آیا رشته فیشیال صورت مدرک فنی حرفه ای دارد؟

منبع: نم نمک

2

1402/12/16

16:14


دوره آموزش فیشیال پوست صورت در آموزشگاه های معتبری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با شرکت در آن ، مهارت های لازم برای کار در این رشته را دریافت کنند. یکی از دغدغه های کاربران هنگام یادگیری این رشته ، این است که آیا مدرک فنی و حرفه ای هم برای این رشته ارائه می شود؟

آیا رشته فیشیال صورت مدرک فنی حرفه ای دارد؟

آیا رشته فیشیال صورت مدرک فنی حرفه ای دارد؟

دوره آموزش فیشیال پوست صورت در آموزشگاه های معتبری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با شرکت در آن ، مهارت های لازم برای کار در این رشته را دریافت کنند. یکی از دغدغه های کاربران هنگام یادگیری این رشته ، این است که آیا مدرک فنی و حرفه ای هم برای این رشته ارائه می شود؟ این رشته هم مانند اکثر رشته های پرطرفدار ، دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و می توانید برای حضور در محافل بین المللی و استفاده از مهارت کاری خود از آن استفاده کنید. فیشیال صورت شامل یک سری مهارت هایی است که با ابزارهای مختلف سر و کار دارد و بسته به فرم و نوع صورت طرف ، می توانید کارهای مختلفی با آن ها صورت دهید.

آیا رشته فیشیال صورت مدرک فنی حرفه ای دارد؟

آیا رشته فیشیال صورت مدرک فنی حرفه ای دارد؟

در این رشته می توانید پوست را شناخته و آن را آنالیز کنید. همچنین با انواع ماسک آشنا شده و کارایی شان را بلد خواهید شد. فیشیال پوست شامل آشنایی با بیماری های پوستی مانند آکنه و موارد دیگر بوده و با افزایش آگاهی خود ، می توانید بهتر با چالش های پیش روی خود رو به رو شوید. پاکسازی پوست شامل اسید تراپی و استفاده از دستگاه های مختلف بوده و در کنار یادگیری نکات مقدماتی ، باید با مهارت های حرفه ای آن نیز همراه شوید. در این دوره با تجهیزات پزشکی آشنایی پیدا کرده و گواهی معتبر دوره را نیز دریافت کنید. این گواهی فارغ از مدرک فنی و حرفه ای بوده و می توانید از آن استفاده کنید. مدرک فنی و حرفه ای شما شامل امکان ارائه مشاوره های مراقبت از پوست هم بوده و می توانید مدارک بین المللی دیگر را هم دریافت کنید.

کلاس پاکسازی پوست

سرفصل های مهم آموزش فیشیال پوست

با شرکت در دوره آموزش فیشیال صورت در یک آموزشگاه آرایشگری ، در کنار نکات اصولی ، با لایه برداری پوست ، آبرسانی آن و همچنین نحوه بستن منافذ پوستی هم آشنا خواهید شد. انواع دستگاه های آنالیز پوست هم معرفی شده و از نزدیک می توانید با آن ها کار کنید. ماسک ها تاثیر بسزایی روی پاکسازی و شادابی پوست دارند. به همین دلیل ، در این دوره ها با انواع ماسک های گیاهی و ژله ای آشنا شده و تاثیر هر کدام را یاد خواهید گرفت. برخی از این آموزه ها تئوری بوده و با تمرین و تکرار بسیار ، خواهید دانست که برای انواع مختلف پوست ، از چه نوع ماسکی باید استفاده کنید. پاکسازی پوست دارای مراحلی است که لزوما باید با آن ها آشنا شده و روال کار را درست جلو ببرید.

مربیان دوره ها به شما کمک می کنند که نحوه ساخت ماسک را بلد شده و آبرسانی را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دهید. لایه برداری هر پوست را یاد گرفته و می توانید با یک سری محصولات مراقبتی ، اجازه آسیب به پوست را ندهید. ماساژ صورت هم با انواع دستگاه ها انجام می شود. به همین دلیل ، لازم است که با نحوه کار آن ها آشنا شده و تمرین و تکرار را هم فراموش نکنید. کلاس ها هم به شما کمک می کنند که به اندازه کافی تمرین کرده و در صورت بروز مشکل ، با مربی خود در ارتباط باشید. مربیان هم حتی بعد از اتمام دوره پشتیبانی از شما را ادامه خواهند داد و می توانید در هر زمان سوالات خودتان را از آموزشگاه آرایشگری بپرسید.

آموزش ناخن کاری

دوره آموزش ناخن کاری هم یکی دیگر از دوره های پولساز است. در این دوره ها کامل ترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن با استفاده از روش های متنوع ارائه شود. این دوره شامل یادگیری کامل روند کاشت ناخن با استفاده از تکنیک های متنوع است و با هدف افزایش زیبایی و استحکام بیشتر ناخن ها برگزار می شود. طرفداران این رشته هم به دلیل بازار کار بسیار خوب آن رفته رفته در حال افزایش است. علاقه مندان می توانند معرفی و آشنایی کاملی با روش های مختلف کاشت ناخن ، آشنایی با ابزارهای مورد نیاز در این فرایند ، یادگیری فنون کاشت پایه ، استفاده از تیپ در کاشت ناخن ، کاشت ناخن با استفاده از فرمر ، کاشت ناخن پودری ، تکنیک های کاشت ناخن هلویی ، و همچنین آموزش های مربوط به ژلیش و لمینت ناخن را دریافت کنند.

در طول این دوره ها ، هنرجوها با مراحل مختلف کاشت ناخن آشنا می شوند و توانایی اجرای انواع مدل ها به صورت مرحله به مرحله را تمرین می کنند. هدف اصلی این دوره ها ، آموزش و تربیت افراد ماهر و متخصصی است که قادر به اجرای هر نوع روش کاشت ناخن با توجه به خواسته و سلیقه مشتریان خود باشند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ؛ بهترین مرکز برای یادگیری رشته های آرایشگری

رز سرخ به عنوان مجموعه ای ارزشمند و همراه با قدمت بالا شناخته می شود که بیش از 40 دوره آرایشگری مانند دوره آموزش ناخن کاری ، دوره آموزش فیشیال صورت ، آموزش میکاپ ، آموزش میکروبلیدینگ ، آموزش پدیکور ، آموزش شینیون و ..... را با مربیان مجرب برگزار می کند. هر کدام از این دوره ها به صورت تخصصی و نیمه تخصصی برگزار شده و می توانید با هزینه مناسبی در آن ها حضور داشته باشید. مشاوره های لازم هم برای ادامه مسیر به شما داده می شود. رز سرخ ابزارها و دستگاه های پیشرفته موردنیاز شما را در اختیارتان قرار داده و پشتیبانی خوبی در طول دوره و حتی بعد از آن خواهد داشت. از مزایای دوره های رز سرخ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • امکان حضور در روزهای تعطیل برای هموطنان خارج از شهر تهران
  • متدهای آموزشی به روز با سرفصل های رسمی سازمان
  • ارائه مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای
  • امکان استفاده از ابزارهای به روز و با کیفیت آرایشگری در طول دوره ها

شما می توانید با مراجعه به وب سایت rosesorkh.com اطلاعات بیشتری از تمام دوره ها دریافت کنید. می توانید پیش ثبت نام این دوره ها را هم انجام داده و با سرفصل ها بیشتر آشنا شوید. دوره ها معمولا به صورت مقدماتی و پیشرفته در مجموعه رز سرخ برگزار می شود. با تماس از طریق شماره تلفن 02188047162 هم می توانید با کارشناسان مجموعه صحبت کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنید. اگر سوال یا شبهه ای دارید ، می توانید با آن ها مطرح کرده و بهترین دوره را برای شرکت انتخاب کنید

با شرکت در تمامی دوره های رز سرخ ، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کرده و برای تاسیس سالن و ادامه فعالیت مستقل خود از آن استفاده کنید. امکان استفاده از مدرک فنی و حرفه ای برای اپلای و ادامه شغل در خارج از کشور هم وجود خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو