بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول

بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول


منبع: پارس ناز

3

1401/10/17

17:44


بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول

خیابان استقلال به دلیل وجود کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های متعدد، پر از زندگی و جنب‌وجوش است؛ ازاین‌رو بسیاری از گردشگران این منطقه را برای اقامت انتخاب می‌کنند. میدان تکسیم در نزدیکی خیابان استقلال، از مشهورترین میدان‌های استانبول است و هتل‌های بسیاری در اطراف آن واقع شده‌اند.

 

نزدیکی این میدان به اماکن تاریخی و گردشگری نیز از سایر دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع هتل‌های ۲ ستاره، هتل‌های ۳ ستاره، هتل‌های ۴ ستاره و هتل‌های ۵ ستاره را در این محدوده پیدا کنید.

 

در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف میدان تکسیم استانبول را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهند و اقامتی به یادماندنی برای آن‌ها رقم می‌زنند. اگر قصد سفر به استانبول را دارید و به‌دنبال یک هتل لوکس و همه‌چیزتمام هستید، با صرف دقایقی کوتاه برای مطالعه مطلب پیش‌رو، محل اقامت خود را پیدا خواهید کرد.

 

هتل دیوان؛ یکی از لوکس‌ترین هتل‌های میدان تکسیم

 

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul Hotel) از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره اطراف میدان تکسیم است. این هتل کمتر از ۸۰۰ متر با تکسیم فاصله دارد و امکاناتی همچون سالن ماساژ، اسپا، حمام ترکی، استخر، باشگاه ورزشی، سونا، مرکز آب‌درمانی و رستوران را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

 

شما می‌توانید در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای ترکیه‌ای، مدیترانه‌ای و بین‌المللی را امتحان کنید. هتل ۵ ستاره دیوان استانبول به دلیل نزدیکی به میدان تکسیم موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی جاذبه‌های توریستی از جمله کاخ دولما باغچه قرار گرفته است.

 

برای تجربه یک اقامت رویایی در سفر به استانبول، حتما هتل دیوان را انتخاب کنید. تور استانبول با هتل‌های ۵ ستاره، قیمت بالاتری در مقایسه با سایر هتل‌ها دارند؛ اما مطمئن باشید که این هزینه ارزشش را دارد و خاطره بسیار خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.

 

هتل مارمارا تکسیم؛ اقامتگاهی با چشم‌انداز فوق‌العاده

 

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول، هتل مارمارا تکسیم ( The Marmara Taksim) است. با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی از میدان تکسیم به مارمارا می‌رسید. این هتل ارتفاع بسیاری دارد و با اقامت در آن چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به تنگه بسفر و شهر استانبول خواهید داشت.

 

هتل پنج ستاره مارمارا تکسیم امکانات متعددی از جمله استخر روباز، حمام ترکی، اسپا و سالن ورزشی است. این هتل رستوران‌های بسیاری دارد که منوی هریک از آن‌ها متنوع است و انواع غذاهای بین‌المللی را شامل می‌شود.

 

در صورت اقامت در مارمارا، حتما به رستوران پاناروما نیز مراجعه کنید؛ در تراس این رستوران، استانبول زیر پاهای شما خواهد بود.یکی از خلاقیت‌های جالب هتل مارمارا تکسیم، تولید شکلات‌های دست‌ساز است. اگر عاشق شکلات و انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه هستید، هتل مارمارا انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای شما است.

بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول

هتل مارمارا در تکسیم استانبول

 

هتل هیلتون استانبول؛ اقامتگاهی رویایی با محیطی دنج

 

هتل هیلتون استانبول (Hilton Istanbul Bosphorus) فقط ۱۰ دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارد و گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران است. این هتل ۵ ستاره معماری زیبایی دارد و در طراحی دکوراسیون و فضای سبز آن نیز نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده است. اتاق‌هایی که پنجره آن‌ها رو به تنگه بسفر باز می‌شود و باغچه‌های نقلی و سرسبز داخل هتل، این مکان را به یک اقامتگاه دوست‌داشتنی و رویایی تبدیل کرده‌اند.

 

هتل هیلتون استانبول ۶ کافه و رستوران دارد که شما می‌توانید غذاهای متنوعی را در منوی آن‌ها پیدا کنید. رستوران میخانه لاله‌زار یکی از بهترین غذاخوری‌های هتل هیلتون است که با اجرای موسیقی زنده در آن، لذت غذا خوردن را برای مهمانان دوچندان می‌شود.

 

اگر به آنتالیا، یکی دیگر از شهرهای توریستی ترکیه، سفر کنید نیز می‌توانید در هتل دابل تری بای هیلتون، که یکی از زیرمجموعه‌های هتل هیلتون است، اقامت کنید. انواع تور آنتالیا را مقایسه کنید و همین حالا برای رزرو دست به کار شوید.

 

الایت ورلد؛ نزدیک‌ترین هتل به میدان تکسیم استانبول

 

هتل الایت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) ۵۰ متر با میدان تکسیم فاصله دارد و بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل مجهز به یک سالن اسپا و سلامت بی‌نظیر، هتل و باشگاه بدن‌سازی است. تعدادی کافه و رستوران با منوهای ترکی و بین‌المللی نیز در هتل الایت ورلد به چشم می‌خورند.

 

اگر به نوشیدنی‌ها و آب‌میوه‌های تازه و خوش‌طعم علاقه دارید، حتما به کافه فیت بار هتل مراجعه کنید.این هتل ۵ ستاره موقعیت بسیار خوبی دارد و شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به خیابان استقلال برسانید و در این خیابان جذاب قدم بزنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول

هتل الایت ورلد استانبول

 

هتل پارما؛ هتلی ۵ ستاره با قیمت مناسب و امکانات عالی

 

اگر دنبال یک هتل ۵ ستاره دنج و راحت در نزدیکی میدان تکسیم هستید، هتل پارما (The Parma Hotel Taksim) بهترین انتخاب است. این هتل انواع امکانات رفاهی و ورزشی مانند سالن اسپا، ماساژ و باشگاه بدن‌سازی مجهز است. رستوران این هتل منوی بلندبالایی ندارد و اغلب غذاهای سنتی ترکیه را طبخ می‌کند.

 

هتل پارما کلیه امکانات یک هتل ۵ ستاره را در اختیار مسافران می‌گذارد؛ اما در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره قیمت مناسب‌تری دارد. دنج بودن هتل و قیمت مناسب آن، هتل پارما را به یک انتخاب مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است.

 

هتل سی وی کی پارک بسفر؛ باشکوه‌ترین هتل استانبول

 

هتل سی وی کی پارک بسفر (CVK Park Bosphorus) یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است که شکوه و عظمت آن در بدو ورود توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این هتل مانند یک شهرک است و علاوه‌بر اتاق، سوئیت و حتی آپارتمان نیز دارد. هتل سی وی کی ۳ رستوران دارد که در هریک آن‌ها غذای دریایی، غذای گوشتی و غذاهای ژاپنی همچون سوشی سرو می‌شود.

 

هتل سی وی کی، استخر، سونا، حمام ترکی و سالن ماساژ دارد و کلیه امکانات یک هتل ۵ ستاره لوکس را در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهد. این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره اطراف میدان تکسیم کمی گران قیمت‌تر است؛ اما چشم‌انداز بی‌نظیر و امکانات منحصربه‌فرد آن، ارزش امتحان را دارد. با اقامت در این هتل به‌هیچ‌وجه پشیمان نخواهید شد.

بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر

 

هتل تایتانیک داون تاون بی اوغلو؛ از بهترین هتل‌های ۵ ستاره اطراف میدان تکسیم استانبول

 

وقتی صحبت از بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول باشد، نباید هتل تایتانیک داون تاون بی اوغلو (Titanic Downtown Beyoglu) را فراموش کنیم. اتاق‌های این هتل ۵ ستاره مجهز به مبلمان، یخچال، تلویزیون و میز کار هستند. سالن ورزشی، استخر، مرکز اسپا و ماساژ نیز برای مهمانان هتل تایتانیک فراهم شده است.

 

یکی از نقاط قوت این هتل وجود مرکز خرید داخل آن است. اگر زمان کافی برای گشت‌وگذار در بازارهای استانبول را ندارید، این مرکز خرید نیازهای شما را برطرف می‌کند. محیط هتل تایتانیک بسیار صمیمی و دوست‌داشتنی است و کلیه مهمان‌ها در آن احساس راحتی می‌کنند.

 

ماه‌های آخر سال بهترین فرصت برای تصمیم‌گیری درباره تعطیلات نوروز است. انواع تورهای مسافرتی به شهرها و کشورهای مختلف، مانند تور کوش آداسی، تور استانبول، تور سریلانکا و بسیاری از شهرهای دیگر دنیا را با قیمت مناسب از برسام سیر خریداری کنید.

 

رزرو بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول از طریق سایت برسام سیر

 

در این مقاله بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول را معرفی کردیم و امکانات هریک را به‌طورمختصر شرح دادیم. این هتل‌ها نه تنها از بهترین هتل‌های اطراف میدان تکسیم هستند، بلکه در فهرست بهترین اقامتگاه‌های استانبول نیز قرار می‌گیرند.

 

پیش از سفر باید به فکر برنامه‌ریزی باشید و در درجه اول محل اقامت خود را تعیین کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. با رزرو بهترین هتل‌های استانبول و سایر شهرهای دنیا از طریق سایت برسام سیر، اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را در طول سفر برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو