نکاتی که در تشخیص اصل بودن کانسیلر خارجی خریداری شده باید به آن توجه شود

منبع: تاپ ناز

1

1402/12/23

12:20


کانسیلر، به‌دلیل قابلیت منحصربه‌فردی که در محو کردن لکه‌ها و تیره‌های زیر یا اطراف چشم دارد، در همه روتین‌های آرایشی حرفه‌ای استفاده می‌شود. نوع دیگری از کانسیلر با عنوان کانسیلر …

نکاتی که در تشخیص اصل بودن کانسیلر خارجی خریداری شده باید به آن توجه شود

کانسیلر، به‌دلیل قابلیت منحصربه‌فردی که در محو کردن لکه‌ها و تیره‌های زیر یا اطراف چشم دارد، در همه روتین‌های آرایشی حرفه‌ای استفاده می‌شود. نوع دیگری از کانسیلر با عنوان کانسیلر اصلاح‌کننده رنگ یا کورکتور (Corrector) هم وجود دارد که رنگ‌های غیرطبیعی پوست صورت را اصلاح می‌کند. همه این کاربردهای جادویی کانسیلر، زمانی به واقعیت تبدیل می‌شوند که محصول مورد نظر شما یک محصول اورجینال یا اصل از برندهای خارجی باشد. با توجه به اینکه برندهای خارجی از جمله Golden Rose و Maybelline موفق‌ترین برندهای تولید کانسیلر در دنیا هستند، آشنایی با نکات خرید محصول اصل، ضروری است.

مشکل تقلبی بودن محصولات آرایشی بهداشتی از جمله کانسیلر، یک مشکل جهانی است. اخیراً، رسانه LAPD در مورد فروشگاه لوازم آرایشی متقلبی گزارش تهیه کرده بود که لوازم آرایش فیک آلوده به مدفوع انسان و حیوان را می‌فروخت. از آنجایی که کانسیلر به‌عنوان یک ابزار آرایشی مستقیماً با پوست صورت در تماس است، استفاده از کانسیلر تقلبی می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به پوستتان وارد کند. به‌طور کلی، اگر ماده آرایشی مثل کانسیلر را که قرار است ساعت‌ها روی صورتتان باقی بماند، استفاده می‌کنید، حتماً باید از اصل بودن آن مطمئن شوید. در ادامه با نکات مهم تشخیص اصل بودن کانسیلر آشنا می‌شوید.

3 نکته مهم قبل از خرید کانسیلر

نکاتی که در تشخیص اصل بودن کانسیلر خارجی خریداری شده باید به آن توجه شود

نکات بررسی کردن اصل بودن Concealer به 2 بخش «نکات قبل از خرید» و «نکات بعد از خرید» تقسیم می‌شوند. در این بخش، با 3 نکته مهم که قبل از خرید کانسیلر از یک فروشگاه در سطح شهر یا یک وب‌سایت آرایشی بهداشتی باید رعایت کنید، آشنا می‌شوید:

1. برند مورد نظرتان را بشناسید

خرید کانسیلر و لوازم آرایشی از فروشندگان خرده‌فروش، وب‌سایت‌های معتبر یا فروشگاه‌های سطح شهر که نمایندگی رسمی برندهای معروف را دارند، روش کاملاً درستی است. فراموش نکنید که برندهای معروف و موفق در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی جهان همیشه یک نسخه جعلی و تقلبی هم دارند. بنابراین، قبل از خرید، مطمئن شوید که قرار است کانسیلر کدام برند معروف خارجی را خریداری کنید.

در ادامه، با مدل‌هایی که برند مورد نظرتان به بازار عرضه کرده است، آشنا شوید. گاهی، یک مدل خاصی از کانسیلر با عنوان برند خارجی به بازار عرضه می‌شود که حتی در کاتالوگ برند اصلی هم وجود ندارد. درگیر ترفندهای کاذب بازاریابی در دنیای لوازم آرایشی بهداشتی نشوید. در چنین ترفندهایی، مغازه‌دار یا فروشنده تخفیف‌های زیاد و نامعقولانه‌ای برای کانسیلر ارائه می‌دهد تا محصول تقلبی را به شما بفروشد.

2. برچسب، فونت، رنگ و لوگوی برند مورد نظر را بشناسید

قبل از خرید کانسیلر اصل خارجی، به بسته‌بندی محصول مورد نظرتان به‌خوبی دقت کنید. برندهای جعلی یا متقلب، از رنگ‌ها، نقاشی‌ها، لوگوها و فونت‌های عجیب‌وغریبی استفاده می‌کنند که اصلاً مشابه برند اصلی نیست. اگر به‌خوبی به بسته‌بندی کانسیلر دقت کنید، می‌توانید محصول خارجی اصل را از نسخه تقلبی تشخیص دهید. حتی اگر برند جعلی در تقلب‌های خودش خیلی هم حرفه‌ای باشد، باز هم با دقت زیاد در بسته‌بندی، نوع فونت و رنگ‌آمیزی لوگوی آن متوجه فیک بودن محصول خواهید شد.

فراموش نکنید که تفاوت بین یک کانسیلر اصل با کانسیلر تقلبی، فقط در یک تفاوت خیلی جزئی باشد. گاهی، محصول تقلبی فاقد مارک یا لوگو است یا عنوانی شبیه به‌عنوان کانسیلر خارجی اصل دارد و دقیقاً شبیه به آن نیست. اگر چشم‌های تیزبینی دارید، مطمئناً می‌توانید در یک نگاه متوجه این تفاوت‌های مهم شوید.

ترفند کاربردی: برای اطمینان بیشتر در مورد تشخیص اصل بودن کانسیلر خارجی، تصویر محصول اورجینال را از وب‌سایت برند مورد نظرتان دانلود کنید و در حین خرید، آن را محصول فروشگاه مقایسه کنید.

3. اطلاعات مهم روی بسته‌بندی کانسیلر را بررسی کنید

برندهای خارجی معتبر، همیشه روی بسته‌بندی محکم و باکیفیت کانسیلرهایشان سرمایه‌گذاری می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا کانسیلر پس از پروسه تولید تا زمانی که به دست فروشنده و مشتری می‌رسد، همان‌طور اورجینال و دست‌نخورده باقی بماند.

بعضی از برندهای خارجی این امکان را به شما می‌دهند تا با اسکن کردن شماره سریال یا QR Code روی بسته‌بندی محصول، اصل بودن آن را استعلام بگیرید. به‌عنوان مثال، کانسیلر Lakme Kajal، یک هولوگرام امنیتی روی بسته‌بندی خود دارد. مشتری می‌تواند با بررسی این هولوگرام یا اسکن کردن شماره سریال زیر آن در مورد اصل یا فیک بودن این کانسیلر مطمئن شوید.

2 نکته برای تشخیص اصل بودن کانسیلر پس از خرید

نکاتی که در تشخیص اصل بودن کانسیلر خارجی خریداری شده باید به آن توجه شود

بعضی از برندهای خارجی تولیدکننده کانسیلر، روش‌هایی را در نظر گرفته‌اند تا مشتری پس از خریدن محصول هم بتواند در مورد اصل بودن آن مطمئن شود. به‌عنوان مثال، بعضی از کانسیلرهای خارجی اصل دارای کد اصالت محصول هستند. مشتری می‌تواند با پیامک کردن آن به شماره خاصی، از اصل بودن آن مطمئن شود.

همچنین، بسیاری از کانسیلرهای خارجی اصل، به‌دلیل تأیید شدن توسط وزارت بهداشت و برخورداری از شماره سریال برند اصلی، از 2 طریق مختلف قابلیت استعلام دارند. اگر در حال حاضر کانسیلر خارجی خاصی را مصرف می‌کنید و در مورد اصل بودن آن هنوز مطمئن نیستید، این 2 نکته مهم را در نظر داشته باشید:

1. بافت کانسیلر را پس از باز کردن بررسی کنید

در وهله اول، کانسیلر را باز کنید، کمی از آن را روی کف دستتان بریزید و بافت، قوام و رایحه آن را زیر ذره‌بین قرار دهید. منظورمان از «زیر ذره‌بین قرار دادن»، در نظر گرفتن نهایت دقت برای بررسی کانسیلر است. مثلاً، بافت آن را با انگشتانتان به‌هم بزنید و ببینید آیا اثری از گلوله‌گلوله شدن یا وارفتگی در آن وجود دارد یا حتی بوی نامطبوعی می‌دهد یا نه.

بسیاری از کانسیلرهای تقلبی، دارای تاریخ انقضا یا مواد نگهدارنده قدرتمند نیستند و پس از باز کردن درب محصول، متوجه بوی بد یا بوی فاسد شدن آن خواهید شد.

2. شماره سریال کانسیلر را دوباره چک کنید

مهم نیست که کانسیلرتان مربوط به کدام برند خارجی است و چقدر از اصالت آن مطمئن هستید. همیشه و قبل از استفاده از کانسیلر، محتویات آن را از روی بسته‌بندی بخوانید و با محتویات محصول اصلی در وب‌سایت برند مورد نظرتان مطابقت دهید. همچنین، شماره سریال کانسیلر را چک کنید و با قرار دادن آن در بخش مربوط به Serial Number Checker، اصل بودن آن را استعلام بگیرید.

فریب قیمت پایین یا تخفیف‌های نجومی بعضی از فروشندگان یا وب‎سایت‌های غیرمعتبر را نخورید. کانسیلرهای اصل خارجی هم دارای بسته‌بندی شیک و باکیفیت هستند و هم شماره سریال دارند.

خرید کانسیلرهای خارجی اصل با قیمت واقعی

کانسیلر، مثل همه لوازم آرایشی موجود در بازار به‌صورت مستقیم با پوست صورت در تماس است و به‌همین دلیل باید در خرید آن دقت کرد. از آنجایی که استفاده از کانسیلرهای تقلبی و فیک می‌تواند پوست صورت را به بیماری‌های صعب‌العلاج مثل سرطان پوست دچار کند، خرید کانسیلرهای اصل یک اصل ضروری است.

برای خرید کانسیلرهای اصل برندهای خارجی معروف کافی است جمله ** کانسیلر خارجی خانومی ** را در Google سرچ کنید. اولین صفحه در نتایج گوگل، با عنوان «کانسیلرهای خارجی و ایرانی اورجینال» روبه‌رو می‌شوید که مربوط به وب‌سایت خانومی است. فروشگاه خانومی، نمایندگی رسمی برندهای خارجی و ایرانی حوزه آرایشی بهداشتی را دارد و می‌توانید با خیال راحت، کانسیلرهای اصل را تهیه کنید. اگر به مشاوره تخصصی در مورد خرید کانسیلر مناسب پوستتان نیاز دارید با شماره 79186000 – 021 تماس بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو