختلفی مانند نوع بلیط هواپیما، کیفیت هتل و تعداد روزهای اقامت بستگی دارد. واحد پول کشور ترکیه لیر است و باتوجه‌به اوضاع نابه‌سامان بازار ارز، نوسان‌های بسیاری دارد. قیمت تورهای مسافرتی نیز به دلیل این نوسان‌ها کم یا زیاد می‌شوند و ثابت نیستند. برای مثال قیمت تور کوش آداسی هتل ۵ ستاره با قیمت تور هتل‌های ۲ ستاره متفاوت است.

 

شرکت مسافرتی آریاک سفر کلیه خدمات مربوط به بلیط، ترانسفر، هتل، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان را به مسافران خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید همین حالا و با استفاده از سایت، تور موردنظرتان را انتخاب و آن را خریداری کنید‌.

 

هزینه اقامت در کوش آداسی؛ از هتل‌های 2 ستاره تا هتل‌های ۵ ستاره

هزینه اقامت در هتل‌های کوش آداسی باتوجه‌به کیفیت هتل و خدماتی که به مشتریان عرضه می‌کند، متفاوت است. در این بخش از راهنمای سفر به کوش آداسی، هزینه اقامت در هتل‌هال یک تا پنج ستاره را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کلیه این هزینه‌ها برای یک شب اقامت در نظر گرفته شده‌اند.

 

هزینه اقامت در هتل ۱ ستاره کوش آداسی: ۱۰۰ تا ۱۱۵ لیر

هزینه اقامت در هتل ۲ ستاره کوش آداسی: ۱۱۵ تا ۲۷۰ لیر

هزینه اقامت در هتل ۳ ستاره کوش آداسی: ۱۱۵ تا ۳۰۰ لیر

هزینه اقامت در هتل ۴ ستاره کوش آداسی: ۱۵۰ تا ۵۰۰ لیر

 

تعداد ستاره‌های هر هتل در قیمت آن تاثیر به‌سزایی دارد. برای مثال هتل آکوا فانتزی یکی از هتل‌های ۵ ستاره و محبوب کوش آداسی است که سالانه پذیرایی مهمان‌های بسیاری از سراسر دنیا است. این هتل امکانات متعددی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و به بهترین نحو از آن‌ها پذیرایی می‌کند؛

 

ازاین‌رو قیمت تور کوش آداسی هتل آکوا فانتزی تا حد قابل‌توجهی بالاتر از قیمت تور هتل‌های ۱ تا ۳ ستاره است. برخی افراد اقامت در طول مسافرت ترجیح می‌دهند هزینه بالایی برای اقامت خود خرج نکنند.

 

اگر شما نیز از این دسته اشخاص هستید، اقامت در هاستل‌های کوش آداسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای یک شب اقامت در هاستل‌های این شهر باید حدود ۵۰ تا ۶۰ لیر پرداخت کنید.

 

اگر قصد بازدید از شهر تماشایی کوش آداسی را دارید، فروردین ماه زمان بسیار مناسبی است. با خرید تور کوش آداسی نوروز، از همین حالا یک تعطیلات رویایی برای خود برنامه‌ریزی کنید.

هزینه های سفر به کوش آداسی

اقامت در کوش آداسی

هزینه خورد و خوراک؛ رستوران‌های لوکس یا غذاخوری‌های متوسط؟

 

خوردن غذاهای جدید در سفر به شهرها و کشورهای مختلف، یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های مسافرت است‌. ترکیه غذاهای خوشمزه و بسیار متنوعی دارد که هر مسافری باید آن‌ها را امتحان کند. بورک، کوفته، مانتی و لاهماجون از غذاهای سنتی و لذیذ ترکیه هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در اغلب رستوران‌های کوش آداسی پیدا کنید.

 

هزینه یک وعده غذایی در رستوران‌های ارزان و متوسط کوش آداسی حدود ۱۵ تا ۵۰ لیر است. اگر به رستوران‌های شیک و گران قیمت علاقه دارید نیز باید هزینه بیشتری برای این بخش در نظر بگیرید. با رزرو تور کوش آداسی از سایت آریاک، حداقل یک وعده غذایی شما برعهده هتل خواهد بود.

هزینه های سفر به کوش آداسی

هزینه خورد و خوراک در کوش آداسی

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی چقدر است؟

 

در کوش آداسی تردد با استفاده از تاکسی و اتوبوس انجام می‌شود. هر فرد برای ورود به تاکسی باید حداقل ۴ لیر پرداخت کند و این مبلغ به ازای هر کیلومتر بیشتر می‌شود. برای طی مسافت‌های طولانی طبیعتا باید مبلغ بیشتری به عنوان کرایه تاکسی پرداخت کنید.

 

اگر می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید، استفاده از اتوبوس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در کوش آداسی قیمت بلیط اتوبوس برای  هر فرد حدود ۲ لیر است.

 

برای تفریحات کوش آداسی باید چقدر هزینه کنیم؟

 

اصلی‌ترین هزینه های سفر به کوش آداسی به گشت‌وگذار و تفریح در این شهر اختصاص داده می‌شود. شهر ساحلی کوش آداسی جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مصنوعی فراوانی دارد و باید برای بازدید از کلیه این اماکن ۳ الی ۴ روز را در نظر بگیرید.

 

جزیره کبوتر، غار کاراجا، پاموک کاله، کیرازلی، جزیره ساموس، پارک دلفین‌ها، پارک ملی دلتای آیدین و شبه جزیره دیلک بخشی از جاذبه‌های توریستی کوش آداسی هستند که دیدن آن‌ها را نباید از دست بدهید. برخی از این اماکن رایگان هستند و برای بازدید از بعضی دیگر باید مبلغی را پرداخت کنید. برای مثال هزینه ورود به پارک دلفین‌ها ۳۰ دلار است.

هزینه های سفر به کوش آداسی

فضای شهر کوش آداسی

هزینه برقراری تماس تلفنی از طریق اپراتورهای ترکیه چقدر است؟

 

سه اپراتور ترکسل، وودافون و ترک تلکام از معتبرترین اپراتورهای ترکیه هستند که پوشش بسیار خوب و سرعت اینترنت مناسبی دارند. با تهیه این سیم‌کارت‌ها به‌راحتی می‌توانید در طول سفر خود با داخل ایران در ارتباط باشید و برای پیدا کردن جاذبه‌های گردشگری از اینترنت آن‌ها استفاده کنید.

 

در نظر داشته باشید که هزینه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت‌های اپراتور ترکسل حدود ۵۰۰ تومان است و این سیم‌کارت‌ها در داخل ایران نیز در دسترس هستند. هزینه هر سیم‌کارت ترکسل باتوجه‌به حجم دیتا و شارژ مکالمه آن از ۹۰ تا حدود ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

 

با تورهای آریاک، ارزان سفر کنید!

 

در این مقاله کلیه هزینه های سفر به کوش آداسی را بررسی کردیم. با در دست داشتن این اطلاعات، هزینه‌ها را به‌آسانی مدیریت کرده و سفر شیرینی را تجربه کنید.آریاک سفر با عرضه بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان، سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد.

 

اگر به‌دنبال سفری اقتصادی به شهر تاریخی و دوست‌داشتنی کوش آداسی هستید، همین حالا بلیت خود را از طریق سایت رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره‌های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

 

کارشناسان ما مناسب‌ترین تور مسافرتی را باتوجه‌به نیاز و بودجه‌ای که دارید به شما معرفی خواهند کرد. با تورهای آریاک سفر لحظات شیرین و شادی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو