21 راز طلایی زیبایی که از آن بی خبرید

21 راز طلایی زیبایی که از آن بی خبرید


منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/19

10:57


خانم‌ها برای زیبا شدن نیازی به آرایش‌های حرفه‌ای و جراحی ندارند، چرا که صرفا با رعایت یکسری از رازهای مراقبت از پوست که در این مطلب از ساعد نیوز ذکر شده است می توانند برای همیشه جذاب باشید.

هیچ چیزی ناراحت‌کننده تر از نصیحت شنیدن از افراد سالخورده نیست، ما هم میدانیم، اما حقیقت این است که شنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی هم با‌ارزش است، مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی باشد. ما سال‌ها مجله های مد را خوانده و محصولات زیبایی را تست کرده ایم. در این زمان ما هزاران نکته درباره زیبایی را خوانده و هزاران محصول را استفاده کرده ایم، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها با‌ارزش بوده اند. بنابراین ما در این نوشته رازهای زیبایی که آرزو داشتیم در نوجوانی بدانیم را با شما به اشتراک می گذاریم.

راز زیبایی که هر خانمی باید بداند


در این مطلب شما را با روش‌هایی آشنا می‌کنیم که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید به زیبابودن خود کمک کنید درواقع باید بدانید برخی اصول ساده وجود دارند که شما می‌توانید با انجام آن‌ها شاداب‌تر و زیباتر بمانید

کانسیلر را به آرامی روی پوستتان بگذارید، آنرا نمالید.


زمانی که میخواهید از کانسیلر استفاده کنید، کمی از آنرا به انگشتتان زده و بروی پوستتان بگذارید. هیچ‌گاه آنرا نمالید و ماساژ ندهید.

کانسیلر

از حجم دهنده های لب استفاده کنید


به سمت جراحی های زیبایی نروید. تمام کاری که باید انجام دهید، تحریک جریان خون در این قسمت می باشد. می توانید مقداری نعناع یا دارچین را با روغن طبیعی به لب هایتان بزنید. اگر روغن طبیعی در دست ندارید، می توانید با مالش دادن یک چنگال به لب هایتان، جریان خون را در آن تحریک کرده و افزایش دهید

استفاده از چای کیسه ای سبز برای چشمان پف دار


همچنین می توانید از کمی خیار استفاده کنید. با این کار پف چشمان شما کم می شود و می توانید با قرار دادن چای کیسه ای سبز روی پلک ها، این قسمت را آرام کنید. لاوندر، رازیانه و بابونه نیز برای این قسمت ها عالی هستند.

یک عدد چای سبز کیسه ای را در آب جوش بیندازید. وقتی که خنک شد، آب آن را بگیرید و سپس آن را به مدت 20 دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا خنک شود و سپس به مدت 30 دقیقه روی پلک های خود بگذارید.

چای سبز

یا لب‌هایتان را آرایش کنید یا چشمانتان را، نه هر دو باهم


اگر آرایش چشم سنگینی کرده اید، فقط کمی برق لب زده و لبتان را بدون آرایش رها کنید. رژ لبی با رنگی جسورانه را ترجیح میدهید؟ صورتتان را روشن نگهدارید (از رژ گونه ی پر رنگ دوری کنید) و ریمل و سایه و خط چشم پر رنگی هم نکشید. اگر می‌خواهید دلقک بنظر بیایید هر دو را باهم آرایش کنید.

برداشتن ابروها بدون درد


برداشتن ابروها کار دردناکی است. می توانید یک قطعه یخ را روی ابروهای خود قرار دهید و چند ثانیه صبر کنید. یخ را به آرامی روی محل مورد نظر بمالید تا این قسمت بی حس گردد و سپس عمل اصلاح ابرو را انجام دهید.

ابرو

وازلین بهترین دوست شماست


وازلین پاک کننده ای ارزان و عالی برای آرایش چشمان شماست. همچنین برای ترمیم خشکی پوست و ترک لب نیز عالی است. مقدار سخاوتمندانه ای وازلین به لبتان مالیده و توسط یک مسواک لبتان را ماساژ دهید. مازاد آنرا توسط یک پارچه پاک کنید. لب شما صاف و نرم خواهد شد.

احیا کردن خط چشم


یک خط چشم مایع خشک شده روی پلک را تجدید کنید تا ظاهر آن بهبود پیدا کند و همچنین می توانید کمی مداد را روی آن بزنید و دوباره تمدید کنید.

خط چشم

لیر (layer) کردن موها هیچ وقت اشتباه نیست


کوتاه کردن مو بصورت لایه لایه برای هر نوع مویی عالی است: موهای فر، صاف و مواج. این مدل کوتاه کردن مو باعث می‌شود تا موهای نازک ضخیم‌تر، موهای فر مرتب و منظم‌تر و موهای مواج لخت بنظر بیایند. فقط حواستان باشد که مویتان را خیلی لایه لایه نکنید. لایه‌های زیاد و کوتاه دیگر قدیمی شده اند.

ژل خشک شده ابرو


وازلین یکی از بهترین ها برای احیای ابرو می باشد. فقط مقدار کمی از آن را با یک براش به ابروهای خود بزنید.

ژل ابرو

احیای ریمل خشک شده


ریمل ها بعد از مدتی خشک می شوند و می توان آنها را احیا کرد. در این شرایط چند قطره آب نمک داخل لوله آن بریزید و یا اینکه آن را داخل یک فنجان آب گرم قرار دهید تا مایع داخل آن دوباره شل شود. البته به دلایل بهداشتی نباید بیشتر از 3 ماه از یک ریمل استفاده کنید.

کک و مک فیک


کک و مک ها ظاهر جوانتری به پوست شما می دهند. برای ایجاد آنها از نوک یک خط چشم یا مداد ابروی قهوه ای استفاده کنید و چند نقطه از آن را در اطراف بینی و گونه های خود بزنید. حنا نیز می تواند اثر دائمی داشته باشد، فقط باید دقت کنید که نارنجی نشود.

کک و مک

استفاده از بالشت ابریشمی


استفاده از روکش های ابریشمی برای بالشت، فواید زیر را به همراه دارد:

  • مرطوب نگه داشتن پوست

  • کاهش چین و چروک ها

  • لطافت بیشتر مو

  • کاهش موخره

  • کاهش آکنه

جای گزینی برای فوم شیو


اگر کرم شیو شما تمام شده، جایگزین های زیادی برای آن وجود دارد. بعضی از آنها شامل موارد زیر هستند:

  • نرم‌کننده مو

  • روغن نارگیل

  • روغن بچه

کره شیا

فوم شیو

طولانی کردن ماندگاری عطر


قطعا می‌دانید که عطرها چقدر گران هستند و همه ما دوست داریم که بوی آنها در کل روز باقی بماند. مقدار کمی وازلین را قبل از استفاده از عطر روی مچ و گردن خود بزنید. این اقدام عطر را به خود جذب می کند و باقی ماندن بوی آن را تضمین می کند.

عطر را کجا اسپری کنیم؟


یکی از اشتباهات رایج تقریبا همه ما استفاد نادرست از عطر است که در این مورد در بخش های قبلی دنیای مد نمناک کامل توضیح داده شد. شاید فکر کنید که عطر روی مچ و گردن بیشتر باقی می ماند اما این تفکر اشتباه است. اسپری کردن عطر در قسمت های زیر را فراموش نکنید:

  • موها

  • پشت گوش ها

  • داخل آرنج

  • پایین کمر

  • پشت زانو

  • روی ناف

عطر

قبل از خواب دئودورانت بزنید


استفاده از دئودورانت رازهای مربوط به خودش را دارد. اگر فقط صبح ها یا بعد از دوش گرفتن، دئودورانت می زنید، کار شما غلط است. بهترین راه این است که عصرها دوش بگیرید و صبر کنید تا پوستتان کامل خشک شود، سپس قبل از خواب مجددا دئودورانت اعمال کنید. از آنجایی که شب ها زیاد عرق نمی کنید، دئودورانت ها بهتر عمل خواهند کرد

شب ها پای خود را مرطوب کنید


مرطوب کردن دست و پای خشک، کار راحتی است و می توانید این کار را هنگام خواب انجام دهید. قبل از رفتن به رختخواب کمی کرم پا بزنید و سپس جوراب بپوشید و با پای نرم و لطیف از خواب بیدار شوید.

پا

سفید کننده دندان


برای از بین بردن لکه های دندانی، مقدار مساوی خمیردندان را با جوش شیرین ترکیب کنید. مسواک زدن را حدود 2 دقیقه انجام دهید و سپس دهان خود را آب بکشید. این روتین را به مدت 1 ماه و 2 بار در هفته انجام دهید. اگر مشکل برطرف نشد، احتمالا مشکل اصلی در داخل دندان شماست و باید به دندانپزشک مراجعه کنید.

جلوگیری از شکستن لوازم آرایشی


احتمال شکستن پودرها بسیار زیاد است. خوشبختانه می توان از این اتفاق جلوگیری کرد. کمی پد نخی را روی آن فشار دهید و آن را به حالت قبل برگردانید.

سفید کردن ناخن ها


ناخن های زرد را با خمیردندان سفید کنید. کمی خمیردندان را به ناخن های خود بزنید و آن را با براش پخش کنید. حداقل 5 دقیقه صبر کنید و همچنین می توانید انگشتان خود را داخل فویل بپیچید تا خمیردندان بیرون نزند. سپس ناخن ها را با آب گرم شستشو داده و یک روز در میان این کار را تکرار کنید.

ناخن

داخل چشمانتان را خط چشم نکشید


این کار باعث می‌شود تا چشمانتان کوچک‌تر بنظر بیاید. در عوض روی خط مژه هایتان خط چشم بکشید. همچنین یک خط چشم پر‌رنگ خیلی غیر طبیعی جلوه میکند. کمی خط چشمتان را محو کنید.

سخن آخر


به دختری که وزنش زیادتر از حد نرمال است و پسران همچنان عاشقش هستند فکر کنید. چرا؟ چونکه او اعتماد بنفس دارد. اگر شما آرایش نداشته باشید و ناخن های پایتان را برای هفته‌ها لاک نزده باشید، اما خوشحال باشید و لبخند بزنید، هنوز 10 مرتبه زیبا‌تر از دختر افسرده ای هستید که کنار شما نشسته است. به ما اعتماد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو