آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ (24 اسفند 1402)

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ (24 اسفند 1402)


منبع: فیگار

1

1402/12/24

11:56


افراد زیادی به این موضوع علاقه‌مند هستند که آخر هفته با خانواده یا دوستانشان فیلم ببینند و سوال همیشگی این است که بهترین فیلم های آخر هفته چه آثاری هستند؟

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ (24 اسفند 1402)

افراد زیادی به این موضوع علاقه‌مند هستند که آخر هفته با خانواده یا دوستانشان فیلم ببینند و سوال همیشگی این است که بهترین فیلم های آخر هفته چه آثاری هستند؟

انتخاب فیلم برای یک جمع خانوادگی یا دوستانه، کار بسیار سختی است. فیلمی که از هر نظر دارای نکات مثبت بسیاری باشد و از همه مهم‌تر، وقت ارزشمند شما را با روندی کسل کننده از بین نبرد، می‌تواند یک سرگرمی عالی برای جمع‌های آخر هفته شما باشد.

هر آخر هفته، گشت‌ و گذار در دنیای سینما می‌تواند به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل شود، زیرا فیلم‌های جدیدی با داستان‌ها و سبک‌های متنوع روی پرده سینماها و پلتفرم‌های استریمینگ عرضه می‌شوند. از فیلم‌های اکشن تا درام، کمدی و ترسناک، شما می‌توانید فیلمی را برای تماشا انتخاب کنید که با سلیقه و تمایلاتتان هماهنگ باشد. در این مطلب، ما بهترین فیلم های آخر هفته را معرفی خواهیم کرد که در روزهای آخر هفته، اوقاتی لذت‌بخش را برای شما فراهم کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم های آخر هفته

در ادامه لیست بهترین فیلم ها برای آخر هفته را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شد.

فیلم های آخر هفته

فیلم‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را برای سرگرمی در آخر هفته داشته باشید. از طرفی با خواندن شرح مشخصات و خلاصه این فیلم‌ها، می‌توانید متوجه شخصیت‌ها، داستان‌ و پیام‌هایی که این آثار به بیننده ارائه می‌دهند، شوید.

از هیجان و ترس یک فیلم ترسناک تا دلپذیری یک کمدی رومانتیک، این‌ها به شما فرصتی می‌دهند تا وارد دنیایی از هنر و خلاقیت شده و تجربیات جدیدی را کشف کنید.

گاهی به مردن فکر می‌کنم (Sometimes I Think About Dying) 2023

فیلم های آخر هفته

  • کارگردان: راشل لمبرت
  • بازیگران: دیزی ریدلی، دیو مرهجه، پروش چینا، مارسیا دبونیس
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • imdb امتیاز: 6.7/10

یکی از بهترین فیلم های آخر هفته فیلم زیبای گاهی به مردن فکر می‌کنم، اثری عاشقانه، کمدی و درام ساخت کشور آمریکا است که در سال 2023 به کارگردانی «راشل لمبرت» و نویسندگی «کوین آرمنتو»، «استفانی آبل هورویتز» و «کیتی رایت مید» ساخته شد. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به اسم قاتلان اثر «کوین آرمنتو» تولید شده است و یک فیلم کوتاه هم در سال 2019 به کارگردانی و نویسندگی مشترک «هوروویتز» از این اثر به انتشار رسید.

در فیلم گاهی به مردن فکر می‌کنم، بازیگرانی مانند «دیزی ریدلی»، «دیو مرهجه»، «پروش چینا»، «مارسیا دبونیس»، «مگ استالتر»، «بریتانی اوگریدی» و «بری الرود» به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 19 ژانویه 2023 نمایش داده شد و سپس در 26 ژانویه 2024 به اکران درآمد.

خلاصه داستان: «فران»، یک کارمند اداری است که فرد اجتماعی‌ای نیست و اکثر وقت خود را به تنهایی و در دنیای رویاهای مرگ می‌گذراند. ورود یک همکار جدید، حباب انزوای او را سوراخ می‌کند و…

دختران فراری (Drive-Away Dolls) 2024

فیلم های آخر هفته

  • کارگردان: اتان کوئن
  • بازیگران: مارگارت کوالی، گرالداین ویسونافن، بنی فلدستاین، کولمن دومینگو
  • ژانر: کمدی، اکشن
  • imdb امتیاز: 5.9/10

فیلم دختران فراری، یک اثر کمدی جاده‌ای ساخت کشور آمریکا است که در اویل سال 2024 به کارگردانی «اتان کوئن» و با نویسندگی او و همسرش «تریشا کوک» ساخته و اکران شد. در این فیلم، بازیگرانی همچون «مارگارت کوالی»، «گرالداین ویسونافن»، «بنی فلدستاین»، «کولمن دومینگو»، «پدرو پاسکال»، «بیل کمپ» و «مت دیمون» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان آن درمورد دو دوست است که در یک سفر جاده‌ای از دست اوباش فرار می‌کنند. فیلم دختران فراری در 22 فوریه 2024 در استرالیا و روز بعد در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدها و نظرات مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. در لیست شما، دختران فراری می‌تواند یکی از کمدی‌ترین فیلم های آخر هفته باشد.

خلاصه داستان: این فیلم، داستان دختری به نام «جیمی» را روایت می‌کند که تنها و رها شده است، چیزی که دقیقا دوستش «ماریان» به آن نیاز دارد. آن‌ها در جستجوی شروعی تازه، یک سفر جاده‌ای به تالاهاسی، فلوریدا را آغاز می‌کنند؛ اما وقتی در مسیر با گروهی از جنایتکاران شرور مواجه می‌شوند، همه چیز به سرعت خراب خواهد شد.

سلام بابا (Hi Nanna) 2023

فیلم های آخر هفته

  • کارگردان: شوریوف
  • بازیگران: شروتی حسن، امرونال ثاکور، نانی، جایارام
  • ژانر: درام، خانوادگی، عاشقانه
  • imdb امتیاز: 8.2/10

فیلم سلام بابا، یک اثر درام، خانوادگی و عاشقانه ساخت کشور هند است که به کارگردانی «شوریوف» و نویسندگی «دواشیش وامشی بومنا«، «ناژندرا کاسی» و «شوریوف» در سال 2023 منتشر شد. این فیلم با ایفای نقش بازیگرانی  مانند «شروتی حسن»، «امرونال ثاکور»، «نانی»، «جایارام» و… ساخته شده است.

این فیلم پس از اکران با استقبال خوبی از سوی کشورهای جهان مواجه شد و توانست امتیاز خوبی را از سایت «IMDB» کسب کند. با دیدن این اثر، 137 دقیقه از زمانتان را به لذت بخش‌ترین حالت ممکن سپری خواهید کرد. اگر طرفدار فیلم‌های هندی هستید، سلام بابا می‌تواند یکی از بهترین فیلم های آخر هفته باشد.

خلاصه داستان: داستان فیلم سلام بابا درمورد یک پدر مجرد با دختر 6 ساله‌اش بوده که به بیماری وخیمی مبتلا است و پس از آشنایی او با مادر دخترش، دیگر هیچ چیز مانند قبل نمی‌شود.

رویا پرداز آمریکایی (American Dreamer) 2022

فیلم های آخر هفته

  • کارگردان: پل دکتور
  • بازیگران: پیتر دینکلیج، شرلی مک‌لین، کیم کوین، دنی پودی
  • ژانر: کمدی سیاه
  • imdb امتیاز: 5.7/10

فیلم رویا پرداز آمریکایی یک انتخاب عالی از لیست فیلم های آخر هفته است که با ژانر کمدی سیاه ساخت کشور آمریکا بوده و در سال 2022 به کارگردانی «پل دکتور» منتشر شده است. این فیلم بر اساس یک قسمت از برنامه رادیویی این زندگی آمریکایی ساخته شده و در آن «پیتر دینکلیج» نقش یک استاد را بازی می‌کند که سعی دارد املاک یک زن بیوه را با بازی «شرلی مک‌لین» خریداری کند.

بازیگران دیگر این فیلم شامل «کیم کوین»، «دنی پودی»، «دنی گلاور» و «مت دیلون» می‌شوند. رویا پرداز آمریکایی، نخستین بار در جشنواره فیلم ترایبکا در 11 ژوئن 2022 اکران و سپس در 8 مارس 2024 در ایالات متحده رونمایی شد.

خلاصه داستان: در این فیلم کمدی جذاب، یک استاد اقتصاد به دنبال یافتن تاکتیکی برای خریدن یک عمارت از زنی بیوه و بیمار است، اما به سرعت متوجه می‌شود که این استراتژی همانطور که به نظر می‌رسید، زیاد هم آسان نیست.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو