پخش موسیقی استاد بنان در کنسرت گروه The Smile

منبع: فیگار

3

1402/12/27

12:21


اخیراً ویدیویی تحت عنوان پخش موسیقی استاد بنان در کنسرت گروه The Smile منتشر شد و بسیاری از کاربران فضا مجازی را شوکه کرد.

پخش موسیقی استاد بنان در کنسرت گروه The Smile

اخیراً ویدیویی تحت عنوان پخش موسیقی استاد بنان در کنسرت گروه The Smile منتشر شد و بسیاری از کاربران فضا مجازی را شوکه کرد.

به تازگی، تماشاگران ایرانی که به تماشای کنسرت The Smile رفته بودند، یک تجربه بی‌نظیر را پشت سر گذاشتند. در ابتدای اجرای آن شب، هنگامی که اعضای گروه در حال کوک کردن سازهای خود بودند، اتفاقی غافلگیرکننده برای تماشاگران افتاد. صدای شناور و شیرین ترانه شب جوانی از استاد بنان فضای سالن پرجمعیت کنسرت را پر کرد و تماشاگران ایرانیِ حاضر در میان جمعیت شگفت‌زده شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش آهنگ استاد بنان در کنسرت The Smile

«تام یورک»، خواننده مشهور انگلیسی و آهنگساز که همه او را با گروه ریدیو هد می‌شناسند، در سال 2020 با تشکیل گروه جدیدی به نام اسمایل برای خلق موسیقی آلترناتیو راک به همراه گروهی از هنرمندان بااستعداد، موفقیت و شهرت جهانی به دست آورد. این اتفاق تحسین بسیاری را در صنعت موسیقی به همراه داشت و طرفداران بی‌شماری را برای این گروه جدید به وجود آورد.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از کنسرت را مشاهده کنید:

شبی که تماشاگران ایرانی به کنسرت اسمایل رفتند، هیچ کس انتظار نداشت که به طور غیرمنتظره‌ای با صدایی آشنا و زیبا روبرو شود. ترانه شب جوانی، یکی از آثار بزرگ استاد بنان، در این کنسرت پخش شد. این اجرای منحصربه‌فرد و ناب، احساسات عمیق و اشتیاق ایرانی‌های حاضر را به خوبی جلوه داد و تماشاگران را در خوشحالی فرو برد.

گروه اسمایل با ترکیبی از سبک‌های موسیقی الکترونیک، راک و آلترناتیو، موفق شده است یک صدای منحصربه‌فرد و شناخته شده را خلق کند. طرفداران این گروه از سرتاسر جهان، از جمله ایران، به تماشای کنسرت‌هایشان می‌روند و همواره از اجراهای آنها لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش آهنگ شب جوانی در کنسرت اسمایل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو